Vývojáři vysvětlují třídy v M&B 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři vysvětlují třídy v M&B 2

Vývojáři vysvětlují třídy v M&B 2

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

12. 7. 2019 11:17
Reklama

Vývojáři ze studia TaleWorlds momentálně hromadí poznatky z právě probíhající uzavřené bety multiplayerové části Mount & Blade II: Bannerlord. S fanoušky, kteří se do testování nedostali, se v rámci příspěvku na Steamu podělili alespoň o základní informace k systému tříd. Jak to tedy bude celé fungovat?

Systém tříd popisují jako výběr předdefinovaných postav. Bannerlord nabídne tři základní kategorie – jezdectvo, pěchotu a jednotky útočící z bezpečné vzdálenosti. V těchto kategoriích budou k dispozici konkrétní třídy. Vývojáři se chtějí ujistit, že žádná z tříd nebude zaostávat za jinou. Každá bude mít jisté výhody, ale také slabiny, každá se bude hodit pro jiné scénáře. Některé třídy budou silnější, lépe vybavené. Za ně ale musí hráči utratit více prostředků. Variabilita se promítne především v týmových bitvách, během nichž bude značně záležet na schopnosti efektivně komunikovat a reagovat na konkrétní situace. Jednotlivé třídy jsou ovlivněny také perky, jejichž prostřednictvím si mohou hráči postavu přizpůsobit vlastnímu hernímu stylu.

Vývojáři vysvětlují třídy v M&B 2
i Zdroj: Hrej.cz

Změny se objevily také v systému utrácení naspořených financí. Na rozdíl od předchozího dílu se zde již neoperuje s penězi, nýbrž s body. Za ně si již hráči nebudou pořizovat vybavení pro svou postavu, utratí je volbou válečníka. Vyvážené hospodaření bude klíčem k úspěchu, ovlivňuje počet respawnů a přístup ke konkrétním třídám.

Zmíněné změny by měly zajistit, že budou ve hře úspěšní zkušení a dobře koordinovaní hráči. Vývojáři chtěli předejít takzvanému efektu sněhové koule, kdy je vítězící tým silnější s každým vyhraným kolem. Bannerlord by tedy měl nabídnout vyrovnanější bitvy.

Vývojáři vysvětlují třídy v M&B 2
i Zdroj: Hrej.cz

Zajímavá je pak nadstavba v podobě frakcí. Příslušnost k nim se totiž také promítne v bojeschopnosti konkrétního válečníka, jelikož obdrží další vlastnosti, silné i slabé. Autoři si od tohoto systému slibují větší rozmanitost a dynamičnost šarvátek. Změny se ve výsledku projevují také větší přístupností, přehledností. Hráč se časem naučí odhadnout svého soupeře, zapamatuje si jeho silné a slabé stránky a dokáže se podle toho zařídit.

Další informace o hře bychom se mohli dozvědět v rámci Gamescomu, kam se TaleWorlds také chystají. Výše popsaný systém tříd si mohou zájemci osahat právě v Kolíně nad Rýnem, vývojáři totiž přivezou hratelnou ukázku multiplayeru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama