Sledujte zákulisí vývoje Monster Huntera
Právě zítra dorazí na Xbox One i na PlayStation 4 dlouho očekávané akční RPG Monster Hunter World a jedním z těch posledních a Capcomem do světa vyslaných lákadel je aktuální zákulisní video. To je prvním z plánované série a slibuje představit cestu od konceptu k finálnímu a vyladěnému produktu, s jakým už budeme mít za pár hodin tu čest na pultech obchodů.
Předně se tak dozvídáme o tom, že jedním z hlavních aspektů při tvorbě tohoto nákladného a především ambiciózního projektu byla technická stránka věci. Tvůrci od začátku chtěli něco, co bude v porovnání s konkurencí něčím výjimečným.
Za další slyšíme něco o touze vytvořit funkční ekosystém, ve kterém nejsou představovaná monstra pouhými nepřáteli, ale také nedílnou součástí onoho komplexního ekosystému.
A na základě těchto myšlenek vznikl původně prototyp, který sloužil především k ukázce zamýšlených principů. A už tehdy prý začínalo být jasné, že i bez přímého podílu frenetické akce, může být hra zábavnou.
Už tehdy vznikla myšlenka na titul, ve kterém bude hrát prim mimo jiné i snaha vystopovat monstra a následné sledování toho, co ve světě hry vlastně zmůžou. V samotném boji pak hraje prim důvtip, díky nemuž lze proti vybraným bestiím používat rovněž i potvory jiné.
Bližší detaily vám již ale mohou přiblížit přiložené a anglickými titulky doplněné záběry. My už k tomu můžeme jen připomenout fakt, že na Xzone si můžete konzolovou i plánovanou PC verzi hry předobjednat.