The Division 2 bude mít otevřenou betu

11. únor 2019 13:02 / Filip Švácha / Novinky / Diskuze (9)

Pokud jste si předobjednali Tom Clancy's The Division 2, nebo se do přístupu zaregistrovali na oficiálních stránkách, mohli jste o víkendu vyzkoušet betu této hry. Je nutné poznamenat, že registrace vám stoprocentně přístup do bety nezaručila, takže pokud patříte k těm hráčům, kteří měli tento víkend smůlu, můžete být  klidu.

Při streamu na oficiálním Twitch kanále hry se totiž jeden ze zúčastněných prořekl, že chyby, které vidíme v uzavřené betě, budou v té otevřené opraveny. Je velmi pravděpodobné, že nijak nelže, protože podobně Ubisoft postupoval i při vydání prvního dílu. Bohužel se nezmínil, kdy přesně ke spuštění bety dojde, ale vzhledem k datu vydání plné verze (je stanoveno na 15. března), si ji snad vyzkoušíme někdy ke konci února, nebo na začátku března.

Uzavřená beta obsahovala dvě hlavní mise, pět misí vedlejších, přístup do jedné z částí Dark Zone, PvP režim a jednu Invaded misi, která sloužila jako ukázka toho, co bude k dispozici v endgamu hry. Tehdy Ubisoft do otevřené bety přidal ještě jednu hlavní misi, ale nemůžeme si být jisti, jestli k tomu dojde i tentokrát. Obsahu už je i tak docela dost. Teď už nezbývá než počkat na oficiální oznámení, které snad přijde brzy.

Zdroj: Vg247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925087
kaprik napsal 12. 2. 2019 v 07.44

naprostý souhlas :)

Nahlásit nevhodný obsah

20925087
kaprik napsal 12. 2. 2019 v 07.44

naprostý souhlas :)

Nahlásit nevhodný obsah

20864710
Tyros napsal 11. 2. 2019 v 15.46

JirkaK: Upřímně dark zone jsem nezkoušel, takže toho se zdržím, ale zbytek souhlasím. Jedničku jsem měl nahranou hrozně moc a byl jsem zvyklej, že jsem mohl na nepřátele naběhnout a vystřílet je tváří v tvář...ve dvojce mě dost překvapilo, když mě nemilosrdně odpravili, takže obtížnost jde nahoru, což ukazuje i Endgame postava, kdy jsem musel začátek opakovat 3x!!!! takže žádné lážoplážo

Levlování je super, více toho samého, více schopností, více variací, více perku.

Jsem zvědavej jak bude vypadat finále s vylepšováním pevností, v jedničce to byla sranda, ale jen krátkodobá, tady to vypadá, že to bude zajímavější.

takže pokud bavila jednička, tak dvojka bude rozhodně taky :)

Nahlásit nevhodný obsah

20925125
JirkaK napsal 11. 2. 2019 v 15.34

Přidám vlastní postřehy z bety...

Nové stylizace do letního DC se mi líbí, je to jiné než zasněžený NY, barevnější, detailnější a ne tak monotónní.

Levelování parádní, stejně jako v jedničce, side missions už nejsou jen copy paste jednoduché činnosti, jsou akčnější a každá jiná, doplněné random události jsou fajn zpestření když člověk chodí po ulicích.

Nový přístup ke gearu se mi také líbí, je to daleko transparentnější než v jedničce, i když to do jisté míry ztácí rozmanitost.

Odemykání perků a modů není špatné, odpadá grind pro god roll modifikace.

Gunplay naprosto parádní, v podstatě jakákoli zbraň je použitelná, už se to neomezuje na pár zbraní a hrát se zbraní která člověku sedne a líbí se není problém.

Division 2 bude jednoznačně cover based shooter, facetanking se nevyplácí, samo v endgame když lidi poladí geary to asi do jisté míry bude fungovat, s předpřipravenými endgame postavami nehrozí.

Endgame.. Je super že nepřátelé jsou chytřejší, používají skilly, doktoři oživují padlé, ale leckdy je to až moc, obtížnost jde hodně nahoru a hrát misi 50 minut - na normal obtížnosti - není úplně ideální stav, flustrující jsou pak granáty, které se moc neptají a umí zabít na místě. V týmu 3+ pak začínají být nepřátele spongy, nezřídka to chce i několik zásobníků na to někoho zabít. Připomělo mi to doby patche 1.3. Na tomhle se shoduje vícero lidí, Endgame by potřeboval poladit, minimálně normal obtížnost, hard můžue vesměs zůstat pro ty co mají rádi styl 1.3 v jedničce, pravda mohlo to být dáno i tím, že předpřipravený gear pro endgame nebyl úplně ideální a šel bych jinou cestou.

Zaregistroval jsem i high value targety, buď ho zadá NPC, které se vyskytuje na mapě trošku náhodně, tak že se do něj pustí rovnou vaši spojenci. Uvidíme jak bude endgame pestrá krom misí a případných raidů, které dle mě budou nejnáročnější v tom poskládat tým 8 lidí, nečekám ale mechanikami prošpikované raidy jako v Destiny, kde je důležitější vědět co dělat než to dělat.

V DZ mi přišlo že respawn landmarků je výrazně kratší, takže tam člověk může běhat a permanentně něco střílet. I pro nás PvE hráče dostatečný reward, vzhledem k tomu že těch kontaminovaných věcí jsem tam moc nepobral, takže i když člověk zemře, tak to není ztráta. DZ pro loot bude použitelná.

Co dnes ale téměř nehrozí je aby solo hráč dokázal rozumně bojovat s několika hráči, kteří aspoň tuší jak hrát. To se týká DZ i orgtanizovaného PvP. Jakmile je to 2 na 1 bude mít člověk těžké časy, natož když potká najednou 4 hráče. Nas druhou stranu PvP odměňuje taktičtějším přístupem, což se mi líbí, i když ho stejně jako v jedničce nebudu vyhledávat.

Technicky je hra zatím v nevalném stavu. Osobně jsem neměl problémy s nějakými grafickými artefakty, jak někteří jiní, ale výkon není ideální, hlavně v otevřených prostranstvích výkon klesá dost nepříjemně.

Alternativní ovládání také ne vždy funguje, nejritičtější je interakce, byl jsem nucený překonfigurovat defaultní ovládání a i tam to občas nefunguje a po Fku musím šáhnout.

Asi nejpatrnější problém byl s audio mixem. Některé zvukové efekty jdou chvíli slyšet, chvíli ne, některé mají delay, některé jsou hlasité.... Ale v průběhu developerského streamu padlo, že na audiomixu se intenzivně pracuje.

Photo mode je super přídavek pro milovníky screenshotů, i když to není už pro jedničku slibovaný Ansel, tohle aspoň poběží nezávisle na vendorovi, u NV ale fungují realtime filtry.

Tak jak tak, zatím to vypadá jako zábava, pro mě minimálně story line a endgame, uvidíme jak bude potuněný, za současného stavu pro mě moc není, vše se ale může změnit, také u něj chybí zkušenosti, přecijen ta mise byla nová, ne 100x opakovaná jako v jedničce.

Nahlásit nevhodný obsah

20864710
Tyros napsal 11. 2. 2019 v 15.23

JirkaK: Amen

Nahlásit nevhodný obsah

20925125
JirkaK napsal 11. 2. 2019 v 15.06

Palmy: Různorodost úkolů, pokud vadila beta dvojky, tak jedničku ani neinstalujte, side missions v jedničce jsou copy paste, ve dvojce jsou naprosto jinde, každá z těch obsažených byla unikátní, k tomu se na mapě objevovaly ty věci, jako control pointy, random události, to vůbec v jedničce nebylo.

O tom ale přesně Division je, je to looter shooter rpg. Nejvíce srovnatelná je například s Diablem, případně, chceteli shooter, tak Warframe, Destiny, Borderlands, nebo brzo přichozí Anthem. I když každá z těch her kombinuje jinak shooter element, jinak dovednosti, jinak rpg prvky, tak jak tak, všechny ty hry jsou nějaký ten grind lepší výbavy aby postava byla silnější a silnější. Ty hry jsou dělány na to aby je hráči hráli na denní bázi několik hodin po dobu klidně několika let. Jedničce dost tragicky chyběl content, DLC dodaly jen herní módy, ne novou story line, ne novou část mapy, která ani nebyla zdaleka utilizována a spousty pěkných míst člověk navštívil max jednou, když šel sebrat nějakou informaci přibližující příběh/svět.

Že třeba DMG není jako Wildlands? Z mého pohledu je dvojka spíše Wildlands než Division 1. V Division 1 byl daleko větší důraz na RPG prvky, ve dvojce gear building není tak flexibilní, má méně možností, hlavně kvůli fixním bonusům sad, které dřív bývaly volitelné atributy.

ad výkon, ano beta dvojky není nijak extra, nicméně alpha na tom byla hůře. Aktuálně v betě byl problém s otevřenými prostranstvími, těch objektů které se vykreslují je obrovské množství a jde to na výkonu znát, hlavně vegetace tomu dává kouř, ale není nic složitějšího než si na slabším hw některé detaily stáhnout. Ve FHD rozlišení bude potřeba aspoň GTX1080 aby to jelo v ultra na 60+FPS, u jedničky stačila i 1070, na druhou stranu, ultra preset v jedničce nejsou maximální detaily, na ně je ve FHD ideální GTX1080Ti/RTX2080 a to bude platit i pro dvojku. Na druhou stranu division vypadá slušně i v nižších nastaveních.


