Vývojáři HS o nových mechanismech
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři HS o nových mechanismech

Vývojáři HS o nových mechanismech

Martin Nahodil

Martin Nahodil

24. 7. 2018 10:50 1
Reklama

Už od dob prvních expanzí měl vývojářský tým karetní hry Hearthstone výhrady k mechanice Charge. Funguje naprosto jednoduše. Po vyložení miniona na stůl s ním hráč může rovnou útočit jak do nepřátelských minionů, tak do samotného protivníka. Tohle ale Blizzard omezovalo ve vytváření nových karet. I když se snažili Charge udržet na uzdě, tak se objevily komba, kdy jste mohli nepřítele zabít během jediného kola. V poslední expanzi The Witchwood byla představena mechanika Rush, která Charge do jisté míry nahradí.

“Od Charge jsme se už posunuli dál,” řekl designér Mike Donais v interview pro GameSpot. “Rush podle nás přináší do hry mnohem více zábavy. Stále vám dává možnost zahrát miniona a okamžitě s ním útočit, ale už vám to nedovoluje zabít oponenta během kola, kdy nemáte na stole vůbec nic. Proto jsme se více zaměřili na Rush.”

Starší karty, které mají Charge, ve hře stále zůstávají, ale u nových karet se s touto mechanikou setkávat nebudeme. “Zatím jsme spokojeni s tím, jak Rush funguje. Ohlasy od fanoušků jsou také dobré. Možná s Charge budeme v budoucnu experimentovat, ale momentálně má Rush přednost. Zatím to řeší většinu našich problémů,” dodal Donais.

Nová expanze The Boomsday Project přijde 7. srpna a mimo jiné do hry přidá novou mechaniku Magnetic. Zatím nevypadá, že by dělala problémy jako Charge, ale po vydání může být všechno jinak.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama