Death Stranding vyrazil Guerrilla Games dech

16. leden 2019 11:18 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (23)

I přes to, že o vývoji Death Strandingu už víme nějaký pátek, tak stále s jistotou nemůžeme říct, o co vlastně jde. Kodžima si rád hraje se svými fanoušky a místo aby se přímo podělil o konkrétní informace, jen naznačuje a nechá komunitu, aby poskládala všechny střípky dohromady. Vývojáři z Guerrilla Games ale patří mezi šťastlivce, kteří viděli exkluzivní záběry ze hry a podle jejich reakcí ze sociálních sítí je to opravdu něco výjimečného.

Ještě před začátkem vývoje Kodžima objížděl různá studia a hledal tu správnou technologii. Nakonec si vybral Decima engine, který Guerilla Games sami vyvinuli. Nyní se k nim opět vydal na návštěvu a ukázal jim, co s jejich technologií dokázal vytvořit.

Producent Horizonu: Zero Dawn na svém twitterové účtu napsal, že po shlédnutí nových záběrů neměl slov. I od ostatních členů týmu přicházela jen samá chvála. Pro nás je ale celkem nervy drásající, že vlastně vůbec nemáme tušení, o čem je řeč. I když vydání hry stále může být daleko, už bychom rádi věděli více konkrétních informací přímo od vývojářů, a nejen další dohady od komunity fanoušků.

Docela nedávno se na internetu šířila zpráva, že Death Stranding vyjde ještě letos, ale opět se jedná o nepotvrzenou informaci. Hra má každopádně vyjít ještě na současnou generaci konzolí a jelikož se odhaduje, že ta nová má přijít v příštím roce, tak by to docela dávalo smysl. Doufáme, že na odhalení nebudeme muset čekat dlouho.

Zdroj: SegmentNext

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20894091
Zarenix napsal 17. 1. 2019 v 22.21

Ocelotr2.1: Ještě jedna drobnost k tvému původnímu komentáři ( pokud si to teda přečteš :D ). Studia nepotřebují vůdčí osobnosti typu Kojima. To je člověk, jak už jsem psal v minulém komentáři, který udělal výborné hry a nejspíš za to chce být i "oslavován". Pro starší hráče je to velká persóna a pojem. Pak jsou tu ale hry jako The Last of Us, God of War, Uncharted atd. která práce je brána jako týmová a není vyzdvihován jedinec i když by si to třeba i zasloužil. Do té doby to bude prostě Kojima a Miyazaki jako největší pojmy. Osobně si ale myslím, že i v Ubisoftu, EA, Blizzardu, Activisionu jsou lidi, kteří do té hry přinesly něco vyjíměčného. Ale nikde nevidím "zakladatele" Assassin's Creed ságy, Call of Duty, Battlefieldu i když první díly těch sérií (někdy až pozdější) byly přelomové a zasloužili by si obdiv.

Nahlásit nevhodný obsah

20850053
Karlositoo napsal 17. 1. 2019 v 01.20

PS4 master console!! :DD hejty za 3... 2... 1...

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 1. 2019 v 18.46

Ocelotr2.1: Podle mě ten "hejt" na Kojimu je možná i oprávněný. Netvrdím, že nic nedokázal nebo že není geniální. Příjde mi ale, že se o něm mluví v superlativech a přitom za posledních 8 let se podílel na 1 fakt nadprůměrné hře což byl Metal Gear Solid V. P.T. je spíš taká jednohubka a Grand Zeroes dá se říct taky.

Miyazaki pokud nebudu brát Armored Core, tak tam jsou Souls hry a Déraciné jako VR hra. Takže ve výsledku "vymyslel" koncept hry a pak už to jen kopíroval. Problém Souls her je ten, že sou "těžší" a tím pádem je tam menší komunita. Pro Souls hráče je to Pan director, pro Souls nehráče je to "nikdo". To se pak není čemu divit, že když se o něm zase mluví jako o Bohu, tak ne každý s tím souhlasí, protože Souls hry nejsou pro každého. Nenafetoval jsem si příběhy těch her, co jsou skryté a je potřeba si číst každý předmět a průběžně si sám ten příběh skládat. Tak nevím jestli je to taký top, jak každý Souls fanda tvrdí nebo ne. Po herní stránce je to ale dost repetetivní.

