PUBG nadále bortí statistiky Steamu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka PUBG nadále bortí statistiky Steamu

PUBG nadále bortí statistiky Steamu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

13. 3. 2018 11:07
Reklama

Samotný boss týmu Valve Gabe Newell se nechal slyšet o tom, jak moc je on-line akce Playerunknown’s Battlegrounds vlastně úspěšná. Jakkoli v poslední době slýcháváme čím dál tím více o tom, kterak se vede neméně skvěle i komiksově laděnější střílečce Fortnite, tak i přesto je PUBG stále na vzestupu a jde navíc o jeden z nejúspěšnějších titulů vůbec.

Tedy alespoň v rámci platformy Steamu. Gaben totiž vypustil do světa informaci o tom, že právě na Steamu je PUBG už třetím dosud nejúspěšnějším titulem. Co je vlastně těmi prvními dvěma hrami v kontextu zprávy sice nevyřkl, nicméně i přes toto vypuštění detailů je zjevné, kterak jde o obrovský úspěch. Ovšem stejně tak je očividné i to, že zde stále existuje potenciál v podobě konkurence, kterou je možné při běhu na dlouhou trať třeba i pokořit.

Hra dokázala získat obrovské publikum bez historie a uspět dokázala i v relativně velmi krátkém čase.

Z Newellových slov je navíc patrný fakt, ten, že boss Valve je úspěchem hry zjevně překvapen. Ona nečekanost dle něj vyplynula z toho, že hra dokázala získat obrovské publikum bez historie (přišla prý doslova „odnikud“) a uspět dokázala i v relativně velmi krátkém čase.

Hra se objevila právě v březnu před rokem a v prosinci vystoupila z programu předběžného přístupu. Vývoj a přísun nového obsahu i aktualizací však trvá i nadále, což můžeme připomenout například nedávno uveřejněnými plány na letošní rok. Ty mimo jiné obsahují také zcela novou mapu.

Okolo hry to zkrátka stále žije a moc dobře si toho jsou vědomi samozřejmě i samotní vývojáři. Ti zamýšlejí udělat ze hry jednotnou zábavní platformu, která překročí hranice videoher jako takových. Vedle tedy lehkých náznaků verze pro PlayStation 4 (jež je však podmíněna vyprcháním časové exkluzivity Microsoftu) jsme tak již měli možnost slyšet například i o filmu či o seriálu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama