PUBG poběží stejně na všech verzích Xboxu

4. prosinec 2017 11:33 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (8)

Po zprávě z minulého týdne pojednávající o specifikách běhu Playerunknown’s Battlegrounds na silnější konzoli Xbox One X tu máme zprávu doplňující. A ta bohužel nemá příliš velký potenciál potěšit ty hráče, kteří onu silnější konzoli vlastní.

Brendan Greene totiž na Twiteru upřesnil, že v momentě vydání hry bude její běh na obou výkonově odlišných verzích konzole identický a hráči se tímto dočkají 30 snímků za vteřinu právě i na Xbox One X.

Bližší detaily ovšem prozatím neznáme a těžko tedy můžeme aktuálně odhadovat i skutečné důvody skryté za tímto rozhodnutím, výše přiložený tweet ale každopádně naznačuje, že se jedná o poměrně ranou fázi vývoje hry (tedy alespoň v případě konzolové verze) a ledacos se tedy ještě může změnit.

Na jedné straně se tedy může na mysl vkrádat myšlenka o snaze vyvarovat se případné kontroverzi, nicméně na straně druhé onen tweet možné budoucí vylepšení hry prozatím určitě nevylučuje.

V takovém případě by poté určitě bylo zajímavé sledovat reakce hráčů a to, zda se nakonec hráči s papírově slabším Xboxem nedočkají nepříjemného znevýhodnění, či zda se vývojářský tým kupříkladu nepřikloní k myšlence filtrace serverů na základě zvolené konzole.

Tak jako tak on-line akce Playerunknown’s Battlegrounds dorazí na Xbox One X již 12. prosince a hráči sami se tedy budou moci již brzy podívat na to, jak hra poběží i na televizi a s gamepadem v rukách. Konzolovou verzi si každopádně můžete předobjednávat na Xzone.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
13767209
leco77 napsal 5. 12. 2017 v 11.08

Mitsurugi: PS4 tady bude ještě déle, ale nic nemění na tom, že už tam nic nevykouzlíš. Na limity PS4 a XO už se sáhlo dávno, díky jednoduché architektuře. Zatímco na X360 a PS3 byly ty skoky výrazné během let, co tady konzole byly.

Masarkavtrenyrkach: nemusíš stát 10cm od TV, Ten rozdíl jde vidět na první pohled hned a je to velký rozdíl hlavně. Jestli ti stačí původní PS4, je ok, ale pořád to nemění nic na tom, že možnosti té konzole už jsou dávno vyčerpané.

Ono by se chtělo podívat, jak ty hry na lepší konzoli vypadají a hned byste viděli, jak je en rozdíl velký. V takovém AC Origins to je skoro generační rozdíl

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 5. 12. 2017 v 09.07

PS4 je tu čtyři roky a pořád jsou na ní hry hezké. Jestli jsou nějaké detaily lepší na Pro nebo XOX nevidím, protože nesedím 10cm u televize a nesleduju pixely. Co je naopak největší paráda, že v roce 2013 stála PS4 12 tisíc, a dneska 6.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 12. 2017 v 14.29

leco77: To je vcelku jedno, každá, snad kromě 750Ti a 950, je bez problémů použitelná v dnešních AAA hrách.

Jinak kam bys chtěl graficky skákat? Prostor na zlepšení už dnes není zdaleka tak velký. Spíš to jde cestou navyšování počtu objektů než zlepšováním grafiky. Navíc to nic nemění na tom, že hry na PS4 vypadají dobře, tudíž argument, že "doba kdy konzole vydržela 5 let" je dávno pryč je podle mně lichý, jelikož PS4 tu 5 let určitě bude.

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 4. 12. 2017 v 13.11

Mitsurugi: Maxwell je dost rozsáhlý pojem a jsou v něm i grafiky, které byly v době vydání hodně nadčasové a drahé... samozřejmě záleží, kolik do PC narveš peněz a podle toho ti taky vydrží.

Jinak jo,PS4 a XO tu jsou 4 roky, ale za ty 4 roky od vydání nebyl v podstatě žádný graf. skok. I launchovky jsou často graficky na úrovni dnešních her. V době X60 a PS3 to bylo jiné, tam byl hodně velký rozdíl mezi launchovkou a hrou, která vyšla o 4 roky později...

Editováno: 4. 12. 2017 v 13.13

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 12. 2017 v 12.55

Firestar: Nesmysl, současné AAA hry se v pohodě dají hrát na Sandy Bridge i5 a Maxwell grafice, sice ne na maximální detaily a super vysoká rozlišení, ale na FullHD se slušnými detaily úplně bez problémů (pokud nemluvíme o těch několika opravdu dojebaných portech jako Nier). Upgradovat každé 2 roky je nutné jenom pokud chce člověk pořád pařit na ta nejlepší nastavení.

Jinak PS4 už je tu 4 roky a pořád na ní vycházejí dobře vypadající hry.

Editováno: 4. 12. 2017 v 12.56

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 4. 12. 2017 v 12.37

Cuba Stromek: tak pořád bude grafický rozdíl... a popravdě už si osobně nedokážu představit vrátit se na XO. Ten skok na Xbox One X je markantní a za mě se vyplatí upgrade. Jestli pojede PUBG ve 30. nebo 60 FPS je docela jedno. nejedná se o moc rychlou hru, kde by těch 60FPS bylo nutných, ale nejspíše to nakonec na 60fps rozjedou.

Ten mezigenerační skok je to nejlepší, co se zatím v konzolovém světě mohlo stát. nemusí se čekat ještě X let na další generaci, ale grafický skok je už po pár letech.

Nahlásit nevhodný obsah

20863539
Firestar napsal 4. 12. 2017 v 12.12

Když chcete hrát nejnovější hry na pc, tak musíte upgradovat každý dva roky. Ty časy, kdy vydržela konzole 5 let a víc a pořád na ní vycházely "pekný" hry jsou dávno pryč (xbox360/ps3). A další věc, jsem strašně zvědavej, jak bude PUBG hratelný na gamepadu. To asi nebude styl nedáš hlavu - dostaneš hlavu :D.

Nahlásit nevhodný obsah

20879605
Cuba Stromek napsal 4. 12. 2017 v 11.46

K čemu ten Uber výkon Microsoftu zatím je?... Z pohledu majitele XBOX ONE X bych chtěl mít maximální výkon, ale zase chápu i vývojáře, že se jim to nechce asi tristit... Celý ten mezigeneracni krok byl spíše ke škodě.

Nahlásit nevhodný obsah