Star Citizen vchází do verze 3.2.
Na světě existuje jen pár jistot – daně, smrt a to, že Star Citizen pravděpodobně nikdy nebude hotový. Zatímco u prvních dvou jmenovaných to, minimálně zatím, nevypadá na žádný zlom, poslední jmenovaný se maličkými krůčky snaží z této nechvalně proslulé skupiny dostat.
Star Citizen totiž kvůli nevalné rychlosti vývoje přešel na čtvrtletní cyklus větších updatů, a zatím svá předsevzetí dodržuje. Zatímco marginální vylepšení síťového kódu, která konečně zajistí plynulost hry, se bohužel posunuly až do dalšího čtvrtletí, některé zajímavé novinky se stihly dostat i do právě vydávané verze 3.2., která je právě nově nahozená na testovacích serverech.
Ta obsahuje mj. lepší správu skupiny, orbitální kvantové cestování, řadu nových lodí a zbraní a také hlavní tahák – těžbu. Ta neprobíhá pouhým zmáčknutím jednoho tlačítka, ale zahrnuje skenování povrchů planet, identifikaci minerálů a jejich struktury a samozřejmě i samotné těžení.
V dalším čtvrtletí by potom mělo dojít na novou planetu, opravování lodí, těžbu paliva, vylepšení AI, další nové lodě, a hlavně tolik očekávané vylepšení chodu hry, které Star Citizen opravdu potřebuje jako prase drbání, což vám potvrdí i naše dojmy z úvodu roku.