Super Mario Run utržilo 60 milionů $
Nintendo přestalo ignorovat chytré telefony a benefitují z toho obě strany – jak japonská společnost, tak zákazníci. Zatímco mobilní hráči dostali v prosinci roku 2016 (resp. na jaře 2017 v případě Androidu) poměrně kvalitní titul s Mario licencí, Nintendo sklízí slušné tržby, které se v těchto dnech vyšplhaly již na 60 milionů dolarů, tedy v přepočtu 1,33 miliardy korun. To alespoň reportuje Sensor Tower, společnost, která analyzuje herní data.
Zpráva je zajímavá také z toho hlediska, že Super Mario Run neobsahuje žádné mikrotransakce. První čtyři levely jsou zadarmo, zbytek hry je dostupný po jednorázovém zaplacení částky, která v tuto chvíli činí 249 Kč. Většina výdělků, tedy celých 43 %, pochází z USA, za zmínku stojí i 17 % náležících Japonsku.
A zaujme i podíl jednotlivých verzí na finančním výsledku, celých 77 % celé sumy totiž přichází z iOS, což je dáno nejen pozdějším launchem na Androidu, ale také faktem, že uživatelé Applu raději utrácejí. Celá zpráva je pak poměrně kontrastní s prohlášením Nintenda z minulého roku, ve kterém tvrdí, že i přes profitabilitu titulu prodeje Super Mario Run zaostaly za očekáváním.
A co vy, hrajete si na telefonu s knírkatým italským instalatérem?