20 minut záběrů ze System Shocku

25. březen 2019 16:50 / Filip Švácha / Novinky / Diskuze (8)

System Shock určitě patří mezi klenoty herního odvětví a proto není divu, že na jeho remake čeká spousta hráčů po celém světě. Jeho vývoj už se táhne od roku 2016, kdy se pomocí kampaně na Kickstarteru vybrala částka 1,3 milionu dolarů. Titul je ještě bohužel stále nedohlednu, údajně by na trh měl dorazit někdy příští rok.

Abychom se ale uklidnili, že je vše na dobré cestě, vývojáři z Nightdive Studios uvolnili přes dvacet minut záběrů z první úrovně hry. V nich je vidět, jak to celé krásně vypadá na Unrealu Enginu čtvrté generace. Jak ale autoři sami zmiňují, toto ještě určitě není finální verze. Z videa je patrné, jak budou probíhat souboje, řešení různých hádanek a poslechneme i charakteristický hlas umělé inteligence SHODAN.

Pro příznivce série je pak také určitě pozitivní zprávou oznámení třetího dílu na akci Game Developers Conference, jehož hlavním motivem byla právě SHODAN. No, už abychom to konečně hráli.

 

Zdroj: Gameinformer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 27. 3. 2019 v 08.07

Ňo, hrál jsem nedávno Bioshock a byl jsem překvapenej "jakjetopořádstrašněmocdobrý" a tady zatím moc oslněn nejsem.

Jak upozorňuje kolega Masařka Squarepants: největším nepřítelem Nightdive bude architektura původního SystemShocku, který čistě z hratelnostního hlediska je plně funkční, ale po vesmírných objektech z ALIEN ISOLATION, či PREY působí zastarale. Prostě ty DOOM bloky z kterejch je level postavenej bijou do očí.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 26. 3. 2019 v 20.36

Masarkavtrenyrkach: Ano, je to divné a ano, je to schválně. Jaký důvod to mělo původní hře, těžko říct. Svou roli hrála určitě i technická omezení (hra vyšla v roce 1994 a využívala upravený engine Ultimy Underworld z roku 1992) a navíc v té době byla prapodivná bludiště v módě (asi rok předtím vyšel Doom).
Remaster se pak původního designu dost přesně drží. Ale klid, v dalších patrech jsou prostory, které vypadají trochu normálněji.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 26. 3. 2019 v 16.53

Architektura té lodi je nějaká divná. To je schválně? Aby bylo navozeno pocitu nepřirozenosti prostředí?

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 26. 3. 2019 v 10.18

Dr.One: Máš pravdu. Většinu doby je mlátí trubkou a to jak stříká krev maskuje, že se ani nepohnou. Když je pak pálí paprskem, tak je to vidět líp.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 26. 3. 2019 v 08.23

Smaug.: Hlavně mi tam třeba chybí taková "blbina" jako feedback střelby - jestli si zasáhl mutanta nebo ne, vlastně vůbec nepoznáš.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 25. 3. 2019 v 21.04

Dr.One: Trochu jo. Hackování mi přijde hrozně titěrné (i když původně to byla taky mrňavá minihra v rohu obrazovky) a rozmlácení CPU uzlu na konci je vyloženě úsměvné (nějaký šrot po tom zbýt mohl), ale jinak to nevypadá zle.

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 25. 3. 2019 v 19.28

Tak to vypadá vážně moc dobře! Jen víc takových osobitých her, ve změti těch všech generických lootbox online kompetitivních stříleček.

Nahlásit nevhodný obsah

20876978
Dr.One napsal 25. 3. 2019 v 17.31

No, trochu doleštit by to chtělo...

Nahlásit nevhodný obsah