Stylová tahovka I’m not a Monster zve do bety
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Stylová tahovka I’m not a Monster zve do bety

Stylová tahovka I’m not a Monster zve do bety

Kateřina Stuchlíková

Kateřina Stuchlíková

27. 7. 2018 12:16
Reklama

Byly doby, kdy tahové strategie ve stylu XCOM nebo třeba Jagged Alliance, byly div ne na vymření, to už ovšem v současnosti naštěstí neplatí. Phoenix Point, Phantom Doctrine, Mutant Year Zero: Road to Eden nebo třeba Xenonanuts 2, to je jen zkrácený výčet tahových strategií, které se na nás v následujících měsících chystají zaútočit pěkně pomalu a s rozvahou. A neměli bychom zapomenout mezi ně započítat ani I´m not a Monster. Ta všechny stratégy aktuálně zve k vyzkoušení její otevřené betaverze na Steamu.

I’m not a Monster láká na retro sci-fi zasazení připomínající béčkové filmy z padesátých let. Hráči se ocitají na turistické vesmírné lodi, která je toho času pod útokem mimozemských ještěrek. Kombinace ufounů a tahové strategie sice nezní bůhvíjak originálně, hra nicméně útočí na jiných frontách. V každé misi se ujmete role jediné ze šesti postav, přičemž je jim náhodně a tajně přidělena role hrdinského civilisty nebo příšery přestrojené za člověka.

Na oko tak sice budete spolupracovat a snažit se zachránit maximum pasažérů vesmírné lodi, ve skutečnosti jsou však cíle monster a lidí protichůdné. Následná nálada nasáklá nejistotou a vzájemnou nedůvěrou by se měla postarat o atmosféru jako řemen. Z uvedeného vyplývá, že je hra ryze multiplayerového charakteru - hráč proti hráči. V betě jsou sice k doplnění plného stavu hráčů k dispozici také boti, je ale logické, že s AI nikdy nebude atmosféra nedůvěry to pravé ořechové.

Účast v betaverzi je nejen fajn příležitostí, jak vidět hru na vlastní oči v akci (níže přiložené video totiž samotnou hratelnost neukazuje), ale zároveň také možností, jak se zúčastnit soutěže o ceny, kterou vývojáři s hraním betaverze spojili. Soutěží se o padesát Steam kódů I’m not a Monster a peněžní Steam poukázky. K účasti stačí si hru zahrát a následně se až do 31.8. s autory podělit o svůj osobní názor na ni, a to prostřednictvím dotazníku, na který ve hře najdete odkaz.

Vývojáři ze studia Cheerdealers stojí také kupříkladu za tematicky ne nepodobným Distrust, kde jsme se s ufounama pro změnu utkali v mrazivém prostředí vědecké základny za polárním kruhem. Distrust nebylo vůbec špatné a hráči bylo zaslouženě přijato kladně, a tak nezbývá, než doufat, že na I’m not a Monster čeká podobný osud. Plné verze bychom se měli dočkat v druhé polovině letošního roku na PC.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama