Cyberpunk a dopad původu naší postavy

16. červenec 2019 11:24 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (1)

Cyberpunk 2077 je hlavně RPG, a to se neobejde bez schopností, statistik a specializací. Právě o této části se v krátkosti rozpovídal Mateusz Tomaszkiewicz, úkolový režisér. V krátkém videu prozradil i dopad tzv. „lifepaths“, jenž si hráč vybírá na začátku hry.

„Máme velkou škálu různých schopností, které se modifikují podle toho, jak se vyvíjí hráčův charakter. Tyto schopnosti pak dopomůžou k objevení různých cest v levelech nebo úkolech. Kromě toho zde máme „lifepaths“, neboli původ naší postavy. Lifepath si vybíráme při tvoření postavy a například Street Kid bude umět mluvit s gangy, a naopak korporát zase s lidmi z korporací, protože ví, jak přemýšlí a fungují“.

V dalších tweetech CD Projekt RED prozradil, že budeme mít na výběr tři „lifepaths“, a to Street Kid, Corpo a Nomad. Každá tato cesta ovlivní to, jak se bude Cyberpunk chovat. Tomaszkiewicz také prozradil, že pro plný zážitek si hráč bude muset hru projít minimálně třikrát.

Zdroj: PCGamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
11486141
Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice napsal 17. 7. 2019 v 15.59

Takže něco jako mělo Dragon Age Origins, pouze s méně volbami? :))

Nahlásit nevhodný obsah