Overwatch ve stylu bojovky vypadá skvěle

19. únor 2018 12:21 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (4)

Overwatch je fenomén, který si své hráče drží i po dvou letech od vydání. Blizzard navíc má do budoucna značku, která táhne a na níž může v stavět dalšími projekty. Kdyby náhodou Blizzard nevěděl, může se inspirovat videem, které se objevilo na kanálu TGN. Video se ptá, jak by asi Overwatch vypadal, kdyby šlo o bojovku?

Odpověď, kterou naleznete v přiloženém videu, bychom mohli shrnout jedním slovem – vypadal by skvěle. TGN přepracovali do klasického 2D pohledu výseče z existujících map a zároveň hrdinům dali takové schopnosti, které sice vyplývají z klasických předobrazů, ale zároveň skvěle zapadají do konceptu typické bojovky.

V prvním kole se utkává Zarya s Reinhardtem, Souboj dvou tanků nakonec sice vyhraje Reinhardt s raketovým kladivem v rukou, ale ani Zarya se nenechá nijak zahanbit a krásně ukazuje, že ani hrdina, který nemá v základu schopnosti k souboji na blízko, by šel jednoduše do nového žánru předělat. Druhý souboj se odehrává mezi Doomfistem a Genjim, na jeho výsledek se ale musíte podívat sami.

A teď nám jenom řekněte, kdy si to budeme moci zahrát i my. Tohle bychom brali všemi deseti.

Zdroj: TGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 19. 2. 2018 v 14.32

Mitsurugi: citace "Souhlas. Mě jen tak někdo kopírovat nebude.", drbe se na bradě, zasněně hledí do dáli, a zvažuje žalobu :D

Nahlásit nevhodný obsah

4519932
digmen napsal 19. 2. 2018 v 13.24

Ocelotr2.0: ...nejen Mitsurugi. Ono by zde také mohlo zasáhnout SNK (Hanzo, Haohmaru)... Ale jak píšeš, Overwatch kopíruje u bojovek, takže se není čemu divit... :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 19. 2. 2018 v 13.07

Ocelotr2.0: Souhlas. Mě jen tak někdo kopírovat nebude.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 19. 2. 2018 v 12.58

Overwatch zkopíroval bojovky jak designem postav (NAMCO, CAPCOM, SNK), tak skilly a speciálnímy údery. Zkloubil bojovku s FPS pohledem, je to TEKKENDOOM, takže by bylo divu, kdyby jako materiál, jež sloužil pro inspiraci, nevypadal skvěle. Bejt NAMCEM tak ho za zkopírovanýho MITSURUGIHO (HANZO) zažaluju.

Editováno: 19. 02. 2018 v 12.59

Nahlásit nevhodný obsah