AC: Origins dostane vyšší stupeň obtížnosti
Ubisoft skrze oficiální web série Assassin’s Creed odhaluje, že hráči posledního dílu této historické akce mohou v průběhu prosince očekávat řadu menších či větších změn a několika drobností s potencionálem pozměnit a obohatit zážitek ze hry.
Předně hra obdrží zcela nový režim obtížnosti (nazývaný Nigthmare), který přinese ještě větší výzvu pro všechny ty hráče, kterým základní hra přišla kupříkladu až příliš jednoduchá. S obtížností rovněž souvisí i to, že hra navrch nabídne i dynamickou úroveň protivníků, což bude mít za následek to, že základní nepřátelé budou představovat výzvu i v pozdějších fázích hry.
S doporučením dosažení minimálně 32. úrovně pak tvůrci rovněž lákají také k novému horde režimu,ve kterém se hráči budou moci postavit nekončícím hordám nepřátel. A co se týče božstev, tak tentokrát se hráči budou moci postavit bohyni Sachmet, jejíž podobu můžete spatřit v citovaném příspěvku.