Sekiro vyexpedovalo přes 3.8 milionu kopií

9. srpen 2019 18:00 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (18)

FromSoftware prostě umí a na prodejních číslech je to vidět. No možná ne přímo na těch prodejních, ale i vyexpedované kopie přeci jen nabízí jistou výpovědní hodnotu. Právě o jejich výši v případě Sekira nás totiž informuje čerstvá zpráva od senior analytika Nico Partners.

Informace pochází z finanční zprávy, kterou zveřejnila mateřská společnost Kadokawa Corporation, která již před nějakou dobou získala FromSoftware do svého područí. Ta hovoří o více než 3.8 milionech vyexpedovaných kopií po celém světě, což rozhodně není málo. Sekiro tak pokračuje ve skvěle odstartované sérii prodejů, kterou započalo prodání více než 2 milionů kopií v prvních deseti dnech.

Navíc to, že prodejní čísla nejsou z nejhorších potvrzuje i dřívější tvrzení Activisionu, že prodeje jsou lepší než sami očekávali.A jak víme, Activision není zrovna lehké potěšit. Nová IP FromSoftware tak očividně zaznamenává zasloužený úspěch a pokud to takto bude pokračovat, existuje reálná šance, že bychom se do tohoto tajemného světa mohli v budoucnu případně vrátit.

Zdroj: GamingBolt

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20851060
Legoldos napsal 13. 8. 2019 v 10.53

Endys22: Nioh má se soulovkou podobný pouze soubojový systém ale hlavně jde o hack and slash s velkým důrazem na loot

level design je omezený a víceméně nedůležitý, navíc to že levely nejosu propojené taky moc nesvědší o soul stylu

samozřejmě je to dobrá hra ale není to vůbec ve stylu soulovek

A o Sekiru bych taky neřekl že je to přímo soulovka, sekiro má svůj styl, hlavně tím neskutečně zajímavým soubojovým systémem a přístupem k většině soubojů (hlavně stealth)
tady klade docela důraz na příběh - viz třeba invaze císařské armády ke konci hry

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 13. 8. 2019 v 10.48

leco77: ale prd, sice abys porozumnel vsemu tak musis hodne zkoumat, ale to neni podstatne, protoze spoustu pribehu se dozvis jen tim ze napr. sledujes jaci nepratele se v dane oblasti objevuji, co je vyobrazeno na freskach na dverich, jake predmety kde najdes, nebo proste kde se vyskytuji mrtvoly. Tenhle styl vypraveni neni uplně unikátní (viz třeba fallout 3 NV), ale urcite je velice dulezity pro soulovky.

to že příběh není polopaticky vysvětlený neznamená že tam žádný není a to že si člověk může domýšlet je jedině plus v dnešní době kdy se po lidech obecně moc nechce aby přemýšleli

Nahlásit nevhodný obsah

20922717
Endys22 napsal 11. 8. 2019 v 22.34

Pokud chce někdo přiběhovou soulsovku, tak si běžte dát nioh. Za mě je to o dost těžší hra. Než jsem se přizpůsobil a naučil se ji. Ale je možné, že to je i tím, že to je jiný a to o dost a ještě k tomu to byla moje první hra tohoto typu. Sekiro jsem si předobjednal a nesouhlasím s vámi, že grafika je odfláknutá. Já si myslím, že sekiro naopak vypadá pěkně. Nic přehnaného, ale pohled ke konci hry na sakury a vodopády je nádherný. Sekiro přeci jen je trochu jiná hra. A musím uznat, že i potom co mě dark souls a bloodborne, dokonce i nioh zabavilo na desítky až stovky hodin... tak sekiro mě natchlo nejvíce. Jak práve grafikou, že to má odhalenější a srozumitelný příběh.. více konců. Celkově mám dojem asi 4 konce dá se říci. A celá hra šlape jak má. Za mě sekiro už teď jednou z nejlepších her roku. A věřte, že dark souls sérii jsem nehrál celou. Jen třetí díl. Ale chystám se vše dohnat časem. V sekiru plánuji rozhodně NG+. Určitě někdy zkuste. Přinejhorším jak zde bylo zmíneno, je nově dostupný nějaký ten easy mod. Sice já bych neměl dobrý pocit, kdybych si snížil obtížnost. Ale to už je každého věc. Hra mi na první run trvala 100% asi kolem 60 hodin. Někdo řekne, že to je moc. Ale hra mě natchla natolik, že jsem procházel lokace dokola a dokola a expil se a farmil crafting materialy. Takze tam jsem také zabil dosti času. I lidé, kteří nemají rádi souls hry si sekiro vychvalují. Určitě tomuto titulu dát šanci by to chtělo. Než ho někdo odsoudí. Není tam hlavně tolik bossů jako v tradičních souls hrách, ale zato vám pěkně na první run zavaří.

Editováno: 11. 08. 2019 v 22.38

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 11. 8. 2019 v 21.05

No, minimalne vyprava toho pribehu neni uplne ono. Nejak jsem vlastne ani nehledal co se deje, postavy mluvi tak nejak divne a ze by to bymo nejak ve vysledku zavratne. No, zajimave urcite, ale ten zpusob, ze si tunu veci domyslis nebo najdes, mi prijde sileny, protoze to taky muzes minout a to dost snadno.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 11. 8. 2019 v 17.31

leco77: To mozna mluvili o zmenach v gameplayi, ne o modech ktery zmeni celou hru. A I kdyby ano, tak jsem nenasel zadny mod v rozsahu toho co ma Sekiro. Jestli ty jo, klidne sem dej odkazy, treba si nakonec zahraju i starsi dily :)

Co se v pribehu Souls hrach tyce, tak to fakt nemuzu soudit, protoze jsem je nehral, ale podle videi na internetu a vsech "spojovacu dilku", mi ten pribeh tam pripomina tu knizku co napsali decka ze Southparku, ktera nemela zadnej pribeh, ale lidi si v tom vdycky nakej pribeh stejne nasli.

Editováno: 11. 08. 2019 v 17.39

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 11. 8. 2019 v 17.04

Legoldos: zase plno lidí to vidí jinak. Mě osobně už taky nebaví hrát hry na vysoké obtížnosti, ačkoli před pár lety jsem takhle jel skoro vše. Hlavně co je pro mě šílená nuda, je opakování něčeho ve hře kvůli smrti a na tom jsou zase Soulsovky hodně postavené. Bohužel u Souls je další neduh a to, že nemusíš ani umřít, ale ti nepřátelé se pořád stejně rewspawnují na stejných místech a ve stejných pozicích, i když se na ty místa jen vracíš (kromě bossů), takže nemáš ani pocit, že by ta námaha k něčemu byla :-D ale i přesto mám v plánu si zahrát v budoucnu buď Sekiro, nebo DS3

Jinak můj osobní názor na Souls příběhy je, že tam žádný není :-D takže ho nesrovnávám s ničím. Že tam je lore a příběh, který musíš prakticky hledat, neberu jako moc zajímavě podaný děj. Ten styl "vyprávění" je tady žalostný. Zase někoho to může takhle bavit, pro mě jde ale o hry bez příběhu

Editováno: 11. 08. 2019 v 17.05

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 11. 8. 2019 v 15.39

leco77: pletes si vyzvu a vyzvu...hry na nejtezsi byvaji jen o tom ze nepratele maji vic HP a vetsi dmg, tot vse..zadna lepsi AI, jine schopnosti atd.
kazdy nepritel je jen bullet sponge nebo neco takovyho a zabije na jednu ranu, navic tyhlety hry vetsinou vubec nejsou designovane na takovou obtiznost takzei proto je to takova silena nuda

zato dark souls je designovane kolem obtiznosti proto je to o hodne zabavnejsi

a ze pribeh neni zajimavy? ty vole ty jsi spadl z marsu, pribeh dark souls se smele vyrovna gigiantum jako jsou RPG od obsidianu a biowaru v dobach slavy

by me zajimalo co povazujes za dobry pribeh? doufam ze ne srance jako skyrim, novy CoD nebo podobne traparny

