Nové detaily o Rage 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové detaily o Rage 2

Nové detaily o Rage 2

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

7. 6. 2018 07:02
Reklama

Pokračování postapokalyptické akce Rage vzniká jako výsledek spolupráce hned dvou velkých studií. Na jedné straně id Software, autoři původního dílu, v jejichž produkci se objevuje hned několik kultovních FPS (série Doom, Wolfenstein, Quake), na straně druhé Avalanche Studios, autoři titulů Mad Max nebo Just Cause, nedávno koupení společností Nordisk Film. Spolupráce dvou studií není jednoduchá záležitost, v tomto případě se však zdá, že všechno klape na jedničku.

Spolupráci s Avalanche Studios si chválí ředitel id Software - Tim Willits. Řekl to v rozhovoru pro PlayStation Official Magazine, přičemž se zmínil také o detailech ohledně samotné hry. Nejde podle něj o pouhé pokračování původního dílu. Svět se zásadně změnil a už to není jen pískem pokrytá pustina, jakou jsme znali z jedničky. „Jde spíše o post-post-apokalyptický svět, kde se společnost snaží obnovit. Máme zde různá prostředí, odlišné krajiny, jsou zde bažiny, vegetace, řeky a jezera” popsal Willits v rozhovoru. Diskuze o podobě světa zabrala kreativcům hodně času, probírány byly také zdánlivé maličkosti, jako např. barva vody.

Tim Willits dále slibuje osobitější svět. Více dialogů, více vedlejších příběhů. Ostatně příběh je podle něj v Rage 2 velmi důležitý. Těšit se můžeme na různé frakce, jejichž členové nemají rádi jiné frakce, což by mělo v otevřeném světě zajistit určitou dynamiku. Willits dále mluví o událostech, jichž se hráč může, ale nemusí, účastnit. Svým rozhodnutím tak bude ovlivňovat celkový obrázek světa, v němž se bude pohybovat.

Poslouchá se to hezky, snad se vývojářům povede přenést myšlenky do praxe. Další informace o hře se jistě dozvíme na E3 konferenci Bethesdy už v pondělí 11. června.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama