Dying Light 2 nebude jen další zombie hrou

24. září 2018 20:15 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (2)

Ačkoliv zombie trend, který nám infikoval počítače v letech nedávno minulých, již pomalu ustupuje, i tento rok jsme se dočkali spousty titulů, obsahujících pomalu se pohybující a slintající nazelenalé postavy. Tvůrci z Techlandu se však u nadcházejícího Dying Light 2 chtějí vyhnout označení „jen další zombie hra.“

Své k tématu řekl hlavní designér hry, Tymon Smektala. „Nemyslím si, že je to obyčejná zombie hra – navrhli jsme ji tak, že den je pro živé a noc pro nakažené. Během dne si tedy všimnete, že ke střetům se zombíky nedochází tak často, jako během první hry. Většinou se skrývají v budovách a na dalších tmavých místech. Díky tomu můžeme postavit části města, kde se opravdu setkáte s lidmi, můžete s nimi spolupracovat, dívat se, jak reagují v různých situacích… Je to extrém – technologie jsou pryč, civilizace je pryč… Dříve jsme neměli tolik dynamických setkání, tudíž modifikace systému přinese spoustu nových možností.“

Dále byla řeč i o příběhu, který je dle Smektaly na poměry open-worldů extrémně komplexní. „Nejdůležitějším prvkem je pro nás skloubení otevřeného světa a příběhu, a s tím souvisejících voleb a jejich důsledků. V průběhu hry budete procházet mnoha složitými dilematy, a rozhodnutí, které během hry provedete, mohou úplně změnit svět okolo vás.“

Nám nezbývá nic jiného než věřit, že se Techlandu dílo povede a Dying Light 2 bude správně stavět na základech, které založil první díl. Hra by měla vyjít příští rok v zatím nespecifikované datum, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One, přičemž předobjednat si ji můžete na Xzone.

Zdroj: SegmentNext

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
14880585
Mr.sugar napsal 24. 9. 2018 v 21.42

Vše záleží na obsahu. Jestli jsou téma zombíci nebo mimozemšťani pak ani tak velkou roli hrát nemusí. Jde o to, jak se to uchopí a zpracuje a v tomhle Techlandu věřím, tak snad nezklamou. Jejich zombíci mají od Dead Islandu vzestupnou tendenci. Jednou ze slabin byl právě příběh, tak pokud tohle napraví, tak tu možná budeme mít velký hit

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 24. 9. 2018 v 20.47

A neni to z blata do louze? Ja hry nesoudim podle toho jestli sou se zombiky nebo s cimkoliv jinym, soudim je podle toho jestli to dava smysl nebo ne, nehlede na to co je v mode.

Nicmene kdyz se na to kouknu optikou modniho specialisty (nebo jak se rika lidem co tyhle veci resej), tak nevim co je v tomto smeru vetsi klise, jestli zombici, pribeh s volbama nebo minecrafti den/noc.

Editováno: 24. 09. 2018 v 20.52

Nahlásit nevhodný obsah