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 11. 8. 2019 v 12.34

h4nsasjks: no vždyť jo, soulsovky jsou prostě o té hratelnosti a soubojích... Mé bohužel moc tohle nechyto, teda ano, něco jsem nahrál, ale nepotřebuji hrát nutné další díl. Vyzva je to vyšší, než většina her, na druhou stranu každá hra na nejtěžší je mnohem větší výzva, než soulsovky

JabJab21: popravde info o tom, že další Souls hra je více "přístupnější" se píše u každého dalšího dílu od Deamon Souls. Ale pořád si nemyslím, že tohle je ten důvod, proč by se masy lidi podle toho rozhodovaly, pokud je nějaký předchozí díl nezaujal

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 11. 8. 2019 v 12.17

leco77: Hodne lidi o tom urcite vi, uz jenom proto, ze o tom vim ja, kteryho tahle serie absolutne nezajma (prave kvuli tzv. "obtiznosti"). A vim to proto, ze o tom informovala masmedia, dokonce jsem to myslim cet tady na Hrej. A od ty doby vim, ze si Sekiro urcite zahraju, otazka je jenom kdy.

Editováno: 11. 08. 2019 v 12.30

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 11. 8. 2019 v 09.18

leco77: Nesouhlasím s kritikou DS krom grafiky... Já mám tyhle hry rád, protože mě baví hledat cestu, jak se posunout dál... A každý souboj je svým způsobem výzva...

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 11. 8. 2019 v 09.13

JabJab21: vážně si myslís, že někdo sleduje tyhle hry tak hodně a podle toho se rozhodne ke koupi, nebo ne? Třeba to co píšeš, slyším poprvé v životě. Proč jsem si Sekiro nekoupil je z důvodu, že jsem hrál bloodborne a trochu dark Souls a ani jedno mě moc nebavilo...

Me ty prodeje přijdou dost vysoké. Ne kvůli obtížnosti, protože si nemyslím, že Souls hry jsou problém pro běžného hráče, ale protože ty hry jsou dost jednotvatne, téměř stejne, příběhově nejsou uz vůbec zajímavé, grafický velmi odflaknute a i přesto vše toho prodají tolik.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 10. 8. 2019 v 19.06

Me to mozna narozdil od Activisionu vubec neprekvapuje. Souls hry tahnou
(i kdyz jenom uzkou cast publika) + Sekiro ma ze souls her snad nejjednodussi zpusob jak si z nej udelat ne-soulsovku. Tu hru si muze uzit kazdy, ne jen hardcore bijec, proto tak dobry prodeje. Pro me v ramci ocekavani, zadny prekvapko.

Kdyby ostatni souls hry byly ve svy dobe taky tak snadno predelatelny do "normalniho" rezimu jako ted Sekiro, taky by se prodavaly vic nez se jich nakonec prodalo.

Editováno: 10. 08. 2019 v 19.12

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 10. 8. 2019 v 12.33

_d0p3: Tak to bude asi chyba u tebe. V BO4 jsem nikdy nečekal na zápas déle než cca minutu, ať už se jedná o jakýkoli režim. Respektive ten problém mít můžeš, ale v takovém případě bych se kouknul na net a zkusil najít nějaké řešení od lidí se stejným problémem, při nejhorším můžeš zkusit support. Vím, že CoD má občas problémy s NATem a je potřeba ho správně nastavit.

Endys22: V příspěvku si ale psal o posledních letech. Jinak bych s tebou souhlasil, na dlouhou dobu byl můj poslední díl MW3. Otočilo se to s příchodem WWII, kde jsem ještě odolal, BO4 jsem už ale koupil a je to paráda. Pokud zůstanou věrni tomu, co představili teď a neustoupí z cesty, tak nás čeká zase o stupeň lepší hra.

Editováno: 10. 08. 2019 v 12.39

Nahlásit nevhodný obsah

20922717
Endys22 napsal 10. 8. 2019 v 11.12

Drew7878: Nezapočítával jsem letošní díl. Ale ano, předchozí beru jako propadáky. Letos konečně po 10 letech upgrade enginu. Nejde tu o brutálnost, nebo o cokoliv. Já to neberu podle sebe jen. Každý na to roky nadává. Protože to stojí zahouby. To stejné dokola a dokola. Letos je to od doby co vyšel MW3 první díl, na který se teším i já. Hrál jsem sice všechny. Ale jen kvůli kampani. Zbytek je nuda a za ty obrovské peníze i s mikrotransakcemi.. je to prostě na můj vkus předražená online shooterka. A to že jsem za hry ochoten investovat klidně hory doly.. Jestli ti předchozí díly přišli v něčem za těch 60 eur speciální.. tak budiž, ale mě to furt příjde stejně.. Ale jde tu ve článku o sekiro a to, že srovnává zombie hru se “soulsovkou..”.. Nesmysl.

Editováno: 10. 08. 2019 v 11.13

Nahlásit nevhodný obsah

20875261
_d0p3 napsal 10. 8. 2019 v 11.06

Drew7878: Přestaň trolit. Black ops ma 150 GB a když tam chceš hrát BR, tka ti to po hodině najde max 40 hráčů na serveru. Je to trash

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 10. 8. 2019 v 01.30

Endys22: Call of duty je horší a horší? To si asi nějaký ten rok spal. Naopak, je lepší a lepší a pokud se nenechají ovlivnit ubrečencema, pro který to je moc "brutální" a fujky, tak nás letos čeká nejlepší CoD za hodně dlouhou dobu.

Nahlásit nevhodný obsah

20922717
Endys22 napsal 9. 8. 2019 v 23.46

oleg.rusov: Nechci se tě citelně dotknout, tak to zkusím napsat trochu slušněji... Napadlo tě také, co je Sekiro za druch hry? Myslíš, že si "soulsovku" pořídí 10 milionů lidi během pár měsíců? Tohle není hra, na kterou má nervy každý. Za mě si hra doopravdy zaslouží své hodnoení. Není hodina, kterou bych si neužil. Jedna z mála her, u kterých NG+ je téměř povinností. Ale hru si doopravdy nekoupí každý. Porovnávat Days Gone (priběhovou hru, kde si vylepšuješ motorku a kde zabíjíš hordy). A nebo Sekiro, kde aby jsi se dostal nakonec musíš mít nervy a trpělivost. naučit se counterovat a přicházet na to, jakým způsoběm zabiješ nepřítele.. Což trvá první run klidně i hodinu u nějakch boss fightů., pokud nejsi zbabělec a nepoužíváš YT aby jsi okoukal taktiky a různé způsoby. Je to prostě výzva... To doopravdy nemůžeš brát ve stejném měřítku..
Call of duty je taky poslední roky horší a horší.. A stejně to je jedna z nejprodávanějších her roku vždy.. tak kdo my tohle vysvětlí? Prostě porovnávat hry různého žánru, jeden s menším počtem fanoušků a druhý s větším je docela nesmysl...

Editováno: 9. 08. 2019 v 23.50

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 9. 8. 2019 v 19.15

Ja vam nevim, ale moc oslnive cisla to nejsou. Ta vec byla vydána na trech platformach a mela vyborne hodnoceni. Pro srovnani, Days Gone nebyl kritikou prijat zdaleka tak vrele, vysel o nekolik mesicu pozdeji a pouze na jedine platforme, presto ma prodeje podle odhadu temer dvojnasobne.

Nahlásit nevhodný obsah