Star Citizen dostává vylepšení výkonu
Když se nám na samotném počátku tohoto roku poprvé dostala do rukou alfa megalomanského vesmírného simulátoru Star Citizen, tak jsme kromě obrovského rozsahu hry žasli i nad naprosto tristním frameratem, způsobeným kombinací různých faktorů, v čele s neoptimalizovanými servery.
Vypadá to však, že i věčný projekt Chrise Robertse pomalu míří ke zdárnému konci. S updatem 3.3, vycházejícím v těchto dnech, se do hry kromě nových misí, vylepšené umělé inteligence a FPS pohledu při střílení, dostala i nějaká ta optimalizace.
Některé oslavné příspěvky z komunitních fór a Redditu křičí do světa, že Star Citizen jim teď běží lépe než poslední Battlefield, jiné nadšení trochu mírní, vypadá to však, že tak či tak došlo k jednoznačnému zlepšení situace. Již teď je navíc v testovací fázi update 3.3.5, který do hry dostane mj. novou planetu Hurston.
A co vy, naši čtenáři – hrajete Star Citizen, a pozorujete v posledních dnech zlepšení? Podělte se o své zkušenosti v komentářích.