Co se týče zase to Activisionu. Call of Duty bylo nejspíš pro hromadu hráčů i o singlu, kde ty příběhy byly dost dobře udělané. V poslední době ten příběh už není tak dobrý a v BO4 ani není. Pak se to stává šablonovité, kvůli multiplayeru. Ale i tak to ty lidi baví, proč by měnily něco, co se každý rok stává jedna z nejprodávanějších her. Pokud by to lidi nekupovali, mohl být nějaký progress, ale asi se jim to líbí tak, jak to je.

A taky podle mě zásadní rozdíl je, že když sleduji titulku her velkých studií, pro příklad vezmu Assassina, tak je tam vytvořil Ubisoft (třeba Quebec) ve spolupráci s Ubisoftem Montreal. Když si zapnu MGSV, tak tam vidím několikrát jméno Hideo Kojima. Jako režisér, scénárista atd.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 16.10

Zarenix: Ano.COD je tam správně. Jde mi o to, že se tady spílá na Kojimu, že "nic moc neudělal" (s čímž odborná veřejnost nesouhlasí) a ACTIVISION udělali "jen" COD, ale mají stonásobný či dvěstěnásobný rozpočet než Hideo kojima. Podle této jednoduché matematiky by měli mít na triku 200 frančíz jako je COD a né jednu. Takže ano, Kojima je prakticky otec jedné série, a firma s dvousetnásobným rozpočtem (minimálně) je taky otcem a matkou jedné série. Chápeš ten nepoměr ? Navíc Kojima se od Metal Gearu už pohnul dál a ACTIVISION ? Máme COD a na další roky máme COD. Supr ne ?¨

Majtě se chlapí, skvělej pokec, odcházím pařit NI-OH horkou novinku na mém počítači. Samozřejmě s joypadem, s klávesnicí by to byla svatokrádež.

Takhle si představuji diskuzi !
Zarenix: +2 (protože odporuje)
JabJab21: +1
leco77: +1
Masarkavtrenyrkach: +1

Editováno: 16. 01. 2019 v 16.23

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 1. 2019 v 15.50

Ocelotr2.1: Ale to je pak nesmysl to takhle hodnotit. S Activisionem se dá srovnávat asi tak Bandai Namco, protože Activision nedělá moc hry. Call of Duty dělá Treyarch a Infinity Ward. Navíc teď Activision stojí i za Crash Bandicoot, Sekiro, Destiny, Prototype a další.

Pak nepobírám větu "ZA PATNÁCT LET MAJ KULOVÝ. KULOVÝ. NOTHING. NIX. SCHEIZE co by se produkční hodnotou rovnalo JEDNOMU dílu COD¨a významem čemukoliv od Kojimy či FROM.". To COD je tam správně ?

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 15.39

JabJab21: Mám ji na čele již několik let a taky jsem ji neviděl :)

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 16. 1. 2019 v 15.34

To bude jitrnice jakou svet nevidel!

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 15.14

Khalashnikovf: Dávkuju si práci sám, mám zákazníky, co chtějí práci mít hotovou v určitý den / měsíc / rok. Dokud nejsou stížnosti a každej má co chce, nemám šéfy za zády. Leden je ovšem mrtvej měsíc, kdy se tady nehne ani noha a tak šéfové stojí za zády a doufaj, že nějakou tu práci vykoukaj anebo si myslí, čím intenzivněji mě budou pozorovat u práce, tím víc lidí přijde. Asi tak. Prostě sami nemaj do čeho píchnout a koukaj co dělaj lidi, co nemaj do čeho píchnout. You know the drill.

Zarenix: Je zoufalství na straně vydavatele jako ACTIVISION, že spoléhají na jednu sérii jež má 15 pokračování a za patnáct pokračování z nich nevypadla série co má třeba 3 pokračování. Investujou do ředitelů a kravaťáklů nemísto toho aby riskly sérii kde to neni:
IDIOT BEHIND THE CONTROLLER, YOU HAVE TRIPLE KILL !

ZA PATNÁCT LET MAJ KULOVÝ. KULOVÝ. NOTHING. NIX. SCHEIZE co by se produkční hodnotou rovnalo JEDNOMU dílu COD¨a významem čemukoliv od Kojimy či FROM.
Naproti tomu FROM což je vývojář, ne vydavatel těch ORIGINÁLNÍCH FRANČÍZ udělal 2x tolik, než ACTIVISION se stonásobnym rozpočtem a znamenal / znamená pro celý videoherní průmysl víc než ACTIVISION. Mluvim o ACTIVISION ne o BLIZZARD.

Editováno: 16. 01. 2019 v 15.30

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 1. 2019 v 15.06

prso: Dark Souls 3 pro běžného hráče nemá příběh. Pro fanatika je to nejlepší příběh. Takže asi tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20875936
prso napsal 16. 1. 2019 v 15.00

Mám rád argumenty proti Souls sérii, že se v ní dělá pořád to samé dokola a že nemá příběh. Jsou to dobré argumenty, za nimiž jsou vidět hodiny bádání a zkoumání a znalosti herní historie. Jsou to pěkné argumenty, mám je rád.

Nahlásit nevhodný obsah

20908127
Rudy napsal 16. 1. 2019 v 14.23

Dúfam,že Mark Cerny bude zase pracovat (alebo už pracuje) na architektúre nového PlayStation-u a na ten Death Stranding som zvedavý.

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 16. 1. 2019 v 14.21

Ohledně toho CoD vs. Souls. Příjde mi, že se tu strašně hledí na to, co se hraje v CZ/SK. Neviděl bych vůbec zoufalství na straně vydavatele, že CoD je x let to samé dokola. Já bych řekl, že dávají hráčů, co chtějí. Celosvětově je snad každý nový díl CoD neskutečně populární a má vysoké prodeje (hlavně konzole).

První hra ze Souls série zacloumala herním světem. To ale i Modern Warfare nebo dokonce i CoD 2. Souls série mi příjde, že ji buď lidi milují nebo nenávidí, nic mezi. Kdežto hry od Ubi, EA mají různé variace a i když sou šablonovité, tak nenutí dělat vždy to samé dokola. U Souls her mi příjde, že je to jedna a ta samá hra a jediný rozdíl je grafika. Bloodborne má aspoň jiné zasazení, které se mi osobně líbí o něco víc než Dark Souls série. U třeba Assassin's Creed série je pro mě obrovský rozdíl Origins a Odyssea. Egypt mě vůbec neoslovil, ale řecko mě baví i když je to vlastně jen reskin. Wildlands má neskutečně repetetivní obsah, ale je navržen na Coop. Podle mě se From Software má taky hodně co učit, třeba zmíněný Coop, který je u nich prostě naprd. Po roce od vydání Dark Souls 3 nefungoval jak by měl.

Takže i když je série Dark Souls neskutečný unikát, tak strašně záleží na tom, co za člověka to hraje a jestli ho baví ten "scénář", který předepsali vývojáři. I když jsem si třeba Dark Souls 3 velice užil, tak znova bych to nehrál.

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 16. 1. 2019 v 13.49

Ocelotr2.1: gratuluju k povýšení, za to roky si tu psal o lecjaký práci, ale nikdy ti šéf neseděl za zády, kudos :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 13.33

leco77: Já to vidim jinak, a nechtěl jsem být na tebe nějaký sprostý, páč jinak máš fajn názory, ale musel bych se do toho vopřít a napsat jeden ze svých elaborátů, což mi šéf za zády v současné chvíli neumožňuje :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 13.30

Masarkavtrenyrkach: Asi proto považuji za nejlepší hru roku 2018 DEAD CELLS, či SUNDERED, žádnej tříačkovej projekt mě ani zdaleka nevypálil bulvy jako tyhle dvě hry.

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 16. 1. 2019 v 13.28

Ocelotr2.1: něco z toho jsem hrál (DS a Bloodborne) a ano, nulovou úctu k těm hrám mám. Nepřijdou mi vůbec promyšlené, vlastně mi nepřijdou ničím moc zajímavé. Ale to je můj subjektivní názor. Objektivní ale na těchto hrách je, že jsou opravdu jak přes kopírák, jsou postavené na tom, že děláš jednu činnost pořád dokola, prakticky bez smyslu. Neberu jim úspěch, ale vadí mi, že v jednom a tom samém postu tady vyzdvihuješ Form Software a pak urážíš CoD za nulovou invenci, přitom obojí vyjde úplně nastejno.

Další rozdíl je, že CoD se pořád jmenuje CoD, lidi ví, co od toho čekat a věř nebo ne, i CoD bylo ve své době originální a skvělou hrou. Jenže u From Software? Přesně jak píšeš, je to už 5 her, 3 názvy a rozdíl mezi nimi není skoro žádný. Takže za co je chválíš? Mají v podstatě nastavený podobný model her jako CoD, akorát to jsou dva různé žánry. Rozdíl je, že CoD je na trhu déle.

Jestli bude Sekiro úplně jiné, ok, ale zatím to vypadá téměř totožně jako hry co dělali doteď. Na tyhle marketingové praktiky jim neskočím, protože tvrzení "tato nová hra bude úplně jiná a lepší" je tady odpradávna. Což jistě víš.

Popravdě mi přijde, že se necháš lehce opít rohlíkem. Dopředu soudíš hry, i když o nich nikdo nic neví a hážeš všechny a všechno ideálně do jednoho pytle. Ze západní produkce děláš CoD továrnu a z japonské produkce, která je velmi slabá, vyzdvihneš pár jedinců, kteří vlastně na této generaci toho zatím moc nepředvedli

Editováno: 16. 01. 2019 v 13.32

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 16. 1. 2019 v 13.13

Jsem rád, že v herním průmyslu existují silné osobnosti. Občas z nich vypadne nějaké velmi dobré, neřkuli nadčasové, dílo.
Ale byl bych opatrný s tím odsuzováním tvůrců u velkých vydavatelů. Když to zjednoduším, tak Sony si může dovolit čtyři roky živit tým o několika stech dobře placených vývojářích a nechat je pracovat na single-player hře se "silným příběhem". Případné ztráty zalepí příjmy z jiných oblastí, a i malý zisk ze hry je vyrovnán obrovskou reklamou a publicitou, kterou mu produkt přinese, a který přiláká k platformě, u které má možnost zákazníka dodatečně "monetizovat".
Ale to si vydavatel bez své platformy až tak dovolit nemůže. Respektive neúspěch je mnohem bolestivější. Přiláká snad úspěch A Way Out nebo Unravel hráče k Battlefieldu nebo FIFA, nebo obecně k obchodu Origin? Pochybuji. A obdobné je to u Activisionu, Ubisoftu, WB, Bethesdy, ...
Konami dalo od Kojimy ruce pryč, protože je sice geniální, ale pro ně zřejmě i příliš drahý s nadstandardně nejistým úspěchem.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 1. 2019 v 13.12

Khalashnikovf:+1 No, to je SAFRA názor, kvůli kterýmu nebudu spát !oleg.rusov: +1 Jakbysmet.

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 16. 1. 2019 v 13.09

Japonska produkce mela nekolik let utlum, ale jiz se vrací na spicku. Zacatek tohohle roku bude hodne ve znameni JP her, Resident Evil 2, Sekiro a Kingdom Hearts 3 budou velky a uspesny hity. Kojima je clovek, ktery uz nemusi nic dokazovat a muze si experimenty dovolit, Death Stranding nebude zadny mainstream, tohle bude chutovka pro fajnsmekry.

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 16. 1. 2019 v 12.53

Ocelotr2.1: Potíž je, že v dnešní době ty herní studia podle mě ani o silnou viditelnou osobnost nestojí. Protože jejich éra dávno minula. Taková osobnost by totiž mohla do toho dost kecat a tzn. dělat problémy akcionářům a vzbuzovat u nich obavy, že máš na hře tendence dlouho dělat = ztráty a ne peníze: "předělejte to tedy na mobilní aplikaci a nacpěte Pay2Play model". A rázem je silná osobnost tutam... a na KS se tyhle legendy neuživí a svůj potenciál tam nenaplní. Hideo je prakticky jeden z posledních šťastlivců, co maj tu příležitost mít jméno a dělat na tom co chtějí... smutná éra...

Nahlásit nevhodný obsah