Známe kompletní seznam aut v NFS Heat

20. srpen 2019 18:47 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (12)

Po roční absence se již v listopadu na naše obrazovky vrátí série Need For Speed, jež po dlouhou dobu definovala to, jak vypadá arkádové závodění. V poslední dekádě však byla její kvalita víceméně proměnlivá, někdy se dařilo, ale povětšinou se nám jednotlivé díly příliš nelíbily.

A to podle ohlasů z právě probíhajícího Gamescomu nezmění ani nadcházející díl s podtitulem Heat. EA se sice pyšní tím, že letošní díl bude tím správným krokem pro celou franšízu, spojení denních legálních závodů s těmi nočními, kde nás budou pronásledovat policejní hlídky, možná zní na papíře jako ideální kombinace, ale první reakce těch, kteří si nové pokračování mohli vyzkoušet, mluví přesně opačně. Na finální verdikt si budeme muset počkat ještě přibližně dva a půl měsíce, do té doby si musíme vystačit s jednotlivými střípky, které si pro nás americký vydavatel přichystá.

Ten dnešní je více než vydatný. Dozvěděli jsme se, že Heat obsáhnou v době launche přesně 127 aut, od starších kousků ze 70. a 80. let se dostaneme až k nejnovějším supersportům. Pokud někdo doufal, že by se ve hře mohl zázrakem objevit nějaký kousek od Škodovky, odejde zklamán. Kompletní seznam pak vypadá následovně:

  • 2017 Acura NSX
  • 2004 Acura RSX-S
  • 2016 Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio
  • 2017 Aston Martin DB11
  • 2016 Aston Martin Vulcan
  • 1964 Aston Martin DB5
  • 2019 Audi R8 V10 Performance Coupe
  • 2017 Audi S5 Sportback
  • 2020 BMW Z4 M40i
  • 2019 BMW M2 Competition
  • 2018 BMW i8 Coupe
  • 2018 BMW i8 Roadster
  • 2018 BMW M4 Convertible
  • 2018 BMW M5
  • 2016 BMW M4 GTS
  • 2016 BMW X6 M
  • 2014 BMW M4
  • 2010 BMW M3
  • 2006 BMW M3
  • 2006 BMW M3 E46 GTR 
  • 1988 BMW M3 Evolution II
  • 1987 Buick GNX
  • 2019 Chevrolet Corvette ZR1 Coupe
  • 2017 Chevrolet Colorado ZR2
  • 2017 Chevrolet Corvette Grand Sport
  • 2014 Chevrolet Camaro Z28
  • 2013 Chevrolet Corvette Z06
  • 1967 Chevrolet Camaro SS
  • 1965 Chevrolet C10 Stepside Pickup
  • 1955 Chevrolet Bel Air
  • 2014 Dodge Challenger SRT8
  • 1969 Dodge Charger
  • 2019 Ferrari 488 Pista
  • 2018 Ferrari FXX-K Evo
  • 2016 Ferrari LaFerrari
  • 2015 Ferrari 488 GTB
  • 2014 Ferrari 458 Italia
  • 2014 Ferrari 458 Spider
  • 1988 Ferrari F40
  • 1984 Ferrari Testarossa Coupé
  • 2017 Ford GT
  • 2016 Ford F-150 Raptor
  • 2016 Ford F-150 Raptor 
  • 2016 Ford Focus RS
  • 2015 Ford Mustang GT
  • 1990 Ford Mustang Foxbody
  • 1969 Ford Mustang Boss 302
  • 1965 Ford Mustang
  • 2015 Honda Civic Type-R
  • 2009 Honda S2000
  • 2000 Honda Civic Type-R
  • 1992 Honda NSX Type-R
  • 2017 Infiniti Q60S
  • 2019 Jaguar F-Type R Convertible
  • 2017 Jaguar F-Type R Coupe
  • 2016 Koenigsegg Regera
  • 2019 Lamborghini Aventador SVJ Coupe
  • 2019 Lamborghini Aventador SVJ Roadster
  • 2018 Lamborghini Aventador S
  • 2018 Lamborghini Aventador S Roadster
  • 2018 Lamborghini Huracan
  • 2018 Lamborghini Huracan Spyder
  • 2018 Lamborghini Huracan Performante
  • 2018 Lamborghini Huracan Performante Spyder
  • 2010 Lamborghini Murciélago SV
  • 1995 Lamborghini Diablo SV
  • 1989 Lamborghini Countach 25th Anniversary
  • 2016 Land Rover Defender 110 Double Cab Pickup
  • 2015 Land Rover Range Rover Sport SVR
  • 2006 Lotus Exige S
  • 2015 Mazda MX5
  • 2002 Mazda RX-7 Spirit R
  • 1996 Mazda MX5
  • 2018 McLaren 570S Spider
  • 2018 McLaren 600LT
  • 2015 McLaren 570S
  • 2015 McLaren P1
  • 2015 McLaren P1 GTR
  • 2019 Mercedes-AMG GT S Roadster
  • 2018 Mercedes-AMG C63 Coupe
  • 2017 Mercedes-AMG G63
  • 2017 Mercedes-AMG GT R
  • 2015 Mercedes-AMG GT
  • 2014 Mercedes-AMG A 45
  • 1967 Mercury Cougar
  • 2017 MINI Countryman John Cooper Works
  • 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X
  • 2007 Mitsubishi Lancer Evolution IX 2007
  • 2018 Nissan 370Z 50th Anniversary Edition
  • 2018 Nissan 370Z Nismo
  • 2017 Nissan GT-R
  • 2017 Nissan GT-R Nismo
  • 2008 Nissan 350Z
  • 2003 Nissan 350Z (Rachel’s from NFSU2)
  • 2002 Nissan Silvia Spec-R Aero
  • 2002 Nissan Skyline GT-R 
  • 1999 Nissan Skyline GT-R V·Spec
  • 1996 Nissan 180SX Type X
  • 1993 Nissan Skyline GT-R V·Spec
  • 1971 Nissan Fairlady 240ZG
  • 1971 Nissan Skyline 2000 GT-R
  • 2017 Pagani Huayra BC
  • 1970 Plymouth Barracuda
  • 2020 Polestar Polestar 1
  • 1977 Pontiac Firebird
  • 2019 Porsche 911 GT3 RS
  • 2018 Porsche 718 Cayman GTS
  • 2018 Porsche 911 GT2 RS
  • 2018 Porsche 911 Carrera GTS
  • 2018 Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
  • 2018 Porsche 911 Targa 4 GTS
  • 2018 Porsche 911 Turbo S Exclusive Series
  • 2018 Porsche 911 Turbo S Exclusive Series Cabriolet
  • 2017 Porsche Panamera Turbo
  • 2015 Porsche 918 Spyder
  • 2015 Porsche Cayman GT4
  • 1996 Porsche 911 Carrera S
  • 1973 Porsche 911 Carrera RSR 2.8
  • 2014 SRT Viper GTS
  • 2014 Subaru BRZ Premium
  • 2010 Subaru Impreza WRX STI
  • 2006 Subaru Impreza WRX STI
  • 2016 Volkswagen Golf GTI Clubsport
  • 1976 Volkswagen Golf GTI
  • 1963 Volkswagen Beetle
  • 1975 Volvo 242DL
  • 1970 Volvo Amazon P130

Zdroj: GT Planet

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20845348
Lahva napsal 24. 8. 2019 v 19.35

Nevím co se tady řeší. Stejně se to bude řídit všechno stejně.. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 21. 8. 2019 v 23.11

Siebenburgen: Mně nejde až tak o výkon jako o to zábavný svezení. Vždy radši budu mít auto s 300, či 400 koňmi, než nějakou raketu s 1000+, která ale extrémně dobře maskuje rychlost. O počet koní zas až tak moc stejnak nejde. Třeba v kategorii ostrejch hatchbacků se pomalu každej půlrok mění držitel rekordu na Nordschleife, ale u autonovinářů co se zábavy týče zabodovalo hlavně "eNko"...koreec, kdo by to kdy čekal. A přitom je to po Peugeotu 208 GTi papírově nejslabší vůz, ale ten úsměv kterej Ti na tváři dokáže vytvořit to vynahrazuje. Sám bych háčko teda nechtěl, ale je super, že vyrobili i něco pro nadšený řidiče.

Ani já nijak extra nestojím o moderní supersporty typu Ferrari. To teda mnohem radši kousky jako je Testarossa, 308 GTS, "Daytona", či legendární a finančně nedosažitelný 250 GT Lusso.

Ona Škoda v NFS působí jak pěst na oko, protože NFS vždy mělo ty exkluzivní káry, auta z plakátů a teď by se k nim měla přidat i Škoda? Auto, který je zaměřený na všechno možný, jen ne na závodění, to by bylo fakt zvláštní mít ho v NFS. To já bych tu Octavii RS spíš naopak pochopil v tom Shiftu, protože je to okruhově zaměřená série a nejeden člověk bere Octavie RS na track days, protože těch 245 koní láká zkusit jet stopu a jezdit časy proti sám sobě.

I když je NFS arkáda jak prase, tak to pořád není nějakej average joe racing. Nejlevnější auta v moderních Needech jsou hothatche a pak Camaro s Mustangem, no a taky Miata samozřejmě. Myslím, že 1M CZK je rozumná nejnižší hranice, protože za míň už tolik zábavnejch a ikonickejch aut nepořídíš.

Možná ale, že až vznikne nový Gran Turismo, tak to zase bude mít tunu aut a konečně se dočkáš i těhlech obyčejnejch aut jako Honda Civic, VW Polo, Citroën C3 atd. Prostě úplně standardní verze hned vedle těch ostrejch.

Nemyslím si, že list aut na kterým jsou starý muscle cars je odpad. Ten nejzábavnější automobilovej segment, z kterýho přímo čiší ta esence motorismu Tě přece nemůže zklamat. A výhodou je i to, že na starej muscle car finančně dosáhneš, ale na takový Lamborghini Countach ne. Tohle zdaleka není o rychlosti, ale o pocitu z řízení. Upřímně si myslím, že bys svou Škodovku vyměnil třeba za novej neunelfer a ani bys o tom nijak nemusel přemejšlet. Jsou auta dělaný pro požitek a pak auta dělaný jen pro užitek...

Takže chci říct, že mi ty ostrý hatchbacky přijdou jako rozumná spodní hranice pro hru jako je NFS. Na co do tý hry cpát obyč Fiestu, když už tam máš ve všech ohledech zábavnější Focus RS? Na co mít Honda Jazz, když Civic Type R Ti předá víc emocí? Na co Octavii, když se žádnou "petrolhead" vlastností nevyznačuje? Prostě tak, no.

Nahlásit nevhodný obsah

20922459
Siebenburgen napsal 21. 8. 2019 v 22.03

Miami Vice: A víš ty vůbec proč Škoda Octavia RS není tak výkonná jako například Volkswagen v dnešní době?

A opět se dostáváme do bodu, kdy prostě do té hry musí nastrkat samý sporťáky. S těma si zajezdím v kvalitnější Forze. Toto je arkáda, kterou také tak beru ale to, že je nějaké auto co se týče třeba výkonu slabší přece neznamená, že by ho tam nemohli dát, teď nemyslím třeba zmiňovanou Fabii.
V posledních dílech NFS snad ani jiné auta nejsou... Závodit s nějakými supersporty po ulicích mě opravdu neláká.

Ale proč tam nemůžou nacpat auta, která si běžně zařídíme? Udělat nějaký normální mix. Toto co dělají poslední roky si mohou nechat na nějaké další SHIFT. Tam si s nimi rád zajezdím.
Toto je přeci arkáda, kde nehraje až takovou roli, jestli vybereš ostrou zatáčku s Ferrari v rychlosti 250 km/h nebo to samé uděláš s Monte Carlo.


Já v životě nepotřebuji Ferrari, mám rád rychlou jízdu ale odsaď podsaď.
Vlastním Octavii II 2.0 po faceliftu načipovanou na 138 kw a jsem s tím autem naprosto spokojený. Když spěchám jede to, když chci někoho předjet jede to.

NFS je ještě větší arkáda jak Forza a tam se dají najít klasická auta nad kterými si můžu nechat právě v NFS jen zdát a kde by dle mě se mohli více chytit.

Dle mě jsou poslední díly NFS naprostým odpadem nejen výběrem aut, nejen přibližováním k Rychle a zběsile, nejen příběhem, který nevím proč tam tak hloupě cpou ale tu hru posouvají tak hnusně nesmyslným způsobem úplně do sraček.
Co z toho, že do tohoto dílu dají přes sto aut, stejně to bude stejný odpad jako předchozí ročníky.
Začíná mi to připomínat sérii NHL...

Nahlásit nevhodný obsah

20886905
MartinEK4 napsal 21. 8. 2019 v 04.49

Syca: Díky

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 20. 8. 2019 v 23.53

Siebenburgen: Tak to nebyla obyčejná 206ka. Kromě toho, že to byl compact jako Fobie, tak se ty auta vůbec nedaj srovnávat. I dneska je ta S16ka záživnějším autem než i současná Fabia Monte Carlo. Auta od škodovky ve hrách nejsou proto, protože jejich cílem není zábava za volantem, ale pouhá přeprava z bodu A do bodu B, aniž by na řidiče kladly nějaký nároky anebo mu nedejbože dávaly zpětnou vazbu, tak jak to car fans mají rádi. Cílovka Škody jsou většinou lidi, pro který je řízení auta za trest anebo se o něj vůbec nezajímají. Škodovky jsou auta, který Tě odvezou kam potřebuješ, ale že bys byl v cíli cesty celej šťastnej a ohromenej jak sis to parádně zajezdil, tak to se asi nikdy nestane. Auta s okřídleným sheepem ve znaku mají svojí roli a jen tak jí měnit nebudou. Koukni třeba teď na tu Scalu - místo řidičskejch zážitků vyzdvihuje Škoda konektivitu, protože o ní jde typickejm Škoda zákazníkům mnohem víc než o meziplyny a trefování apexů. A jak píše Cleaner, i ta Octavia RS, která je nejsportovnějším modelem značky, není vůbec žádnej sporťák, ale jen svižný rodinný auto, který bledne v porovnání s konkurencí. I ten sterilní Golf GTi Ti dá víc vášně než Octavia RS a proto Škodu ve hrách asi jen tak neuvidíme. Výjimkou jsou Rally hry, ale tak srovnávat Rally Fabii s tou standardní snad ani nelze.

To samý Volvo - super měkoučký a pohodlný auta s obrovským důrazem na bezpečí, ale unudí Tě k smrti. A proto tu Volvo má jen ty 2 oldschool káry, který něco znamenaj a pak moderní Polestar, kterej už má nějakej ten závodní spirit.

Dokuď Škoda bude vyrábět bezcharakterní auta, tak se jí asi ve hrách lidi jen tak nedočkaj. A i kdyby v těch hrách ta Škoda byla, tak jí ani ten tuning nepomůže, protože i kdybys do ní hodil osmiválec, tak si s tím ten zbytek auta nedokáže poradit. Auto se musí už od základu stavět s tím, že by mělo bejt zábavný a ne, že bude přes tejden převážet vzduch v kufru a o weekendu se pojede na chalupu.

Koukni na Fiestu, MiTo, Clio, Mazdu 3, Swift, Coopera, Audi A3 atd...všechno to jsou taky malý auta a všechny do jednoho živější než ta Fabia. Dát do hry takhle mdlý auto, jen protože je snadno dostupný mi nepřijde jako moc dobrej nápad. To už radši tu Mazdu MX5, která je taky dostupná a i když to auto nemám nijak rád, tak mi aspoň dokáže vytvořit úsměv na obličeji, což Fabia zatím nikdy nedokázala. Neřeknu, kdyby existovala Fabia III RS, která by po světě byla známá svou hravostí a rozpustilostí a že je to sporťáček v rodinným balení, ale takhle!? Díkybohu za absenci Škody, protože kdyby v tý hře byla a sebrala spot třeba tý Barracudě, tak mě asi šlehne.

Nejzajímavější auťák od Škodovky je Škoda Kirby, což by asi jako nějakej ten joke vehicle fungovat mohlo, ale nějaký skutečně ikonický auto nemají ani jedno. Buďme teda rádi, že je v tom seznamu celá řada aut, o kterých nejeden z nás sní, či je i vlastní a myslím, že i Ty sám bys zvládl něco z toho listu pořídit a na nějakou škodovku okamžitě zapomenout :)

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 20. 8. 2019 v 22.30

Podle me je tam az moc aut. K cemu tam vubec jsou? Misto tolika aut meli ty penize venovat na gameplay. Takhle tam bude milion aut, ktery se ridej uplne stejne, dobry akorat pro sberatele co musej mit nutne v garazi uplne vsechna auta sveta.

Auta ze starejch dobrejch dilu jsou sice super v obecny rovine, ale treba z toho BMW GTR uz se mi zveda kufr kdyz ho vidim v kazdym novym degenerovanym NFS, ktery MW nesaha ani po kotniky. Porad ho recyklujou dokola, i kdyz ty dily na MW ani nenavazujou. Povest 350Z od Rachel asi taky utrpi az si ji lidi spoji s timhle dilem. No aspon budou moderni HQ modely tehle aut, ktery moderi vyndaj a daj do nejaky poradny hry.

Editováno: 20. 08. 2019 v 22.37

Nahlásit nevhodný obsah

20854147
Syca napsal 20. 8. 2019 v 22.15

MartinEK4: Viz tady https://www.carthrottle.com/post/y88pl3z/?fbclid=IwAR2knhJj9 Guap-YFH-FdsAtq-xXxznZ0nI-WhpXZeWyq1xn3MQ4M_go71S0

Nahlásit nevhodný obsah

20922459
Siebenburgen napsal 20. 8. 2019 v 20.55

Victor the Cleaner: A Peugeot 206 nebo jaký to byl v Undegrounds je závodní auto?
Tak dá se to krásně představit, dát tam Fabii, kterou si můžeš různě vytunit, přidat jí kw... Však NFS není žádná simulace ale čistokrevná arkáda.
Tady nemluvím o motorsportu, který se dle mě poslední roky v NFS hodně točí ale o autech, která si běžný člověk dokáže v reálném životě pořídit. Ty naopak poslední roky chybí.

Nahlásit nevhodný obsah

20871763
Victor the Cleaner napsal 20. 8. 2019 v 20.39

" Pokud někdo doufal, že by se ve hře mohl zázrakem objevit nějaký kousek od Škodovky, odejde zklamán"

Tohle vůbec nechápu. Jak by mohl někdo čekat v závodní hře auto od Škodovky? Pokud pominu rallye, tak Škodovka nemá žádné zajímavé/sportovní auto, které by bylo vhodné pro závodní hru.
Vrcholem téhle značky je Octavia RS, která s prominutím není v žádném případě sportovní auto. Vedle konkurentů, kteří jsou ve hře jako je například Golf GTI, Honda Civic a hlavně Focus RS, je tohle auto spíše k smíchu.

Nahlásit nevhodný obsah

20886905
MartinEK4 napsal 20. 8. 2019 v 20.31

A stejně jako v poslední Forze, žádná Toyota ani Lexus. Zná někdo důvod, proč se Toyota tak stáhla? Vydali nějaké offic prohlášení?

Nahlásit nevhodný obsah

20854147
Syca napsal 20. 8. 2019 v 19.56

LordBrain: Nelze než nesouhlasit, taky bych se v NFS rád projel v trojkové Octávce. :-)))

Nahlásit nevhodný obsah

20880227
LordBrain napsal 20. 8. 2019 v 19.18

nějak mi tam chybí takový ty obyčejný auta jako byli v nfs underground a underground 2

Nahlásit nevhodný obsah