Střípek z enginu Ghostwire Tokyo

16. červenec 2019 11:47 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

Jen těžko se věří, že od poslední E3 už uběhnul celý měsíc. Přesto si myslíme, že na některé momenty si člověk vzpomene i po roce. Možná i na to, že celá konference Bethesdy stála za starou bačkoru, a možná i na to, že z ní jeden moment určitým způsobem vybočoval. To když na pódium přišla Ikumi Nakamura a představila novou hru od Tango.

Někomu se možná spontánnost sympatické Japonky líbil, někomu možná naopak přišlo, že jen podtrhuje zmar celé akce, každopádně se shodneme na tom, že tento moment byl svým pojetím jiný. Ale co víme o samotné hře? O Ghostwire Tokyo jsme od té doby neslyšeli, viděli jsme kratičkou ukázku a museli se spokojit s tvrzením, že se nebude jednat o survival horor, tedy o hru, která by co se týče hratelnosti navazovala na předchozí tvorbu studia.

Šinži Mikami se tentokrát se svým týmem pouští jiným směrem. Než ale uvidíme podstatně víc, musíme se spokojit s málem. Trailer naznačil, jaká bude barevná paleta futuristického Tokia, ale nejednalo se o záběry z enginu. Ty se objevily o měsíc později na účtu kreativní ředitelky projektu Ikumi Nakamurové, a i když z nich můžeme jen těžko soudit víc, novinka má evidentně našlápnuto velmi dobře. Když nic, tak na nové generaci, kde hra zřejmě vyjde, možná definitivně zlomí stigma „ošklivých her od Tango“.

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!