V Cyberpunku si přivoláte vozidla

17. červen 2019 14:04 / Filip Švácha / Novinky / Diskuze (9)

Dalo by se říct, že moment, kdy se na podiu konference Microsoftu objevil slavný herec Keanu Revees a všem oznámil svoji účast na Cyberpunku 2077, byl tím nejlepší z celé letošní E3. Ve hře bude vystupovat jako Mr. Fusion, který by vám podle všeho měl pomoci zase se postavit na nohy. To ale ještě z E3 není vše. Hlavní designér Pawel Sasko se s námi v rozhovoru pro server VG24/7 podělil i o další zprávy ohledně tohoto velmi očekávaného projektu.

Pamatujete si ještě na Klepnu, věrného společníka Geralta s Rivie? Klisnu jste si mohli kdykoliv zavolat a ona poslušně přiběhla. To samé by se pak mělo dít i v případě Cyberpunku 2077, ale tentokrát za vámi nepřiběhne vaše vycvičené zvíře, ale přijede za vámi rovnou auto, či motorka. V budoucnosti totiž každé vozidlo disponuje umělou inteligencí, tudíž si ho můžete snadno zavolat, kam se vám zlíbí.

V CD Projektu Red také prý stále netuší, jestli budeme mít k dispozici rozsáhlý vozový park, nebo pouze několik vybraných kousků. Chtějí mít jistotu, že se při řízení budete cítit skvěle. Jak také potvrdil Mateusz Tomaszkiewicz, hra bude mít, stejně jako The Witcher 3, hned několik možných konců, avšak nějak výrazně to nerozvinul. Cyberpunk 2077 si zahrajete na Xboxu One, PlayStationu 4 a PC a to 16. dubna 2020.

 

Zdroj: Dualshockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20919665
Zerosekai napsal 18. 6. 2019 v 17.44

Jaroslav Burda: takže prakticky něco jako v prvním shadow of mordor, tam měl člověk 3 zbraně, který zůstaly stejný po celou dobu jen s tím jak jejich legenda rostla, měnil se i mírně jejich vzhled a síla, celou dobu bylo jen na tobě jak moc vylepšíš svůj hlavní meč tím jak moc zvýšíš jeho legendární status, jako třeba meč co zabil 100 uruků v jednom tahu apod, pak přišla shadow of war a zase tu máme stovku itemů a pěkný rpg barvičky abysme věděli že ta nová zlatá dýka je fakt jako něco, místo toho aby to byla dýka která je fakt něco sama o sobě.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 18. 6. 2019 v 12.37

Jaroslav Burda: Řekl bych, že DARK SOULS to celkem splňovaly (ty zbraně). Když člověk pochopil (většinou po prvním dohrání), jak hra funguje a zjistil, že používal zcela nevhodné zbraně pro svůj build, začal tunit v dalším hraní jednu dvě zbraně. Podle toho jestli postava jede na dexterity nebo strenght (jo a miracles..a...ééééé pyro prostě) . Na levely +5 bylo materiálů málo (v singlu/nevim jak online) a na finální povýšení zbraně musel spotřebovat SOUL z bosse, čímž znemožnil použít tuto SOUL na jiný typ zbraně. Osobně jsem dohrával SOULS s dvěma až třemi oblíbenci.

Best crafting zbraní od dob Vagrant Story, kde je crafting zbraní "centerpiece" všeho dění.
Jó pokavad chceš hru RPG o zbraních PS1 VAGRANT STORY (od autorů FF TACTICS a FFXII) je to pravý. Zbraně se daj rozkládat na "jílce/čepele/ostří/osazovat gemy na jednotlivé typy nepřátel, roztavovat v kovárnách, tak aby vlastnosti "železa" zůstali a tys přetavil sekyru na kuši. O zbraních jsem lepší hru nehrál, je řácky těžká, jak se na japonce sluší a používá "superhybryd" tahovýho a realtime pohybu. Při útoku se počítá vše od výškové výhody postavy, přes statistiky zbraně (3 obrazovky plný atributů o jedný zbrani) dá se cílit na jednotlivé končetiny (zraň pravou ruku/50% útoků dolu to samý pro shield/obranu). Je toho moře. Jako VATS, jenže dotaženější.

PICS:
http://o.aolcdn.com/images/dims?thumbna…
http://i.ytimg.com/vi/yQk7vAO5jj0/hqdef…
http://i.ytimg.com/vi/SOLk6Z4pUdA/maxre…
http://i.ytimg.com/vi/BQHXw-NtxlQ/maxre…

Editováno: 18. 06. 2019 v 13.31

Nahlásit nevhodný obsah

20875708
Jaroslav Burda napsal 18. 6. 2019 v 11.32

Zerosekai: Přesně tak. Osobně bych raději například 3 kousky. Auto, motorku a "něco". To se mi osobně líbilo například i na Mad Maxovi, to sepětí s jedním vozem, který si člověk hýčká. Je to úplně jiná rovina než všechno to GTAčkovské střídání aut, co se rozes*rou, jen se člověk nechtíc dotkne obrubníku. Už dlouho volám i po pořádném fantasy RPGčku (PC), kde by měl člověk podobný vztah k jedné či dvěma zbraním, o které by se musel starat. Kdysi jsem psal i Vávrovi, aby tuhle mechaniku zapracoval do Kingdom Come: Deliverance. Aby tam hlavní postava neměla arzenál jako v Elder Scrolls, ale reálné minimum, o které musí náležitě pečovat.

Editováno: 18. 06. 2019 v 11.33

Nahlásit nevhodný obsah

20894091
Zarenix napsal 18. 6. 2019 v 11.19

Zerosekai: Ale v GW2 je tam to využití těch mountů. Ve wowku slouží jen pro přepravu a i tak jsou tam určité druhy. U aut by to pro příklad bylo třeba obrněné, rychlé atd. různé typy. Pokud ale bude sloužit čistě pro přepravu, tak je fuk reskin a osobně bych uvítal minimálně nějaký základní tuning nebo změny. Jak ve Witcher 3, kdy se základní klepna od té z konce hry u mě dost lišila.

Nahlásit nevhodný obsah

20921720
vincentdvorak napsal 18. 6. 2019 v 10.31

Zerosekai: však já si též myslím že by bylo lepší mít svůj charakter spojen s jedním autem a jednou motorkou jako např propojení postavy se svou technikou,ale žádné "gta" co udělá ve hře bordel se skiny a bugy.

Editováno: 18. 06. 2019 v 10.32

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 17. 6. 2019 v 20.41

já osobně bych asi radši mín vozidel a spíš je mít specifický s charakterem a ne mít 200 vozů co jsou jen reskiny, přirovnal bych to k mountům v GW2 vs WOW, guild wars jich má pár ale každej je unikátní, má svoje schopnosti, má svoje využití, naproti tomu wowko jich má mraky ale fungujou skoro stejně.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 17. 6. 2019 v 16.22

Knight Industries Two Thousand...seventy seven. Jako proč ne, pokuď ty auťáky nebudou mít hnusnej design. Kdo rád neřídí, že jo!?

Nahlásit nevhodný obsah

20921720
vincentdvorak napsal 17. 6. 2019 v 14.56

Martas331: Doufejme že ne :-D ale dost dobrééé :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20921884
Martas331 napsal 17. 6. 2019 v 14.14

A dopadne to nějak takhle: :P
https://i.imgur.com/5MczyHC.jpg

Nahlásit nevhodný obsah