Nahlásit nevhodný obsah

20863111
Valvetro napsal 11. 2. 2019 v 14.13

Jednička má svoje kouzlo, atmosféru. Chaosem zmítaný vánoční New York byla dobrá volba. Tady nějak nevidím, co by mě mělo zaujmout, hraje se to stejně, prostředí nezajímavé, vše zelené, nevýrazné... snad časem.

Nahlásit nevhodný obsah

20925087
kaprik napsal 11. 2. 2019 v 14.02

Na tohle se fakt moooooc těším...jednička byla super a po vyzkoušení uzavřené bety, která mě fakt nadchla, se už nemůžu dočkat vydání

Nahlásit nevhodný obsah

20876465
Palmy napsal 11. 2. 2019 v 14.00

Ubisoft teď nabizel The division Gold s 90% slevou, řekl jsem ok, více levně to už asi nejde. K tomu jsem dostal přístup do uzavřené bety. Vzhledem k časové omezenosti jsem tedy začal hrát jako první tu betu. K optimalizaci jsem se už jednou v jednom vláknu vyjadřoval, že rozhodně je potřeba to ještě doladit. Ubisoft stále vydává hry, kde je pokles FPS zapřičiněn díky špatné GPU Usage, nícméně pokud testujete často hry, zjistíte, že tento problém má valná řada her, ne jen hry od Ubisofti. Každopádnže se zdá, že by tato hra měla pod DirectX 12 běhat o něco lépe, takže možná pro někoho důvod upgradu na Win 10. Samotná hra, prostředí nádherné, detailně zpracované, zpustošené město, odpadky, vyhořelé auta, volně pohybujicí se zvířata a to všechno zasazené do ,,téměř,, upoštěného města. Tohle ubisoft prosté úmí, to se jim nedá upřít. Celková grafika, nadprůměrná, sice některé textury působí až plasticky, celkový dojem ale velmi dobrý. Hlavního hrdinu si vytvoříte k obrazu svému, dneska zažitý poměrně standart, nic proti tomu. Co mě vadí, váš hrdina nemluví, jako tahle vlastnost mě fakt na hrách už vytáčí, ja osobně zkrátka chci, aby muj hrdina/ka mluvil/a a abych si k ni vytvořil nějaký vztah v průběhu hraní. U Division vím, že si žádný vztah ke svému hrdinovy nevytvořím a že to bude jen hloupej maník, kterej dostane úkol, půjde ho splnit a pokud u toho zdechne, tak mu ještě nadám, že co víc by chtěl, když je tak blbej :D. Úkoly v Betě: Dobij nepřátelské územi pro své lidi, aby se v okolní oblasti nevyskytovali tolik nepřátelé. Side questy a hlavní questy bych dal do jednoho pytle s jedním scénářem a to takovým, že: projdi oblast, vystřílej všechny, někoho zachraň, něco zapni, nakonci zabij bosse (Boss fighty jsou tragedie, prostě střílej tak dlouho, dokaď nezdechne) a to je dámy a pánové všechno. Jasně, je to BEta, ale dokážu si představit, že tenhle styl zabavy dostanu v průřezu celé hry, a to je prostě pro mě málo. Nechci celou hru odsoudit, ale z tohodle mám skutečně velké obavy, tj. zábava. Z mého pohledu a dojmu z bety, hra nepřinese kvalitní příběh, kvalitní a zábavné mise, napětí, zvraty a hlavné touhu, po dokončení jakéhokoliv úkolu, vrhnout se hned na další a zároveň nemít ponětí o čase či co je to dnes za den. Režim střílení, způsob zasažení cíle, damage zbraní,..to je kapitola sama pro sebe, tady jsem čekal, že to třeba bude trochu jako Wildlands, ale..to ani zdaleka. Ještě jednou řikám, že jsem nehrál první díl, takže pokud je tohle styl, jakým se The Division prezentuje, ok, je to teda už zabéhlí zdá se, ale pro mě už zdaleka neskutečně málo. A krásných AAA Walking simulátorů máme na herním trhu plno :-)

Editováno: 11. 02. 2019 v 14.06

Nahlásit nevhodný obsah