Walking sim. Reaching for Petals trvá hodinu
Nejlepší věci vznikají z nenápadných a zdánlivě nejjednodušších projektů. A to, že si někdo vystačí s pouhým chozením a přesto si dokáže vydobýt pozornost, dokládá třeba studio The Chinese Room. Jestli Reaching for Petals napodobí Dear Esther nebo Everybody's Gone to the Rapture, ukáže čas.
Základ této hry je ale podobně jednoduchý. Přírodou, kterou modeluje Unreal engine 4, cestujete na nejvyšší bod široko daleko, abyste objevili podstatu vaší mysteriózní výpravy. Podle všeho by Reaching for Petals mělo taktéž vyprávět emocionální příběh, a stejně jako jiné walking simulátory, i v novince studia Blue Entropy chybí jakýkoliv další prvek hratelnosti, než chození a pozorování věcí kolem sebe.
Jak už u her výše zmíněných padlo, to nemusí být přímo vyloženě na škodu. Problematická je ale herní doba, která je podle prvních ohlasů vážně, vážně krátká. Vývojářům evidentně nechybí um vyprávět silné příběhy, ale ve čtyřech kapitolách strávíte tak málo času, že nestačíte zahřát ani váš herní stroj. Škoda.
Pokud vás přiložený launch trailer navnadí, hra nedávno vyšla na PC a můžete si jí už pořídit. Za deset eur ale dostanete hodinový zážitek, a tak pečlivě važte vlastní investici. Brzy novinka taktéž zamíří i na konzole, byť přesné datum vydání neznáme.