Avellone popsal příběh tehdejšího KotOR3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Avellone popsal příběh tehdejšího KotOR3

Avellone popsal příběh tehdejšího KotOR3

David Plecháček

David Plecháček

15. 4. 2019 11:41
Reklama

Internet je plný nových Hvězdných válek. Fallen Order je přímočarou singleplayerovou hrou, která dle všeho neobsahuje nic z toho, co je v moderních hrách obvykle navíc. Doufejme, že se vedle hratelnosti vydaří i příběh a že tak například vedle legendárních Knights of the Old Republic zařadíme i novinku od studia Respawn. Když už ale KOTOR zmiňujeme, možná vás překvapí, že studio Obsidian mělo v minulosti vymyšlený příběh třetího dílu.

Jak fanoušci dobře vědí, série se přestala počítat s druhým dílem. První vytvořilo studio BioWare, druhý převzalo studio Obsidian. Právě v té době Chris Avellone vymýšlel pokračování, které by trilogii završilo, jinými slovy, od začátku se přemýšlelo o třech dílech. Sám Avellone ale až teď na konferenci Reboot odhalil, o čem by závěr série byl.

Jak v jednom z rohovorů prozradil, Darth Revan možná ve druhém díle působil ploše, ale ve skutečnosti se už při jeho plánování vývojáři snažili předjímat, co by svým jednáním mohl sledovat. „Neměl jen všechno bez důvodu ničit, měl ve skutečnosti mnohem větší plán, protože za událostmi byla mnohem větší konspirace a hrozba, která světem manipulovala,“ řekl legendární autor pro VG247.

Ve třetím díle měli hráči Revana sledovat a jít v jeho šlépějích. Tak by se dostali k prastarým sithským lordům, kteří jsou mnohem mocnější a nebezpečnější než Darthové, se kterými bychom jako hráči měli tu čest. „Tito lidé by byli monstra. Na jedné straně by měli nezměrnou moc, ale postupem by hráči objevovali jejich psychiku, osobnost, historii, ale i to, jak s hráčem jednají, manipulují a jak se neustále vyvíjí,“ dodal dále Avellone s poznámkou, že je potřeba brát v úvahu fakt, že jim zdaleka nejde o jeden solární systém, ale o celou zmapovanou galaxii.

Jejich vliv by byl patrný prakticky všude, kam bychom se ve třetím díle dostali. Dá se tak říct, že i prostředí by vyprávělo příběh hry, neboť by zobrazovalo hrůzy, se kterými se tamní lidé museli setkat a které museli přetrpět. Jenže tento záměr nakonec nevyšel. Sám scénárista říká, že z části za to může zákulisí, kdy se vývoje chtělo zhostit samotné LucasArts, ale z části také BioWare, které se o něco podobného též snažilo. Oba dva důvody ale Avellone označil za vlastní spekulace.

Jisté je, že se k Hvězdným válkám po čase opět připletl. Před lety Obsidian opustil a nyní pracuje na volné noze. Takto ovlivnil několik her, ať už jde o projekty svého bývalého zaměstnavatele (Pillars of Eternity), staromilská RPG Divinity: Original Sin 2 nebo Torment: Tides of Numenera, nebo o velké projekty jako Prey či chystané projekty typu Dying Light 2, System Shock nebo Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. A také ovlivnil podobu Star Wars Jedi: Fallen Order jako jeden ze šesti scénáristů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama