Epic nemá tolik služeb, říkají autoři Mordhau
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Epic nemá tolik služeb, říkají autoři Mordhau

Epic nemá tolik služeb, říkají autoři Mordhau

David Plecháček

David Plecháček

23. 4. 2019 10:48 6
Reklama

Velké kickstarterové projekty už se jen tak nevidí. Skrze populární crowdfundingovou platformu se vývojáři snaží spíše zviditelnit a žádají spíše o menší obnosy, než aby si od komunity připsali větší částku a svou hru posunuli někam dál. Stále relativně velká část těchto větších kampaní dnů minulých nebyla dokončena a na vydání stále čekáme. Tak jako u Mordhau.

Ani hra vývojářů studia Triternion nepatří ani zdaleka mezi největší, s třemi sty tisíci dolary by ale v dnešních dnech patřila mezi větší. Mordhau lze přirovnat například k Chivarly, jen sází na online část. Multiplayer by měl být až pro 64 hráčů, kteří spolu budou bojovat v těsných soubojích muže proti muži. Mezi režimy by neměl chybět ani battle royale. Studio Triterion věří, že se mu podařilo nalézt dobrý poměr mezi akční hratelností a co největším realismem – multiplayerové Kingdom Come ale nečekejte. Pokud vás multiplayer příliš nezajímá, možná oceníte možnost kooperace. Ochudíte se tak sice o část hry, se svými přáteli ve zbrani ale můžete čelit nekončícím hordám nepřátel a hledat ten nejlepší poměr a strategii jednotlivých válečníků.

Už to jsou ale téměř dva roky, kdy se first-person akční hra objevila na Kickstarteru a zajistila si pozornost hráčů, teprve teď ale nadešel čas, kdy vyjde. Středověká online hra vyjde exkluzivně na Steamu 29. dubna. Tato informace se objevila již minulý týden, nedávno se ale autoři vyjádřili, proč nezamíří i na Epic Games Store, který nabízí autorům větší zisky: „Epic Games Store je vítanou změnou v tomto průmyslu. Jedná se o konkurenci, která tlačí na ostatní s maržemi z prodejů. Z dlouhodobého hlediska je to dobře, vždyť autorům zůstane více prostředků na vývoj. Ale teď? Pro nás není obchod Epicu možností, protože chceme mít achievementy, podporu modů, matchmaking a další věci, které Epic jednoduše nenabízí,“ říkají autoři.

Uvidíme, jestli se Mordhau nepodívá i na konzole. O konzolových verzích prozatím nebyla řeč, ale případný úspěch by port usnadnil. Po pětiletém vývoji se ale autoři zřejmě souběžně pustí do přípravy další hry. A samozřejmě budou po vydání podporovat i svůj debut.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama