Vstupte do Dark Zones v traileru k Division 2
Většina AAA titulů se musí vyrovnat s tíhou velkého očekávání. Pro online hry, které by rády těžily z dlouhodobější pozornosti hráčů, to platí dvojnásob. Nedávno si svou premiéru odbyl Anthem, blíží se také vydání druhého dílu The Division. Akce od Ubisoftu však staví na základech prvního dílů, její launch by tedy nemusel být tak problematický. Své k tomu řekl David Polfeldt z Ubisoft Massive.
Polfeldt zastává roli výkonného ředitele. V rozhovoru pro časopis EDGE mluvil mimo jiné o tom, co se naučili během prvního dílu. „Vycházíme z poznatků z prvního The Division. Víme, že lidé hrají odlišnými způsoby. Milují různé aspekty hry. Od The Division se očekávalo, že uspokojí řadu různých chutí, což není jednoduchá věc. Jak vytvoříte hru, která to zvládne? Vytvoříte obří hru,” prohlásil v rozhovoru.
Schopnost zaujmout různé typy hráčů je podle něj velmi důležitá. „Myslím, že i pro další hry stejného žánru jde o velkou výzvu. Čeká se od vás, že vyhovíte mnoha rozdílným preferencím. Je to zábava, ale není to jednoduché,” řekl Polfeldt a dodal, že Massive je dvacet let staré studio, které se nesnaží jít jednoduchou cestou. Naopak. Stále hledá nové výzvy.
Ke hře samotné je k dispozici nový trailer nesoucí název Enter The Dark Zone. Je tedy jasné, čemu se věnuje. Dark Zones by se podle posledních informací měly od prvního dílu odlišovat. Jednak budou hned tři, přičemž každá z nich odvypráví jiný příběh. Dvě zóny budou normalizované, což ve výsledku znamená, že se během návštěvy těchto oblastí statistiky jednotlivých hráčů srovnají, tudíž budou mít všichni rovné šance na přežití. I nováčci tak mohou nastoupit proti veteránům na vysoké úrovni. Ve třetí zóně platí stará pravidla. Odměnou za vyšší výzvu bude lepší vybavení.
The Division 2 vychází 15. března na Xbox One, PlayStation 4 a PC. Počínaje dneškem startuje otevřená beta. Hru můžete testovat po celý víkend.