Sekiro nebude reálné, drží se ale při zemi

23. červenec 2018 11:35 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (4)

Pokud jste (třeba s námi) hráli Bloodborne nebo Demon's Souls, a pochopitelně i Dark Souls od studia FromSoftware, máte představu, jaké fantaskní světy dokáže Mijazaki spolu se svým týmem vytvořit. Sekiro: Shadows Die Twice by se ale mělo držet více při zemi. Znamená to, že na fantaskní prvky nedojde?

To není tak úplně pravda. O hře, kterou jsme v celé své kráse viděli poprvé na E3 na konferenci Microsoftu, toho zatím více věcí nevíme než víme. Něco málo ale nastínil v rozhovoru pro Edge sám Mijazaki, kde přiznal, že o fantaskno ochuzeni nebudeme. Stejně tak ani o mystická až groteskní stvoření. „Nesnažíme se o stoprocentní realismus,“ otevřel svou výpověď výkonný ředitel společnosti.

„Samozřejmě že je pro nás důležité, abychom hře vtiskli nějakou uvěřitelnost, ale nesnažíme se historicky věrně adaptovat éru Sengoku. V našich předešlých hrách hrál fantaskní element mnohem větší roli, tentokrát bychom chtěli mít naši hru trochu více důstojnou, přistupovat k tomuto tématu možná více opatrně,“ řekl mistr, který dokázal se svým studiem založit prakticky celý jeden žánr, v němž nyní vzniká stále více her.

Samozřejmě ale v Edge hráče ujistil, že se nemusí obávat, že by v celé hře bojovali proti humanoidům. „Sekiro představí některé věci, které přesahují lidské chápání, tak trochu nadpřirozena, které je v tomto světě ukryté,“ uzavřel toto téma drobnou vábničkou. Teď už jen nezbývá než čekat, jak nakonec novinka dopadne, a zda se z ní stane takový pojem, jako z předchozích her studia.

Sekiro: Shadows Dies Twice vyjde na PlayStationu 4, Xboxu One a PC příští rok. Už teď si jej ale můžete předobjednat na Xzone.cz.

Zdroj: PlayStation Lifestyle

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 25. 7. 2018 v 23.19

Jestli si myslis ze je to extremne nevhodna formulace tak nemas smysl pro humor protoze si nepochopil ani nadsazku. Schvalne si procti clanky o vyznavacich extremnich sportu a pro vyrazy jako blazen (tzn clovek s defektem mozku) apod. se rozhodne nejde daleko a ani to uz skoro neni nadsazka ci humor. A sorry jako, pro me je clovek, co rad trpi na stejny urovni jako clovek co skace a plachti z utesu ci mrakodrapu a i kdyz to neodsuzuju, normalni mi to neprijde. Defektem mozku sem v nadsazce poukazoval na absurdnost oblibenosti utrpeni.

Editováno: 25. 07. 2018 v 23.22

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 23. 7. 2018 v 23.14

JabJab21:"spousta lidi s defektem mozku " je extremne nevhodna formulace. Naprilad ja sam hraju od pulky 80. let od coin-opu az po cokoliv a tim padem jsem nasbiral dost zkusenosti, abych od her vyzadoval vic nez jen Easy, Medium a Hard. Tady nejde o machrovani, ale o moji VLASTNI zabavu. Holt mam nejaky ty zkusenosti a vic me bavi opatrnost a uvaha nad mym pristim "tahem" nez tam vlitnout a vykosit to bez sebemensiho zadrhelu.

A hlavne - tady ta realita znamena jen jedno a rozhodne nejde o nejakou obtiznost. Jde o rozmanitos nepratel. Nejakej fiktivni Oni demon je lepsi nez generic samurai army, ne?

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 23. 7. 2018 v 13.04

_d0p3: No i kdyz v tehle serii nevim. Je spousta lidi s defektem mozku, ktery strasne radi furt umiraj a maj nejradsi nejvyssi obtiznost apod. Myslim ze pro takovy lidi by klidne mohli udelat DLC, kde by jejich hrdina musel jednou za par hodin se jit vymocit, dvakrat denne si vycistit zuby a taky se nekdy vykoupat. Kdyz to hrdina nezvladne ve stanoveny cas a stanovenym zpusobem, o cemz vam hra samozrejme nerekne, zemre :D

Taky by si mohli sbirat drevo na bonfiry a snazit se je roztopit rucne za pomoci kresadel.

Editováno: 23. 07. 2018 v 13.07

Nahlásit nevhodný obsah

20875261
_d0p3 napsal 23. 7. 2018 v 13.01

Myslím že tohle je pro všechny hry ideální. Krom simulátorů je absolutní reálnost ve hře nuda, i když to hodně lidí chce co nejreálnější, nakonec se ukáže že je to prostě hra a musí se udělat nějaké ústupky a tím zlepšit zábavnost a hratelnost

Nahlásit nevhodný obsah