Darksiders 3 vám zabere 15 hodin

18. říjen 2018 10:02 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (6)

V současnosti stále řešíme, jak hry rostou, co se velikosti světů a herní doby týče. Z poslední doby se mezi tyto obří hry, které vám zaberou desítky hodin, zařadil třeba Assassin’s Creed Odyssey. Zanedlouho nás pak čeká Red Dead Redemption 2, který zatím vypadá, že 100 hodin pro něj bude málo. Oproti tomu ale vývojáři z Gunfire Games se sérií Darksiders trošku přibržďují.

Druhý díl série Darksiders byl oproti jedničce o poznání delší a otevřenější. pokud jste se věnovali i vedlejším úkolům, mohli jste u něj strávit něco kolem 25 – 30 hodin. Dobrodružství Fury takto rozvleklé nebude, spíše se vrátí k ucelenějšímu stylu jedničky. O tyto informace se v interview pro Wccftech podělil Reinhard Pollice z THQ Nordic. “Otázky na herní dobu jsou vždy záludné. Záleží to totiž na řadě faktorů. Průměrně by to ale mělo být kolem 15 hodin, což je podobná délka, jakou měl první díl Darksiders,” řekl Pollice. Spolu s tím také oznámil, že jejich hra bude podporovat HDR.

Pokud budete chtít mít hru dokončenou na 100 %, tak vám to samozřejmě pár hodin navíc zabere. Je tady celá řada věcí, které to mohou ovlivnit. Darksiders 3 navíc čeká i obsah po vydání v podobě zatím dvou oznámených DLC, o kterých jsme vás informovali minulý týden. Jak se Fury vypořádá se smrtelnými hříchy, uvidíme už 27. listopadu na PC, Xboxu One a PlayStationu 4.

Hru si můžete předobjednat na Xzone.cz.

Zdroj: wccftech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20919665
Zerosekai napsal 18. 10. 2018 v 19.59

Masarkavtrenyrkach: já vím, ale sakra jak rád bych to viděl, zase hrál za válku a konečně začal utočit ve velkým, představ si že bys měl třeba jeden hub, takový doupě jezdců a z něho by si vyjížděl do celýho světa, možná se postavil i radě která jezdce nebo minimálně válku prostě a sprostě využila aby si uchovala tvář, takovou hru bych chtěl vidět já, mohl by sis třeba vybrat kterej jezdec pojede kam s tím že jen pár vybranejch story misí by ti řeklo ted musíš být tenhle, do toho nějaký pěkný coop komba spíš s AI než druhým hráčem, furt vidím darksiders jako singl i přes tu očividnou možnost udělat coop pro 4

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 18. 10. 2018 v 17.16

Zerosekai: Sequel nečekej. Z marketingového hlediska po tolika letech nemá význam. Těch, co by si to kvůli pokračování děje pořídili, je málo. Většinu odradí, že to přímo navazuje na něco, co nehráli.

Nahlásit nevhodný obsah

20915488
augitus napsal 18. 10. 2018 v 16.44

"bude podporovat HDR"

Tímto se ohání poslední dobou skoro každá hra, ale rozdíl v obrazu není skoro žádný. Studia by měla vážit slova, podívat se jak vypadá třeba Uncharted 4 se zapnutým nebo vypnutým HDR a podle toho zvážit zda to čím se chtějí ohánět je opravdu HDR. No nechám se překvapit.

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 18. 10. 2018 v 15.51

Přiznám se, že jsem rád. Her mám po krk, ve smyslu, že jich mám opravdu TUNY a vše doháním. A čím jsem starší, tím více upřednostňuji spíš hry do těch cca 20 hodin. Při mém stylu hraní, vyzobávání a objevování každého zákoutí, čas násobím x 2 a někdy i x 3. například Dishonored... Celou hrou někteří lidé profrčeli za 8 hodin a já jsem už ve hře 25 hodin. Nutno podotknout, že v první misi :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 18. 10. 2018 v 13.36

já už hlavně chci abysme se přes všechny ty prequely dostaly a konečně navázali na konec jedničky, dyt na rozuzlení toho cliffhangeru čekáme už 8let, jedno studio přitom zkrachovalo a voni furt jen dávaj prequely ahh

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 18. 10. 2018 v 13.14

Asi jako každej díl, i když dvojka byla roztahaná na zbytečně veliký ploše a naplněná zbytečnym lootem, kdo ovšem tyhle Zeldoviny hraje a zkoumá každej kout určitě to natáhne. Za mne (a o tom mluví novinka) míň dvojky víc jedničky a vynechat postapo scenérie ve městech s mrakodrapy. Stává se nepříjemnym zvykem že hry jako Devil May Cry, MGS Revengeance, Bayonetta, Nier: Automata, Darksiders se odehrávají ve zničených městech alá New York a jediným důvodem je že vymodelovat kvádr (mrakodrap) je jednoduší než vymodelovat "Chrám Svatého Víta Gothic City".
Proto je furt Devil May Cry (1999) nejlepší co se level designu týče neb vypadá spíše jako Dark Souls 3 než Devil May Cry 3, kde je jeden tower
a rozbořený moderní město. Hnus. A "abstraktní poslední levely" a všechny ty astrální "levely" a hroutící se reality s poletujícímy plošinami/kameny stojej za prd, nikdo je nemá rád přesto takhle 90% těchle her takhle končí.

P.S. Vim že pro tyhle hry není background až tak důležitej, jako frameporn, přesto jednička DMC působí v dnešní době mnohem svěžeji než všechna pokračování.

Editováno: 18. 10. 2018 v 13.21

Nahlásit nevhodný obsah