CliffyB: Lepší od hry nic nečekat a překvapit
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka CliffyB: Lepší od hry nic nečekat a překvapit

CliffyB: Lepší od hry nic nečekat a překvapit

David Plecháček

David Plecháček

14. 8. 2017 07:29 4
Reklama

O LawBreakers se mluvilo vážně dlouho. Plná verze už je několik dní venku a jak to tak bývá, pomalu se zase začíná mluvit o tom, co nás čeká v budoucnu. V rozsáhlém rozhovoru pro britský Eurogamer se „Clifford the Bee“ alias Cliff Bleszinski právě o budoucnosti svého projektu rozpovídal.

LawBreakers evidentně navazují na předešlé projekty CliffyhoB v Epicu. Pokud jste četli poslední Milénium, jistě víte, že Cliff má co do činění se sérií Unreal, respektive Unreal Tournament. Na největší slávu této série právě LawBreakers navazují. Doba ale pokročila, zájem hráčů leží trochu někde jinde a multiplayerová střílečka neměla tak silný start, jak mnozí doufali.

Víc si asi věřil i sám autor, i když je to pro něj pochopitelně nová role. Poslední hra, na které se podílel, byl třetí díl Gearsů. Od té doby nad sebou nemá Tima Sweeneyho, ale jak sám Cliffy říká, musel také poznat, že je těžká hlava, která nosí korunu. Nová práce mu také přinesla první šediny. Příliš tomu nepomohl ani launch.

PS4 se potýkala s problémy, které by ale měly být zažehnány: „Programátoři na tom pracovali 16 hodin. Teď si hra na konzoli drží stabilních 60 FPS, na slušných PC 144 a více. Čím jsem starší, tím víc na FPS lpím. Nemůžu hrát střílečku ve 30 FPS, musí to být 60 nebo víc,“ říká. Na druhou stranu je na PlayStationu poměrně silná základna hráčů: „Až překvapivě, vzhledem k tomu, že se jedná v jádru o PC hru.“

Cliff ale říká, že vydání hry je maraton, nikoliv sprint. „Začali jsme poměrně slušně, ale neustále lidem připomínáme, že máme 9 postav, ale další jednu už testujeme a je plně hratelná. Hrál jsem dvě další mapy, které jsou z 99 procent hotové. Možná přibudou i nové režimy o nichž nemůžu mluvit. To je teď svět, ve kterém žijeme – tento průmysl už není o tom silně zažehnout a pak na hru zapomenout,“ říká.

Většina recenzí je veskrze pozitivních, ale redaktoři z Eurogameru nezapomněli podotknout, že po vydání hry hru hraje relativně málo lidí. Věhlasný tvůrce k tomu podle svých slov může jen zopakovat to, co už řekl – vydávání není sprint, nýbrž maraton. „Jsem radši, pokud budeme podhodnocovaná hra, která pomalu poroste díky reakcím a recenzím hráčů, než abychom vytvořili obrovský hype, který bychom nedokázali ustát,“ říká na otázku.

To je důvodem, pročsi Cliffy myslí, že jsou recenze na Steamu zatím pozitivní. Osud své hry přirovnává i k dalším velikánům, jako je League of Legends, který byl postavený jako mod Warcraftu 3 a až pak vykvetl v úžasnou věc. Proč se nepokusit o to samé s LawBreakers? Vyrovnat se takové legendě bude ale vážně běh na zatraceně dlouhou trať...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama