FPS LawBreakers zažívá pomalý start
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka FPS LawBreakers zažívá pomalý start

FPS LawBreakers zažívá pomalý start

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

10. 8. 2017 15:29 6
Reklama

Launch LawBreakers sice na jednu stranu provázejí drobné porodní bolesti v podobě horšího síťového kódu v případě PlayStation 4 verze hry, nicméně prozatím jsou ohlasy velmi kladné. Pozitivní nálada a sympatie hráčů však ještě nestačí ke komerčnímu úspěchu hry, a právě v tom, zdá se, může mít CliffyB a jeho parta Boss Key Productions celkem problém.

Snad všichni se můžeme shodnout na tom, že konkurence na poli on-line FPS je tvrdá a jakýkoli nový přírůstek to má dnes obtížné hned z několika důvodů. Mezi ty může spadat kupříkladu nařčení z vykrádání druhých či naopak přílišná snaha o originalitu, jež může skončit nezábavným mišmašem.

S LawBreakers to vypadá všelijak a následující týdny rozhodnou o tom, nakolik bude hra úspěšná.

V případě LawBreakers pak může být oním klíčovým prvkem velký příklon k hardcorové hratelnosti a celková náročnost hry, jež se v kontextu moderních a maximálně přístupných her příliš nenosí, nicméně tak jako tak je to prvek, který by v ideálním případě měl být přinejmenším dvojsečný. Buďto takový důraz na um hráče přiláká, anebo je odradí. Bohužel to zatím s LawBreakers vypadá všelijak a následující týdny rozhodnou o tom, nakolik bude hra úspěšná.

Prvotní zprávy přitom optimistické rozhodně nejsou a od poslední otevřené bety došlo k výraznému propadu hráčské základny. To je na jednu stranu sice pochopitelné (předtím byla hra přeci jen zdarma), na straně druhé jde o propad celkem výrazný a jde údajně o úbytek hráčů až v desítkách procent.

Těsně po startu tak hru nelze nalézt ani ve stovce nejhranějších titulůna Steamu a vyloženě děsivě pak vyznívá fakt, že kupříkladu takový Battleborn na tom byl při startu podstatně lépe, a to si na něj dnes již příliš mnoho lidí ani nevzpomene. Pokud bychom každopádně měli mluvit konkrétněji, tak v případě LawBreakers bylo při launchi vrcholem na tři tisíce hrajících, v případě Battlebornu pak byla tato cifra až čtyřnásobná.

Současná situace tedy lichotivá zřejmě není a momentálně to má v rukách jak marketingové oddělení vydavatele a potažmo tvůrců hry, tak i samotná komunita. Ta se však o osud titulu naštěstí aktivně zajímá již nyní. Teoreticky bychom se pak mohli postupem času dočkat i opětovné změny platebního modelu, to bychom už ale zabíhali do prostých spekulací.

Zkrátka jak to bude dále, to zatím netušíme. Na jednu stranu nám ale tímto nezbývá než vyzvat k vyzkoušení na vlastní kůži. Hra vpadá v pohybu úžasně (obzvláště, pokud to někdo umí – viz launch trailer) a není ani tak drahá (PSN, Steam), aby za pokus nestála.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama