Do Star Citizen míří nový rozsáhlý režim

25. listopad 2019 09:19 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (12)

Jeden z nejkontroverznějších projektů posledních let, obří vesmírné MMO Star Citizen, se rozrůstá o další plánovanou složku. Během setkání tvůrců s fanoušky, každoročního CitizenConu tvůrci ukázali nový multiplayerový režim Theaters of War, který během několika fází rozpoutá obří bitvu o celou planetu s dvaceti hráči na každé straně.

I když je Star Citizen ve vývoji už od roku 2012, jeho vývoj doprovází spoustu přinejmenším podivných finančních okolností a dodnes hra nevystoupila z alfaverze, plány Cloud Imperium Games jsou stále megalomanštější. Důkazem budiž právě nový režim, který chce klasické groundwars známé z multiplayerových FPS povznést na novou úroveň. Ve třech fázích totiž nechá hráče bojovat po svých, v tancích, ve vzduchu a nakonec i na orbitě. 

První záběry z hraní (uživatele YouTube Twinfinite) působí minimálně nadějně. V první fázi probíhá boj formou klasického zápasu s dobýváním strategických bodů. Pokud se útočníkům povede dosáhnout cíle, bitevní pole se výrazně zvětší a ke slovu přijdou ve větší míře tanky a další obrněná vozidla. Ve fázi tři už zbývá jen dobýt obří vesmírnou základnu na oběžné dráze planety. To zahrnuje jak letecké souboje v menších stíhačkách, tak souboje větších plavidel ovládaných více hráči.

Konference zároveň odhalila datum vydání dlouho očekávané lodě The Anvil Carrack. Elegantní stroj měl být odměnou za dosažení mety 33 milionů dolarů během původní crowdfundingové kampaně. Koncept lodě tvůrci zpřístupnili v roce 2014 za 350 dolarů (zhruba 7700 českých korun dle tehdejšího kurzu). První hráči se s ní konečně proletí v únoru příštího roku. 

 

Zdroj: Polygon

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 26. 11. 2019 v 10.07

spoock: je hezké že to bráníš, ale tohle je čistá ždímačka na peníze. Taky jsem bránil SC, ale to je tak pět let zpátky.
Prodávat lodě za nehorázné peníze a to dokonce i ty, které ještě nejsou ve hře je opravdu na pováženou. Pokud vezmu v potaz jak je hra dlouho ve vývoji, tak na gtx 1080 s 16 gb ram a i7700k se to sekalo jako prase a hru jsem nehrál ani zadarmo. Souhlasím Ocelotr NN, za ty peníze je lepší pořídit si více dobrých a hlavně hotových her :).

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 25. 11. 2019 v 22.33

Zerosekai: tak je to alfa, jsou hry na kterych se dela i 10 let, bohuzel o SC vime kazdy psouk, protoze to plati komunita. Osobne jsem se zarekl prispivat, protoze to nema smysl, dokud nevydajo tu SQ42, coz bude tak v roce 2021, pujde-li vse ok.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 25. 11. 2019 v 19.46

No tadytu 17FPSkovou bidu at si nechaj, zustanu u 120FPSkovych Space Engineers a 30FPS No Mans Sky. Nechybi mi nic a narozdil od SC se ty hry neustale vylepsujou a rozsirujou.

Editováno: 25. 11. 2019 v 19.46

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 25. 11. 2019 v 18.25

spoock: no tak potom je to v pořádku, když na tom dělaj teprve 5 let a jediný co můžou ukázat je neoptimalizovanej server co se trhá, to je pak všechno v pořádku

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 25. 11. 2019 v 17.40

Trha se to, protoze server neni jeste optimalizovany. Lidi, kteri do toho nevidi, tak sotva pochopi, proc se to seka. Jinak hra se zacapa poradne budovat nekdy od roku 2014.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 25. 11. 2019 v 13.53

A.A.: +10 Opravdu to už jinak nevypadá. Loď za 700$. Do prčic, za to je OSM tříáčkovejch her. Tři PSčtyřky. Dva luxusní a stejně tak zbytečný mobily. Dovolená na Maledivách. Kerej kojot tohle může zaplatit a má li takový prachy, není lepší koupit *urvy, chlast a chlebíčky ? Pračka na peníze z toho vyleze přinejlepšim. Ať ukážou průlet galaxií, která už je hotová, kamera by mohla cestovat chvilku po povrchu planety, vzletět do nebes, vystřídat dvě tři galaxie, povrchy planet, ukázat červený, hnědý a jiný Trpaslíky.... To ne.

Oni ukazujou MASS EFFECT 1 šmrncutej Destiny a na to že hra "hrdě hlásala I´M PC GAME, I´M SPACE SIM", tak ten simulátor furt nějak po X-LETECH nevidim. Ten vesmír v tý hře prostě neni. Jen spousta animací, inter a miniher.

Celý to přimíná crossover BATTLECRUISER 3000AD šmrnclej DUKE NUKEM FOREVER. Pamětníci vědí.

A.A.: Systém, myslíš jako slunce (hvězda) a pár planet ? no tak to zbývá do konce vývoje 100 000 556 let. Oni přeci musí mít něco na automatickou tvorbu planet a to už by po devíti letech mělo vytvářet vesmír po 1000ci planetách za vteřinu a ty by měli ukazovat v nepřeberném množství, jako NO MANS SKY, ne ? Nebo opravdu dělají planety ručně ? Microsoft Flight Simulator dělá jednu a zabere mu to dost času...
Elite vypadá hóódně dobře a David Braben (muž se stejným snem jako Chris Roberts) se vrátil do herního průmyslu po dvaceti letech a dokázal za rok udělat nový Elite, přesně jak slíbil v Kickstarteru, takovej SPACE TRUCK SIMULATOR, získat oddanou komunitu, vydat nespočet přídavků a navíc vytvořit v jeho vesmíru pár záhad jenž lomcovali celým internetem včetně lidí, co Elite nehrajou. Thargoidí "hvězda smrti" například, nebo v alieny neposetém vesmíru záhadné stavby na povrchu planet.

Je to podvod, nic jinýho. Ze začátku to byla hra, ale dnes už to jen z lidí tahá peníze. Oni to dělaj přesně tak jak říká A.A.: špatně.
Začli dělat hru od detailu k celku, tak jako japonské firmy, ale oni to používají pro hry alá DEVIL MAY CRY, kde vytvoří postavu a její pohyby (comba) a okolo toho vytvoří svět a pozadí tak aby vše zapadalo do logiky frameporn, svět je podřízen pohybům postavy. Tak se dělaj bojovky né SPACE SIM. Tam MUSÍTE ZAČÍT od CELKU a propracovat se k detailům. Nejdřív vy tvoříte GENERÁTOR GALAXIÍ A PLANET, pak se prokoušete leteckým simulátorem a nakonec, když zbude čas a peníze se dostanete na přistávání na planetách a k FPS modulu. Né obráceně to je cesta do pekel a vim to protože vždy vytvářim hry od detailu k celku a už 20 (1985 - 2018) jich je nedokončenejch.

Kde je SQUADRON 42, co měla vyjít v roce 2014 ? Něco jsem slyšel o únoru 2020 ale vsadim svý kolty, že to nějak záhadně nevyjde. A vsadim si i na to, že ten systém o kterém mluvil A.A.:je systém z SQUADRON 42. Jeden jediný, utopený ve vesmíru snů Chrise Robertse.

Poslední dotaz: Jak dlouho potrvá než CIG (Space Citizen) požádají o pomoc Hello Games (No Mans Sky) ? Doufám, že SEAN MURRAY ten bordel odmítne.

Editováno: 25. 11. 2019 v 15.27

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 25. 11. 2019 v 13.48

Ještě jeden. Ta hra měla předběhnout svou dobu a v roce 2012 to tak skutečně vypadalo. To co vidim teď, je přinejlepšim X360, a tak nepředběhla doba Star Citizen ? Kolik let bude ještě trvat než budou muset vše skrečovat a udělat restart ? Neznám moc her, co měli ucelený plán nad deset let vývoje a hlavně, já znám Chrise Robertse. Né osobně. Sliboval nám Amigistům, sliboval nám Pcčkářům, a sliboval nám 3DOčkářům a nikdy nevzniklo, to co sliboval.
Je to slibotechna No1. herního průmyslu.

Nahlásit nevhodný obsah

20875607
A.A. napsal 25. 11. 2019 v 13.45

Ocelotr NN:
1 neúplný systém je přístupný, pokud vím. :-D

SC je normální podvod, kde peníze tečou do kapes pár vyvoleným. Soudy už to posuzovaly a jako podvod to neodsoudily, protože se tam byť pomalu přidává obsah. Tak či onak je to ukázka, jak se hry v žádném případě nemají vyvíjet.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 25. 11. 2019 v 13.40

jako musím smeknout před vývojářema, žít skoro 9 let ze hry, kterou ještě ani nevydali a která se nezdá být ani z poloviny v hratelným stavu, to chce fakt talent, rozhodně ne talent na dělání her, ale nějakej talent to chce.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 25. 11. 2019 v 13.30

I'm a PC game, i'm SPACE SIMULATOR and i'm TR-TR-TR-TRHÁK ! Ne, skutečně takhle mizernej framerate na počítačích, které na 100% mají cenu mé dvouroční výplaty nechápu.

Když děláte prezentaci i té nejnuznější videohry, z reklamního hlediska se vyhnete těmto problematickým pasážím, kde váš urychlovač částic "state of the art PC" nestíhá. Zde je to, beru-li kompresi videa, blablablí, konstantních 15-25 FPS hnusnej maglajz absolutně nevypadající jako na obrázcích. Lituju lidí co do toho vrazili peníze.

V gameplayi už to skoro vypadá tak super jako MASS EFFECT 1, takže naděje umírá poslední.
Jak to běží ve 4K ?

Editováno: 25. 11. 2019 v 13.39

Nahlásit nevhodný obsah

20895935
semuelson napsal 25. 11. 2019 v 12.22

Star citizen, nejvetsi money heist :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 25. 11. 2019 v 11.03

Kolik už je v současnosti přístupných planet/galaxií z celého vesmíru ? I po letech vývoje mi to přijde, že se okolo Star Citizen hovoří o nepodstatnejch čančovinách. O Jeremy Clarksonovi, o lodičkách, o FPS modulu, co je skoro nekoukatelnej a ve světle dnešních her k smíchu (nepočítám hangár, ten jedinej vypadá v cajku), ale nějak jsem neviděl ty tisíce a tisíce planet a galaxií.

Hello games zvládlo svůj fiktivní vesmír za čtvrtinu času ve dvaceti lidech. Star Citizen je zatim nejhezčí a nejdražší WALLPAPER CREATOR.

P.S. To ani CIG nemá compy na to, aby se to netrhalo ? Za 200+ mega to mohli nakoupit, pokud takovej comp existuje.

Editováno: 25. 11. 2019 v 11.29

Nahlásit nevhodný obsah