Vývojáři Rage 2 o barvičkách a gameplayi
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři Rage 2 o barvičkách a gameplayi

Vývojáři Rage 2 o barvičkách a gameplayi

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

2. 11. 2018 11:00 5
Reklama

Tvůrci z Avalanche Studios mají v posledních letech plné ruce práce. Před třemi lety se simultánně postarali o povedené Just Cause 3 a Mad Maxe, o tři roky později si na svá bedra zároveň nabrali nejen Just Cause 4, ale i další open-world FPS v podobě Generation Zero. Id Software si v poslední době k restartovanému Doomu přidali rovnou i jeho pokračování s podtitulem Eternal, mezi tím se věnují také Quake Champions.

Člověk by mohl nabrat podezření, že vývoj Rage 2, na kterém obě studia úzce spolupracují, by díky tomu mohl být odsunut na druhou kolej, oba giganti nás však ujišťují o tom, že Rage 2 dostane veškerou péči a lásku, kterou si zaslouží. V rozhovoru pro časopis GamesTM nejen o tom hovoří Loke Wallmo, senior game designer z Avalanche, a Tim Willits, ředitel id Softu.

Ohledně až superhrdinských schopností hlavního hrdiny:

LW: „Snažili jsme se s tímto nápadem vyhrát. Myslím, že síly Nanotritu dodají hráčům zlepšenou dynamiku, pohyb a také způsob, jak bojovat beze zbraní. Většina boje se sice bude točit právě okolo zbraní, ale Nanotrit soubojům hodně přidá – vylepší konflikty s větším množstvím nepřátel, pohyb, fyzičnost a zábavu. Nějakou dobu nám trvalo, najít správný balanc, ale myslím, že při hraní zjistíte, že to do sebe všechno zapadá.“

TW: „Chtěli jsme, aby se hráči dostali rychleji do akce. Díky obrovskému otevřenému světu můžete k soubojům přistupovat dle vlastního uvážení – odkudkoliv a jakkoliv. Odměníme vás i za používání schopností – nabíjí váš Overdrive, spadnou vám jiné odměny – je to jedna z mnoha věcí, díky kterým vás chceme dostat a udržet v akci.“

O odklonu od vizuálního stylu prvního dílu:

TW: „Od začátku jsme se chtěli posunout od prvního Rage. Pak jsme viděli, co všechno dovede Apex engine provést s džunglemi, lesy, bažinami a velkými městy. Tím se do hry dostalo více světla, barev a vegetace. Následně jsme si řekli, že bychom mohli mít trochu barevnější postavy, a to nás dovedlo i k barevnějším budovám a obloze. A tímhle procesem vlastně vznikla naše marketingová kampaň. Pomohlo to vytvořit unikátní identitu ve světe, který je plný hnědých her.“

LW: „Nemůžete jenom na všechno přidat barvičky, snažili jsme se do světa přenést i prvky z prvního dílu. Má to být zábavná, šílená, over the top akce, takže to vlastně celé zapadá do toho, jak chceme upravit gameplay, charaktery a frakce. Dávalo nám smysl, udělat všechno tak barevné, jak to jen šlo.“

O významu vozidel ve hře:

LW: „Je to jiné než třeba v Mad Maxovi, gameplay se soustředí více na vozidlové zbraně, gadgety, exploze a další přehnanou akci. To nám dává trochu jinou perspektivu, jak vozidla uchopit, nesoustředíme se na ně tolik. Budete mít jedno hlavní bojové vozidlo, navrženo pro souboje v pustině, ale zároveň můžete řídit všechno, co má kola, a taky pár dalších dopravních prostředků. Bude samozřejmě jen na hráči, jak se bude chtít pohybovat po světě, a co v něm bude chtít dělat. Každopádně hlavní vozidla, o kterých byla řeč, budou vylepšitelná, a budete si moci i přizpůsobit jejich zbraně.“

Rage 2 vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One na jaře příštího roku. Hru si můžete předobjednat na Xzone.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama