Vývojářský deníček hry Gravel mluví o UE4

17. červenec 2017 13:59 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Pokud jste v pátek koukali na naše vysílání, viděli jste motokrosovou sérii MXGP3 od italského studia Milestone. A také jste viděli, jak si vůbec poprvé vedli s Unreal Enginem čtvrté generace, který má bezesporu své klady, ale i své zápory. A pokud jste četli mou recenzi, víte, že těch kladů by mohl využít především titul Gravel.

Jenže o Gravelu jsme nějakou dobu neslyšeli. Až do teď. Milánští autoři na svém YouTube kanále zveřejnili první vývojářský deníček, který se zaměřuje na technologii, která hru pohání. Jak italsky říká Ivan Del Duca, technický ředitel projektu, Unreal Engine 4 si studio vybralo, aby se po technické stránce jeho hry posunuly kupředu. Těmto slovům přitakává i Mike Gamble přímo z Epicu, který říká, že UE4 ve spojení s odborností Milestone na poli závodních her bude základem něčeho speciálního.

Na Gravelu pracuje i Lisa Gobbi, která má na starosti tvorbu prostředí. Nedílným prvkem hry budou tzv. Cross country zóny, totiž rozsáhlá území, na nichž mohou závodníci v různých režimech závodit. Při jejich vytváření může Unreal jednoduše zhodnotit, který povrch se autoři kam rozhodli vložit, a tomu následně přizpůsobit fyziku a jízdní model.

Ale z mírného optimismu a toho, že by Gravel mohlo s fyzikou jít tak daleko jako třeba Spintires, se při pohledech na gameplay záběry stává mírná skepse a pocit, že půjde o další tuctovou hru. Pravdou ale je, že by všechny hry od Milestone mohl UE4 opravdu někam posunout, protože co se nedá novince upřít, je poměrně líbivé grafické zpracování. Už kvůli tomu stojí zato video projet.

Zdroj: DSO Gaming

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!