Dying Light 2 klade důraz na příběh a volby

15. říjen 2018 16:32 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (1)

Oznámení druhého dílu Dying Light of polského studia Techland patří k překvapením letošní E3. Zejména proto, že se druhý díl má mnohem více přiklonit k RPG, k čemuž dopomůže přítomnost legendárního Chrise Avellonea v roli narrative designera. O hře se v aktuálním vydání magazínu EDGE více rozpovídal hlavní designer Tymon Smektala.

Ten zmínil, že tým neměl s RPG žánrem prakticky žádné zkušenosti a proto sáhl po pomoci někoho, kdo jich za svou kariéru nasbíral až dost. Tým scenáristů má prý ve svých kancelářích zeď posetou lepíky a artworky, které zosobňují jednotlivé vztahy mezi postavami a prvky, které je mohou ovlivňovat. Tým si přeje, aby velká i malá rozhodnutí pomáhaly hráči tvořit si svůj vlastní svět, který se nebude lišit jen příběhově, ale i hratelností.

Dying Light 2 bude mít mnohem propracovanější svět a příběhové pozadí, než tomu bylo v případě první hry. Děj se odehrává během „moderního středověku“, kdy společnost sužuje nedostatek zdrojů, neexistuje prakticky žádná technologie a pokud ano, jde o věci, které se podařilo zachránit před kolapsem organizované společnosti. V zásadě se skutečně jedná o moderní verzi středověku s intrikami, přísnými tresty a značnými rozdíly mezi chudinou a těmi, kdo ve svých rukou třímají moc.

Nemusíte se ale bát, že by větší příklon k RPG a příběhovosti znamenal nedostatek akce. Návrat oslaví povedený parkour z prvního dílu, který bude navíc nyní obohacen o řadu útočných prvků a nabídne nové možnosti, jak řešit bojové situace. Dying Light 2 je prozatím v plánu na příští rok, vývojáři se ale nebrání odkladu, pokud jej hra bude potřebovat. Vyjít má na PC, PS4 a Xbox One.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 16. 10. 2018 v 05.10

Tak snad tam budou i ty komunalni.

Nahlásit nevhodný obsah