Svět AC: Odyssey bude o 62% větší než Origins

22. červen 2018 07:30 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (17)

Znamená větší automaticky lepší? Aneb věčná otázka, na kterou bohužel (nebo naštěstí?) neexistuje obecná odpověď. Vývojáři z Ubisoftu v tom však mají podle všeho jasno a v nejnovějším přírůstku Odyssey servírují opravdu obrovskou mapu herního světa.

Ten bude v Odyssey zabírat neuvěřitelných 130 km2, což je opravdu slušná porce. Pro pořádek přidáváme ještě přibližné velikosti map předchozích dílů:

  • Assassin’s Creed I - 0,32 km2
  • Assassin’s Creed II - 1,74 km2
  • Assassin’s Creed: Brotherhood - 1,42 km2
  • Assassin’s Creed: Revelations - 1,04 km2
  • Assassin’s Creed III - 3,73 km2
  • Assassin’s Creed IV: Black Flag – 230 km2
  • Assassin’s Creed: Rogue – 86 km2
  • Assassin’s Creed: Unity - 2,40 km2
  • Assassin’s Creed: Syndicate - 3,70 km2
  • Assassin’s Creed: Origins - 80 km2

Ačkoliv by se z přehledu mohlo zdát, že oproti světu v Black Flagu bude ten v Odyssey opravdu maličký, je třeba si uvědomit, že většinu rozlohy ve čtvrtém dílu zahrnovaly vodní plochy, které se v nejnovější inkarnaci značky Assassin’s Creed v takové míře rozhodně objevovat nebudou.

Nezbývá tedy než doufat, že starověké Řecko nebude hrát jen na kvantitu, ale hlavně na kvalitu. Pokud se chcete o výsledku přesvědčit mezi prvními, hru si můžete předobjednat na Xzone, a to dokonce i ve sběratelských edicích.

Zdroj: SegmentNext

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20908924
Miami Vice napsal 22. 6. 2018 v 20.50

Zerosekai: Já už jsem s tím smířenej, že většina her není a nebude přesně podle mě, ale kolikrát by to dávalo smysl kdyby jo. Zrovna ta poušť je něco co je i v reálu takový opuštěný místo a pokuď by to Ubisoft udělal velký jen jako "pískoviště", tak si hráči taky budou stěžovat viz poušť v Blaine County v GTA: V, se kterou je dost hráčů nespokojeno. Každopádně asi by byl nejlepší ten balanc jak říkáš, protože pak by obě strany měly část toho co chtějí, což je lepší než to hnát do extrému ať už tak či tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 22. 6. 2018 v 19.10

Miami Vice: jo to chápu, ale s tím budeš fakt v menšině, většina lidí tam chce něco mít, chce aby to bylo něco extra, velkou dunou písku ve který není nic, holt většinu hráčů neuspokojíš, ale jak říkám já osobně nechci ani jeden z těch extrémů, rád bych měl něco mezi, mít ten prostor ale umět ho využít, třeba pěkná věc byly ty halucinace v poušti v AC:O to bylo pěkný, ale bohužel to bylo doslova zrnko písku v celé poušti.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 22. 6. 2018 v 18.46

Zerosekai: Ono třeba když vezmeš poušť anebo nějakou vodní plochu, tak bych ten papyrus pokaždý nedával ani tam. Když je zaručeně všude aspoň něco, tak to potom působí až moc jako hra a já osobně hry beru spíš jen jako interaktivní příběh. "Wow!! Truhla s pokladem za vodopádem, tak tohle jsem fakt nečekal..." Mně osobně stačí, když už ten vodopád sám o sobě vypadá nádherně a proto nemusím mít za každým kamenem nějakou zapadlou cetku, která tam leží už několik století, ale až teď jsem jí našel já sám, přestože leží 5 metrů od rozcestníku...
Prostě míň je někdy víc a hluchý místa mi nevaděj, pokuď nemaj 100 km čtverečních.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 22. 6. 2018 v 17.35

Miami Vice: já holt když hraju hru, tak obvykle chci hrát hru, ale podle mě je důležitý najít ten balanc, nebo aspon tak nějak předstírat ten balanc, protože jedna věc je třeba mít celou spodní část mapy prázdnou jako v AC:O a jiná když je to krajina ve které třeba nejsou zrovna ukoly nebo otazníčky, ale něco zajímavýho, třeba tam šoupnout prázdnou rozvalinu ve které je nějaká kniha papyrus na přečtení a tak, nemusí tam bejt hned horda nepřátel a tuna lootu, jinak totiž ano prázdnej kus mapy je u mě hluchý místo který klidně mohli z mapy vyříznout a nic by se nestalo. Prostě nechat si místo k dýchání at to není vše u sebe ale at to místo má nějakej i další smysl a není tam jen proto aby npc A a npc B byly dál od sebe.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 22. 6. 2018 v 16.54

