Tvorba postavy a další novinky v The Surge 2

15. červenec 2019 12:26 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Podle některých se Mijazakimu v tom, co dělá, nemůže nikdo rovnat. Pravda je taková, že Dark Souls, Bloodborne a Sekiro jsou nejpopulárnější hry, když dojde na tuhá RPG – s rostoucí oblibou tohoto žánru ale roste i konkurence, a i když je Mijazaki stále nejlepší, má poměrně schopné pronásledovatele. Jmenujme chlapce a děvčata z Team Ninja s Niohem, ale také naše západní sousedy z Deck13 a jejich The Surge.

Jak Nioh, tak Surge se dočkají svého pokračování. Pokud si někdo přeje kvalitní soulsovku, než FromSoft vydá svůj další projekt, jsou právě tohle dvě hry, které ho pravděpodobně zajímají. The Surge 2 je blíž, hra vychází už 24. září, a proto je na čase, abychom se o novince dozvěděli o něco víc. Zdrojem informací nám bude jednak Johannes Bickle z Deck13, ale také videa z kanálu Gamersyde.

Začněme Bicklem, který vede vývoj hry. V nedávných rozhovorech hovořil o tom, co je v novém díle jinak a nakolik samotnou tvorbu ovlivnila komunita hráčů. Ta má na podobu hry až překvapivý vliv, takže na její popud byla implementována například tvorba postavy. Studio proto s druhým dílem přímo nenavazuje, ačkoliv hráči potkají některé staré známé – vždyť se události druhého dílu odehrávají jen dva měsíce po původní hře. „Měli byste se cítit podobně jako byste hráli první díl,“ říká.

Tentokrát sice ne Warrena, nýbrž vaší postavu prověří různé druhy nepřátel. Stejně jako v původním The Surge samozřejmě zůstane ukrajování kusů nepřátel a různých příslušenství, čímž si půjde zpřístupnit nějaké slabé místo. A stejně tak to bude u bossů. Variant, kudy začít, ale bude více, tudíž i souboje budou variabilnější a budou dopřávat hráčům svobodu v tom, jak budou hrát. „Uvidíte, že proti různým nepřátelům budete mít hned několik možností,“ slibuje Bickle, přičemž dodává, že k rozvoji dojde i u zbraní na dálku. K dispozici prý bude až 15 modulů, které budou moci variovat jak samotné ovládání, tak systém střelby jako takové. „Takže některé zbraňové systémy budou pálit na zmáčknutí tlačítke, jiné automaticky, u jiných jej budete muset držet. Variantou jsou slabší jednotlivé střely, nebo kumulované, které vám ale seberou více nábojů.“

Ve videích naleznete některé prvky, o nichž byla řeč. V prvním se můžete podívat na tvorbu postavy a na možnosti, které si můžete navolit, ty další už vás zavedou přímo do akce. Kromě úvodu hry nebo pozdějších pasáží nechybí ani menší bossfight. Jestli The Surge 2 překoná první díl nebo se třeba i vyrovná hrám od FromSoftu, uvidíme v září.

Zdroj: The Sixth Axis

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 7. 2019 v 13.14

Souboje, to gró Myizakiho her jen tak někdo nenapodobí. Nikdo z Evropy a nikdo z Ameriky (no možná Santa Monica). V Japonsku Capcom, Tecmo. Ten frameporn, který se pokaždé při souboji s tím samým řadovým kostlivcem vyvíjí odlišně a může se stát cokoliv, to v sobě buď jako vývojář máte nebo nemáte. To, že je každý řadový fight, svým vlastním bossfightem, to že má kostlivec tři chvaty, ale každý dokáže časovat v neprohlédnutelném algoritmu a přesto to nevypadá nefér. To musíte být Japonec a stavět hry od jednoho chvatu k celému levelu, a né obráceně, jak je praxe v Evropě, od levelu k nepřátelům a následně chvatům. Mi Evropané tu hloubku prostě neumíme.

Ale líbí se mi jak jdou Spiders nebo Deck13 nahoru. Oni to možná jednoho dne daj, snažej se.

Editováno: 15. 07. 2019 v 13.16

Nahlásit nevhodný obsah