Fanoušci chtějí příběhovější Division

15. červenec 2019 12:20 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (4)

Jedna z mála, ale o to častěji vypichovaných výtek letošního The Division 2, bylo poměrně nezáživné ztvárnění příběhu, který mnohdy působil jako pouhý doplněk k jinak skvělému titulu. I přes nesporné kvality se tak někteří fanoušci nedokázali zbavit dojmu, že se druhý díl měl stále kam posouvat. A právě na tyto názory fanoušků reaguje Julian Gerighty, kreativní ředitel Division 2.

Gerighty se obrací na zbytek herní komunity Ubisoftu s otázkou, zda by si přáli příběhově orientovaný singleplayerový zážitek, který by byl zasazen do univerza druhého Divisionu. Samotná myšlenka se původně zrodila v hlavě Tima Spencera, herního vývojáře z TT Games. Ten ve svém tweetu přiznal, že mu nápad na případný spin-off pro Division připadá naprosto skvělý a že by si ho okamžitě s chutí zahrál. Zejména pokud by pojednával o pochmurném a tragickém osobním příběhu agentů, za které v obou dílech hrajeme.

V dalších tweetech se dále rozepisuje, že by se mohlo například jednat o zápletku točící se okolo rodinné tragédie. Naše postava by tak byla nucena, stejně jako hráč, čelit situacím, jež jsou následky událostí, které se odehrály ve světě obou Divisionů. Nápad se téměř okamžitě setkal s ohromnou vlnou podpory ze strany čtenářů, kteří ihned začali reagovat s tím, aby Ubisoft Spencerovu myšlenku zrealizoval.

Gerighty následně reaguje na některé z komentářů, které kritizují nedostatečně hluboké prokreslení postav v prvním i druhém díle. „ Důvodem k jejich mlčenlivosti a dojmu, že se zdají být pouze prázdnými nádobami je to, že hráč má právě tuto prázdnotu vyplnit a mít pocit, že sám je ztělesněním hráčského charakteru,“ komentuje Gerighty. Současně s tím přiznává, že si je sám velice dobře vědom, jak velký a dosud nevyužitý příběhový potenciál svět Divisionu stále nabízí. Co na to říct, nápad je to každopádně zajímavý a určitě by se mohlo jednat o další pádný důvod, proč bychom se do případného nového dílu mohli chtít pustit. Rozhodně tedy neváhejte a dejte nám v komentářích vědět, zda-li byste si v dalších dílech přáli větší důraz na příběh nebo zda vám spíše vyhovuje současná podoba série Division.

Zdroj: GamesRadar+

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 15. 7. 2019 v 14.57

Ocelotr2.1: to ano, Ubisoft je celkem známej že pokud vydá hru a není moc ok a oblíbená, tak se pustí do oprav a přidávání obsashu a dobrou hru z toho udělají, za to mají uznání (EA většinou titul hned zařízne :D).
Pokud do D2 přidají zajímavou singl kampaň tak budu jedine rád :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 7. 2019 v 14.16

Minstriel: No a právě o tom je tahle novinka, jelikož oni chtějí právě ten singl lepší. O tom jak to daj se bude někdy diskutovat, každopádně to vypadá, že finance je vůbec netrápí a to je pro kvalitní singl dobré znamení ;-)

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 15. 7. 2019 v 14.04

Ocelotr2.1: D2 je super po hratelnostní stránce a je velice zábavná, jen mám problém s tím že Ubisoft nemá moc dobré příběhy a vyprávění.
Zkrátka tam postrádám ten větší důraz na detail a když k tomu přidám že je postava ještě němá a neumí mluvit......

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 7. 2019 v 12.49

Čili Division 1 mělo dobrý singleplayer a multiplayer byl diskutabilní a Division 2 se vykakalo na singl a jelo do multiplayeru. Nemám rád Ubisoft, ale tohle není článek o mé nenávisti, zde jsou kroky Ubisoftu pochopitelné a správné, snažili se vrazit víc peněz do multiplayeru, který hráči původní hry kvitovali, ale měl spoustu exploitů. Podle mne po zkušenostech s Rainbow Six, zjistili v čem tkví síla Division, a že Ubi umí udělat dobrý mulťák a soustředili se na to. Potlačili singl, protože ať chcete nebo ne, dobrej multiplayer je supernákladnej na vývoj a hlavně testování, ale dobře zvládnutej znamená prodloužení životnosti hry, ne-li (v životnosti počítačových her) nesmrtelnost. Jako CS:GO a nebo dnes již Rainbow Six.

Ubisoft - single player firma se stává černým koněm v oblasti multiplayeru, protože "KNOW HOW" ať jde o Rainbow six, stále aktivní For Honor, nebo Division 2, oni už ví, co hráči mulťáku chtějí narozdíl třeba od EA, kteří se o to pokouší, nebo ACTIVISION kteří milkujou CALL OF DUTY. V tomhle je nepodceňovat.

Jen úspěšná MP hra si může dovolit "mýrnix týrnix" singleplayer, kterej znamená další puštění nemalejch financí.

RESPECT.

Editováno: 15. 07. 2019 v 12.57

Nahlásit nevhodný obsah