UPDATE: Sledujte gameplay Cyberpunku

27. srpen 2018 19:10 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (74)

Ačkoli je Cyberpunk 2077 ještě poměrně dost daleko před námi, po letech mlčení se CD Projekt RED letos konečně rozhodl roztopit kotel očekávání a poskytnout hráčům aspoň nějaké ty záběry a informace. A aby toho nebylo málo, nyní firma spustila tajuplný stream na Twitchi.

AKTUALIZACE

CD Projekt nakonec jen nenapínal nervy fanoušků, ale ukázal něco zajímavého. A tím není nic menšího než ukázka ze samotného hraní. Sledujte pod odkazem níže.

PŮVODNÍ ZPRÁVA

Pokud jste se těšili, že obsahuje nějaké nové záběry z hraní, musíme vás hned zpočátku zklamat. Minimálně prozatím v něm totiž běží jen kryptické řetězce písmen a čísel. Vůbec nepochybujeme o tom, že se najdou tisíce fanoušků, kteří se budou snažit celou záležitost rozluštit, stejně tak by nás ale nepřekvapilo, kdyby šlo o sofistikovaný trolling ze strany CD Projektu bez jakéhokoli hlubšího záměru.

Společnost se nedávno pochlubila, že se celý Cyberpunk 2077 již dá hrát od začátku až do konce, na nějaké skutečné in-game záběry si ale ještě musíme počkat. Pokud by se stalo, že se znaky ve stále běžícím streamu promění v něco zajímavého, budeme vás samozřejmě informovat.

Zdroj: Twitch

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 29. 8. 2018 v 09.58

Dr.One: Hele ty sis zacal s tim ze load je cestovani casem :)

Wexz: to je stejny jako u cehokoliv co opakujes, zase fake cestovani casem/jasnozrivost, kdy vis co se stane predtim nez se to stane (jakoby).

Editováno: 29. 08. 2018 v 10.00

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 29. 8. 2018 v 09.51

Za mě super po všech stránkách, zasazení mi sedí i akce se mi líbila... Jen se bojím těch naváděných kulek, aby to nezabilo akci...

Nahlásit nevhodný obsah

20922649
Alfons Netáhlo napsal 29. 8. 2018 v 08.59

Bude fajn, pokud se budu plést. Ale rád bych podpořil ty, kteří v tom neviděli nic úžasného. Ta ukázka představuje jen prostředí, které mě osobně nic neříká, proto z toho nejsem tak nadšený. Grafika odpovídá současným konzolím. Působí to řemeslně dobrým zpracováním, ale to se tak nějak očekává, zvlášť když jde o vybraný úsek pro prezentaci. To na čem se bude lámat chleba bude celkový příběh, jestli hráče u hry udrží nebo ne. Autoři už se nemůžou opírat o známý svět Zaklínače, zda s nabytou volností zvládnou vytvořit poutavý příběh se uvidí až s vydáním.

A co se týká toho úžasu nad počtem postav a živoucím prostředím, to jste nikdo neviděl Hitmana? Ano, tohle je větší prostor, ale jak vidno při jízdě autem, mimo ten HUB už je na chodnících pusto prázdno. Byly tam už jen příběhové postavy a nepřátelé.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 28. 8. 2018 v 17.32

JabJab21: A co koukat na lets play a přetáčet si to?

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 28. 8. 2018 v 17.28

JabJab21: zatímco cestování časem obecně slučitelné se životem je... protože jsi o něm něco četl (či snad dokonce zažil), tak máš jistotu, že po návratu v čase budeš ve stejném prostoročase a dokonce tam budeš mít svůj kvantový klon
prosímtě, prober se a nenuť mě vstupovat do své názorové bubliny, nestojím o to - nechme to u tiché tolerance, já mám svůj dojem na CP2077 a ty máš svůj

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2018 v 17.22

Dr.One: To sem presne cekal zas nakyho chytraka co vytahne save a load. Kdyby loadovani znamenalo cestovani v case, tak bys po loadu mel jednoho klona nebo bys umrel protoze bys byl presne na tom samym miste jako si byl predtim, a to doslova, coz neni moc slucitelny ze zivotem. Loadem necestujes casem, ale posouvas cas zpet a to je rozdil.

Krome toho open worldovy hry proste neukladaj vsechno a kdyz si naloadujes hru tak zjistis ze pred tim pred tebou projizdelo cerveny auto a ted je zeleny nebo uplne jinej model nebo treba zadny.

Kdyby ta hra ulozila uplne vsechno a po loadu ti vytvorila klon a dala ti na par vterin nesmrtelnost nebo neco, tak by to bylo cestovani casem mnohem bliz, jinak ale jak sem rek pouze posouvani casu zpet jako kdyz si das video na zacatek.

Nicmene kdyz uz tu rozvadis absurdni teorie, tak ja mam taky par prikladu "skoro" cestovani casem podle tvy logiky:

1) jit po chodniku pred nekym: Za predpokladu ze ten clovek pujde stejnou cestou jako ty v podstate cestujes casem a vidis do jeho budoucnosti (prave v ni ses). Dokonce se muzes otocit a jakoby cestovat zpatky casem a ovlivnit budoucnost toho cloveka tim, ze ho posles jinam nez tou cestou co si sel. Coz samozrejme vytvori paradox, protoze si videl budoucnost ktera vlastne nevznikla. (samozrejme ze to neplati protoze to je vsechno jenom naoko, stejne jako load).

2) jakykoliv opakovani cehokoliv

Tak a ted uz snad staci ne? :D

Editováno: 28. 08. 2018 v 17.42

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 28. 8. 2018 v 17.19

Miami Vice: http://cdn.discordapp.com/attachments/3…

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 28. 8. 2018 v 17.16

Vracet se v čase můžeš skoro v každé hře. Jmenuje se to load uložené pozice.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2018 v 13.04

Minstriel: jop, muselo by se to nejak osekat, limitovat, stejne tak i ten otevrenej svet (pokud by to teda chteli rychle). Ono uz jenom udelat FO4 je hodne premejsleni o ruznych variantach kde muze hrac skoncit a to by se s cestovanim v case nasobilo. Takze samozrejme byl by to malej openworld s ne tak mnoha aktivitama, ale zase s vetsim mnozstvim moznosti a vysledku.

Kazdopadne cela moje pointa je v tom, ze kdyby tohle (nebo neco o "trosku" min narocnyho) bylo v cyberpunku a nikde jinde ne, tak to by byl pro me duvod byt u vytrzeni, proste neco revolucniho co jinde nenajdu. Zatim sem ale nic revolucniho nezaznamenal. Spis mi to zatim prijde jako aktualizace ci vylepseni prostredi/zanru cyberpunku do roku 2018/19/20 (nebo kdy to vyjde) oproti starsim Deus Ex a spol.

Ale jak uz sem rek nekolikrat, ja vam to bezbrehy nadseni neberu, kazdemu co jeho jest.

Editováno: 28. 08. 2018 v 13.21

Nahlásit nevhodný obsah

20919239
chcikecat napsal 28. 8. 2018 v 12.54

Cestování v čase je dost problém jakž takž poslepovat i ve filmu, aby jsi na konci neměl v očích WTF. Natož ve hře....:)

Editováno: 28. 08. 2018 v 13.01

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 28. 8. 2018 v 12.51

JabJab21: no možnost HW si myslím že by byla. Jen časová náročnost, kde by vývojáři museli počítat s každou možností vrácení či skoku v čase do jiné budoucnosti a nebo minulosti, by bylo tak náročné udělat, že se nebojím říct že je to na 10 let vývoje + a do té doby by projekt zkrachoval.
Těžko říct.

edit: a nebo by jsis mohl jen vybrat v určitém čase kam skočíš 2 možnosti.

Editováno: 28. 08. 2018 v 12.52

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2018 v 12.40

Minstriel: Samozrejme, kdyby to bylo tak lehky jak delat scenku na moste, tak by to delali vsichni. A o to jde, delat neco vic nez ostatni, delat neco co ostatni nedelaji nebo ani neumi delat. Nicmene pak sou tu i hardwarove limity a ja nejsem expert a nevim jestli je to dneska mozny udelat co se hardwaru tyce. Muj odhad je ze osekana verze (treba ze se muzes vratit v case jenom o X minut zpet) HW mozna je.

Editováno: 28. 08. 2018 v 12.46

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 28. 8. 2018 v 12.34

JabJab21: to o čem mluvíš by bylo asi hodně náročné na vývoj. Někdy to asi bude, ale je to spíše hudba budoucnosti.
V cyberpunku nemusí být cestování v čase, ale co tam musí být, tak je nahaté vraždící androidky lačnící po čerstvé krvi :D

Nahlásit nevhodný obsah

20878494
Flois napsal 28. 8. 2018 v 12.32

JabJab21: bohužel stále nevlastníme běžně doma stroje které by zvládli to co by sis přál. To bude ještě pěkných pár let trvat.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 28. 8. 2018 v 12.29

Dr.One: Já osobně o obří město nestojím. Jde mi hlavně o dostatek unikátních interiérů. Na druhou stranu fakt rád řídím, no ale ne v LA...

Hele ví se, jestli bude i nějaká ta krajina okolo anebo se hráč bude pohybovat jen v tom Night City?

Jenom jsem to video narychlo proklikal, protože z gameplaye nechci moc vidět - jak hráč překonává překážky a jak se dostává na vyvýšený místa?

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2018 v 12.04

Me je jedno jakej punk nebo nepunk to je, dulezitejsi pro me je jestli to bude realisticka grafika (ne kreslena) a jestli se v ty hre budu moct volne pohybovat atp. V takovych hrach cestovani casem jeste nikdy do detailu udelane nebylo. Osobne sem zaregistroval prave jenom adventury ci uzavrene koridorove zalezitosti, pripadne ze to bylo i v tech mych hrach, ale zase jenom na pozadi, kdy vypravec rek ze ses posunul v case, nebo to byla jedna scenka ci filmecek, jedna mise v cely hre nebo neco obdobneho.

Pokud to nekdo najde budu vdecny, ale ja zatim nepotkal zadnou vyse uvedenou hru, kde by cestovani v case byla permanentni mechanika, kterou muzete nebo nemusite vyuzivat. Mozna se dockam az nekdo udela AAA verzi Dr. Who :D

Editováno: 28. 08. 2018 v 12.18

Nahlásit nevhodný obsah

20919239
chcikecat napsal 28. 8. 2018 v 11.52

JabJab21: Cyberpunk nebo steampunk, kdo by to rozlišoval:)

Editováno: 28. 08. 2018 v 11.54

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 28. 8. 2018 v 11.52

chcikecat: dik za tip, ale ja myslel neco co vypada podobne jako cyberpunk.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 28. 8. 2018 v 11.45

marosho: No jak bude velké město by se vlastně mělo vědět. Jde o to, nakolik budou v CDPR věrni předloze.

Nahlásit nevhodný obsah

20919239
chcikecat napsal 28. 8. 2018 v 11.45

JabJab21: Deponia, resp. poslední díl:)

Nahlásit nevhodný obsah