Chystá se závodní titul se značkou Dakaru

15. leden 2018 11:12 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (7)

Fanouškům automobilových soutěží jistě není jméno Dakar neznámé a právě tento víkend se mohli příznivci virtuálního soutěžení dozvědět o novém chystaném titulu, který si bere inspiraci právě z této soutěže.

Zpozornět by však v tuto chvíli měli i skeptici, neboť by se nemělo jednat o pouhý arkádový pokus zasazený do série několika okruhů, ale o plnohodnotnou závodní simulaci, jež bude navíc zasazená do otevřeného světa.

Titul pojmenovaný Dakar 18 by měl vyjít v blíže neupřesněné datum v letošním roce na PlayStation 4, Xbox One i na PC a vývoj má pod palcem tým Bigmoon Interactive. O vydání se poté v kooperaci postarají týmy Koch Media a Deep Silver.

Tisková zpráva nadále zmiňuje Dakar 18 jakožto titul vychvalující taje cross-country závodění v dosud jednom z největších herních světů, jaké kdy byly v rámci závodní simulace přivedeny k životu.

K dispozici přitom v rámci kontinentu jižní Ameriky budou všechny z Dakaru známé třídy závodních speciálů, s nimiž bude možné zápolit jak v rámci offline singleplayeru, tak i v on-line multiplayeru.

Zdroj: DualShockers, tisková zpráva

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 16. 1. 2018 v 14.09

CreepX: Možná by teda ty auta nemuseli úplně zapadat alá Spintires, ale kdyby to bylo pojaté jako MotorStorm, asi by se nikdo nezlobil. Tj. že při mulťáku by si deformoval terén pro hráče za tebou. Svojí tatrou by si bahno přejel, a vytvořil tím "tak tak" sjízdný terén pro motorku. Nikdy by tom neskončilo u úplnýho zastavení a vyprošťování, ale zpomalení by nebylo neznatelné.

Motorstorm je vlastně ideální návod na arkádovej Dakar, stačí přidat jen "open world". :)

Nahlásit nevhodný obsah

20871212
8bit napsal 16. 1. 2018 v 07.34

Hrome, já už myslel, že je to oznámení mé vysněné hry. DAKAR PAŘÍŽ 1:1 Jedna hra, jeden velký závod. I třeba s příběhem, který by se odehrával mezi etapami. Mno, tak snad příště

PS: asi krom NFS: RUN nikdo neznáte hru, kde by byl prostě jeden velký závod, co?

Nahlásit nevhodný obsah

6770948
CreepX napsal 15. 1. 2018 v 21.55

Ocelotr2.0: Jsem na to zvědavý, ale čim víc o tom přemýšlím, tak bych se klidně vsadil, že to bude stejně pojaté jen jako ježdění po pevném prášícím povrchu bez možnosti zapadnout a nebo způsobit defekt, protože animovat panáky mimo auto při výměně kola by bylo nemyslitelné pro mulťák a zapadání v dunách písku by bylo zase frustrující pro občasné hráče.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 1. 2018 v 14.46

CreepX: Rozpočet jim umožnil CGI oznamovací trailer (vsadim se že od externí společnosti na trailery specializující se), a tyto peníze za nic nevypovídající filmeček, se daly investovat do tecnologie realistického bláta. Navíc technologie je na světě a nezávislí autoři SPINTIRES (kde již jsou vyřešeny právní spory) by ji jistě za nevelkou úplatu rádi poskytli.

Ale dobře. Spintires je možná extrém ta tebou zmýněná jedna třetina by úplně stačila :) To vyprošťování by hru ozvláštnilo.

Editováno: 15. 01. 2018 v 14.53

Nahlásit nevhodný obsah

6770948
CreepX napsal 15. 1. 2018 v 13.10

Ocelotr2.0: úplně by stačilo, kdyby se terén alespoň z jedné třetiny choval jako ve spintires a bude to dobrý, ale bojim se, že jim to rozpočet neumožní.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 1. 2018 v 12.27

Doufám, že hra bude mít technologii povrchů minimálně jako nezávislé SPINTIRES nebo jako MOTORSTORM. Nebudou li deformovatelné povrchy pod koly aut, a člověk nebude muset řešit jak vyprostit Tatru beznadějně zapadlou v písku, ať se na to radši hned vyprdnou bude to jen další závodní arkáda, kde místo Lamborghiny bude Kamaz.

Editováno: 15. 01. 2018 v 12.29

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 15. 1. 2018 v 12.05

Když to dobře udělají, mohlo by to být hodně dobrý.

Nahlásit nevhodný obsah