The Outer Worlds bude menší než KOTOR2

11. únor 2019 12:43 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

I když se častěji hovoří o jiných hrách, máme za to, že The Outer World je jedním z nejočekávanějších titulů poslední doby. Nemůžeme se nadšení divit, za hrou stojí poměrně populární studio Obsidian, projektu vévodí autoři původních Falloutů Leonard Boyarsky a Tim Cain, a navíc Bethesda s jejich odkazem nakládá… řekněme to tak, že Fallout 76 hovoří sám za sebe. Divíte se nadšení?

Oba autoři se též nediví, zároveň by ale raději trochu krotili nadšení. „Doufáme, že v tom lidé nevidí více, než v tom reálně je,“ řekl Boyarsky v rozhovoru s magazínem GameInformer. Jestli je hype až příliš velký nevíme, ale je pravda, že je potřeba trochu zasadit vývoj do kontextu. I když The Outer Worlds vzniká ve studiu jenž vlastní Microsoft, zřejmě do tohoto projektu jeho zdroje neproudí. Ostatně novinka vyjde na všechny platformy a akvizice se projeví až na dalších titulech.

Poslední tři hry navíc v Obsidianu vznikaly s přispěním komunity. Crowdfunding výrazně přispěl ke vzniku obou Pillars of Eternity stejně tak jako ke vzniku Tyranny. Vážně si někdo myslí, že za těchto podmínek může vzniknout obří hra, jak někteří doufají? „Lidé koukají na trailer a vyvádí z něj závěry typu že hra bude otevřený sandbox, říkají, že budou chodit po celých planetách, které ve hře navštíví. Samozřejmě že ne! Také existují hromady spekulací na téma, kolik stovek hodin ve hře stráví. Ani to není reálné,“ říká Cain.

Boyarsky správně podotýká, že se doba výrazně posunula. „Na Falloutu a Acranum bylo skvělé, že od nás nikdo nic nečekal. Nevěděli, kdo jsme, nevěděli, co děláme. Jsem přesvědčen, že hráči, kteří vědí, jaké hry děláme a baví je, budou z novinky nadšení. Obávám se ale, že i kdybychom disponovali stovkami milionů dolarů, tak bychom nesplnili to, o čem někteří sní.“

Abychom ale měli představu o tom, jak bude hra velká, vývojáři říkají, že The Outer Worlds bude o něco menší než Knights of the Old Republic II. V minulosti navíc padlo, že je hra menší i než Fallout: New Vegas. „Myslíme ale, že někteří hru budou hrát znovu, aby viděli, jak se hra vyvíjí, pokud hrají jinak,“ říká Cain a Boyarsky jej doplňuje, že právě na znovuhratelnost kladou vývojáři poměrně velký důraz, neboť jen tak se mohou porovnávat s obrovskými sandboxy. „Pro nás je důležité, aby hráči pochopili, jaká hra vlastně je, ne jakou by si přáli,“ shodují se závěrem. A jaká tedy bude? To uvidíme snad ještě letos na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!