Overwatch masivně přepracoval Symmetru

27. červen 2018 07:30 / daniel.hlas@gmail.com / Novinky / Diskuze (2)

Zatímco se živě spekuluje o příchodu nového hrdiny, titul Overwatch se dočkal velkého updatu. Změny, které přináší, jsme vám popsali v samostatné novince zde. Tehdy jsme ale ještě nevěděli, jakých změn se přesně dočká Symmetra, a hned z kraje přiznejme, že to jsou změny masivní.

Zatímco před updatem se paprsek zbraně automaticky zamkl na blízkého soupeře a sledoval ho, ať skočí kamkoliv, nově paprsek neustále míří rovně, takže budeme muset začít pořádně mířit. Dosah paprsku je navíc navýšen rovnou na deset metrů. Alternativní střelba zůstává obdobná, opět se postupně nabíjí energetická koule, která však nyní po vyslání léta rychleji, neprochází soupeři a při kontaktu exploduje.

Zrušen byl i generátor štítů, který spojencům poskytovat štít, stejně jako teleport v původní formě. Nově budeme moci vytvořit teleport, kdy se jedna brána vytvoří na místě, kde stojíme a druhá tam, kam zrovna míříme. Nejenom, že dosah je dosti omezený, ale navíc lze teleport použít jen několikrát, než se sám automaticky zruší. Lze jej ale použít oboustranně a to dokonce i pro některé typy střel. Také již nejde o superschpnost a tak jej lze vytvářet každou chvíli. Celkově vzato má však mnohem menší využití.

Novou superschopností se stává možnost vytvořit obří energetickou zeď s 5000 HP, která zablokuje všechny přicházející střely. Její velikost je téměř nekonečná a protíná celou mapu. Jde o první dostatečně velkou bariéru, která bezpečně ochrání celý tým. Hrdinka naopak přišla o štít, který po spuštění automaticky postupoval vpřed.

Velké změny se dočkaly i futuristické turrety. Ty už neumisťujeme jeden po druhém na krátkou vzdálenost, ale můžeme je rovnou vystřelit před sebe. Daný turret pak letí tak dlouho, dokud někam nedopadne a právě tam se také automaticky aktivuje, Dále už poškozuje a zpomaluje soupeře jako za starých časů. Poškození i zpomalení bylo navýšeno a tak příliš nevadí, že došlo k omezení celkového počtu. Místo původních šesti nyní máme pouze tři, avšak zdraví turretu se zvýšilo z 1 hp na 30 hp. Turrety tak lze umístit během chvíle i za záda soupeře. Nejlépe v momentě, kdy je zaujat soubojem a tak si průletů turretů ani nevšimne. Turrety lze mnohem snadněji a rychleji umístit v podstatě kamkoliv, takže si hráči musí dávat opravdu pořádný pozor, kam šlapou. Vzhledu hrdinky se změny nedotkly.

Mimo to update přinesl sloučení dvou skupin hrdinů, takže jsou nyní k dispozici skupiny damage, tank a podpora. Dočkali jsme se také nového systému hodnocení hráčů po skončení zápasu i systému pro vyhledávání týmu dle různých kritérií. Například můžeme vytvořit tým, kde ostatním určíme, že 4 z nich musí být tanci. Více v již zmíněné novince.

Zdroj:

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 27. 6. 2018 v 23.10

rezz3t: Protože narozdíl od SC2 ho někdo hraje.

Nahlásit nevhodný obsah

20880185
rezz3t napsal 27. 6. 2018 v 21.27

achjo furt nechapu proc tenhle sh it dostava vic prostoru nez sc2

Nahlásit nevhodný obsah