Nám hráčům se snad ani nejde zavděčit. Když jsou NPC s vykřičníkem nad hlavou za každým druhým pařezem, tak jsou hráči zahlcený a něvěděj co dřív, no a pokuď je mezi jednotlivejma ikonkama jen krajina, kde nic nejde dělat, tak to berou jako slabou stránku hry, protože jde o hluchý místa, kde se nic neděje.

Nechci bránit Assassins Creed, ale pro mě osobně je lepší delší přesun mezi jednotlivejma úkolama a nějakej ten pocit z cestování, než mít vše hned za rohem. Při plavbě lodí anebo při cestování na koni či pěšky si aspoň trochu oddechnu a vychutnám scenérie okolo. Navíc v dnešních hrách jde vidět na míle daleko a ono to pak blbě vypadá, když vidíš z "Řecka do Egypta".

Samozřejmě, že pokuď je slabá náplň úkolů od NPC, tak to nezachrání ani putování skrz pohádkovej les a ani Fast Travel pro ty, co ho mají raději než furt někam cestovat.
Podle příspěvků tady od čtenářů hrej jde vidět, že kromě mě nikdo ve hrách moc rád necestuje. Já jsem výjimka i v reálu, protože velmi částo záměrně volím delší anebo prostě zábavnější trasu, abych si tu jízdu autem víc vychutnal.

Nahlásit nevhodný obsah

20922669
kojot007 napsal 22. 6. 2018 v 12.30

Uz v origin som zabil vela casu na koni alebo tave presuvanim hore dole, ani checkpointy tomu nepomahaju to zase cumim na loading obrazovku dost to kazi hratelnost takze za mna velka mapa znamena skor minus.

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 22. 6. 2018 v 11.50

Budou tam lodní bitvy, ty v Origins chyběly... Takže proč ne... ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20875788
DeviR1 napsal 22. 6. 2018 v 10.46

Origins jsem ani nedohrál, protože když jsem viděl tu mapu a tuny úkolů a jiných ikonek, tak jsem to vzdal. Takže tohle ani kupovat nebudu, na to si svého času až moc vážím.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 22. 6. 2018 v 10.39

Jasně, že se bude hrát na kvantitu. Nikdo snad nemůže čekat, že takovou plochu naplní něčím jiným než vatou, když to nedokázali ani u mnohem menších dílů.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
marosho napsal 22. 6. 2018 v 10.11

Je to hodně ale budou tam námořní bitvy, takže bych hádal, že se tam počítá i moře.
Update: což je psané i v článku ale hej..kdo čte v roce 2018 psaný text :P :D

Editováno: 22. 06. 2018 v 10.16

Nahlásit nevhodný obsah

20876347
Cimba4 napsal 22. 6. 2018 v 09.22

Nevim, za mě je to zbytečné. Radši ať se soustředí na kvalitu a ne na kvantitu

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 22. 6. 2018 v 09.07

Sto pro je to díky vodě, svět AC black flagu byl taky obří ale ve své podstatě jen plnej vody, tady to bude podobný, spíš by mě zajímalo čím chtěj zaplnit tu vodní část, jako námořní bitvy se mi dycky líbily ale chtělo by to zase něco víc jestli opět chtěj udělat vodu tak důležitým prvkem

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 22. 6. 2018 v 08.59

Co to AC1? To je divný... dyť tam těch měst bylo X... hmmm, divný prostě...

Nahlásit nevhodný obsah

20879052
smerda4 napsal 22. 6. 2018 v 08.49

Jakože, to už snad ani nechceš ne? :D

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 22. 6. 2018 v 08.28

Myslím že větší velikost mapy je již zbytečná. Spíše ať se místo ještě větších světů soustředí na dobrý příběh a vedlejší Q.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 22. 6. 2018 v 07.50

Takovej prcek...

Nahlásit nevhodný obsah

20877667
Micuda98 napsal 21. 6. 2018 v 17.04

Řecké ostrovy... mezi nimi je moře nebo ne?

Nahlásit nevhodný obsah