Crytek vysvětluje principy akce Hunt
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Crytek vysvětluje principy akce Hunt

Crytek vysvětluje principy akce Hunt

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

6. 2. 2018 12:12 5
Reklama

Na oficiálním webu temné a atmosférické akce Hunt: Showdown od Cryteku se můžete pokusit o přihlášení do uzavřeného alfatestu hry. Na samotném počátku února jsme vám přitom přinesli záběry toho, jak hra v současné době vypadá a aktuálně se můžete podívat rovněž na ucelený přehled toho, co vlastně tato akce nabízí.

Předně lze spatřit, kterak Hunt není jen klasickou frenetickou střílečkou – pod pokličkou se totiž ukrývají poměrně propracované prvky RPG her. Ty mají kupříkladu podobu odlišných statistik jednotlivých lovců, jejich zbraní a dalších prvků výbavy.

To je ostatně to první, čím se hráči musí zabývat. Poté následuje výběr konkrétní mise a s tím spojeného lovu. Každá z misí definuje rozložení mapy, má svůj vlastní cíl (tedy monstrum, jež je zapotřebí ulovit) a může se navrch odehrávat i v odlišnou denní dobu.

Poté již následuje spuštění hry a vypuštění hráčů do částečně otevřeného světa hry. V tom se týmy hráčů pouštějí plnit stejné úkoly jako ti druzí, záhodno je tedy jednat rychle a pokud možno i takticky.

K tomu již může dopomoci speciální schopnost postav, jež má podobu unikátní vize, která může odhalit stopy vedoucí ke hledanému monstru. Zapojit bude určitě ale nutné také důvtip a opatrnost. Bezhlavý přístup a prst na spoušti totiž v případě této hry může znamenat zejména rychlou smrt.

Nalezením monstra a jeho porážkou však hra ještě nekončí a v takovém případě je následně nutný ještě únik do jedné z výchozích lokací. Na hráče utíkající s odměnou v podobě tokenů nalezených u padlých monster se však třesou všichni ostatní. Na takové hráče je totiž automaticky vypsána odměna a ostatní je mohou velmi rychle a za pomocí své mapy vystopovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama