Jsou to tři roky, co Ján Ilavský s Vladimírem Hrinčárem začali pracovat na hře Beat Saber. Asi nikdo z nich nečekal, jaký hit se z této hry stane, přičemž jen za minulý rok si hra vysloužila 9 ocenění. Tým se spojil i se společností SubPac, která vytváří zařízení dovolující cítit hudbu i neslyšícím. Beat Saber se stal i jednou z vlajkových her Oculus Quest, přičemž spolupráce s Oculusem bude nadále pokračovat.
Facebook totiž oznámil, že kupuje studio Beat Games. To se následně připojí k Oculus Studios jako nezávislé studio. Zatím se vývojáři nikam nestěhují, stále si ponechávají své studio v Praze, a dle slov Oculusu tato akvizice nijak nenaruší další podporu Beat Saberu. „Beat Games je silné studio s potenciálem napříč VR, hrami a hudbou. S prostředky a know-how, které můžeme nabídnout, bude Beat Games schopné dále růst, přidávat více hudby a další možnosti do Beat Saberu.“
V FAQ na stránkách Oculusu se nachází i otázka na krach indie studií po té, co se připojí do velkých společností. „V tomto průmyslu se už nějakou chvíli pohybuji a viděl sem to z první ruky. Ale také sem byl součástí několika neskutečně úspěšných příběhů. My chceme toto: Indie studio se připojí k stejně naladěným spojencům, a společně naleznou cestu, jak posunout VR dál.“ Co se ale nejspíše změní jsou módy, respektive „custom songy“. Facebook prý podporuje modování, které je v souladu s jejich pravidly a zákony. Společnost chce podporovat ty lidi, kteří chtějí vývojářům pomoct při budování jejich aplikace, či inovátory, kteří objevují nové koncepty. Nechtějí ale podporovat takové módy, které porušují práva třetích stran nebo obsahují škodlivé kódy. Reakce veřejnosti jsou různé. Zatímco jedna strana přeje Beat Saberu hodně štěstí a bere tuto koupi jako další příležitost, druhá strana toho lituje, a bere tuto akvizici jako velkou chybu.
Zdroj: Oculus
České eseróčko, které založili dva maďaři a jeden němec :-D Vy toho naděláte.
martinbucek: Ty se asi budeš budit celej propocenej stím že to je česká společnost, viď.
No to je dost smutna zprava. Nikdo si nezaslouzi bejt koupenej timhle. Povest priserna a jinak se taky riti ke dnu. Nevim proc tu hru neprodali nekomu lepsimu.
Tak snad jim ten nově nabitý kapitál umožní pracovat na dalších takových projektech. Opravdu velký česko-maďarský úspěch.
Editováno: 27. 11. 2019 v 19.29
si uvedomte, chlapci sa chvilku pomotaju po facebooku, nebudu musiet do vyvoja vrazit ani korunu a ked ich to omrzi, odidu.....ale nikto im nemozte hovorit, ze to nemaju predat....dostali 100 milionov dovodov aby to predali, maju do konca zivota pokoj a to ci tie peniaze budu tocit, je ich vec.....vavra spravil to iste a je vysmiaty, lebo je zahojeny......a beck uvidime ako dlho sa bude v beat games otacat, sa vyfarbil chlapec
Editováno: 27. 11. 2019 v 17.55
Vymazaná mužská přirození, Beat Games, takhle se upsat ďáblu. Kdyžtak prodat a dát ruce pryč a dosmrti se od BEAT SABER jasně distancovat. Kolik lidí zkoušelo tvořit pod Facebookem (Palmer Luckey/Oculus Rift) a nakonec byly rádi, že z toho bordelu utekli s nějakym tim miliónem v podpaždí. I Carmack tenhle týden žbrblal, že potom co okradl Bethesdu, to neni, co si představoval.
Pro BEAT GAMES - Ten sympaťák z filmu Sociální Síť neni Mark Zuckerberg !!! Pokud jste se rozhodli na základě sledování filmu, je to špatně. A ano, ani nezabíjel Zombíky. Zombieland nebyl dokument !
"Ale když oni nám přivezli obrovskej náklaďák plnej PRACHŮ ! Nejsme z kamene !" :cry: :)
P.S. Duší je to Slovenský produkt jenž si Češi přivlastňují, páč právně je to Český produkt. Za nápadem stojí Slováci, muzikou to ovšem přivedl do povědomí Čech. Hollywood Trailermaster Beck až s jeho muzikou se stal Beat Saber tím čím je. Přihlásil se dobrovolně, prostě se mu Saber líbil.
Federativní produkt (GEJZÍR ČT1 14dní zpět)..
Editováno: 27. 11. 2019 v 16.10
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/v-cr-pribyva-lidi-ze-slove nska-za-12-let-se-pocet-zdvojnasobil/1732299 - jen pro orientaci kolik Slováků, žije v u nás a je jich stále víc
martinbucek: Fakta jsou jasná Beat Games s.r.o. jsou česká firma, to se nedá nijak okecat..
Jinak spadnout pod křídla tohohle korporátu nemůže být pozitivní zpráva pro nikoho jiného něž peněženky jeho jednatelů a přeju jim to.
martinbucek: Martine, Martine, stojí ti to za to, tohle opravdu nemám rád. Ty si Čech, ty si Slovák ach jo :(
Mitsurugi: co je cesko, vydrbavat zo slovakmi by sa ti zachcelo?.....tak ako ten supak beck
prso: to je jedno, dolezitejsi je ten zbytok a to ze ceske media ignoruju fakt, ze beat games su viac nasi ako vasi.....ked uz bohemka a ilusion softworks boli- su ceske studia, beat games je viac nase a mrzi ma, ze nase media nie su vdaka tym vasim schopne zistit si, ze konecne sa nasiel niekto o kom sa nepise, ze sa paktuje s mafianmi a odrbava, a robi ako tak pozitivnu reklamu SLOVENSKU.....okrem ZIVE a sectoru o tom nikto nepisal nic
Editováno: 27. 11. 2019 v 13.55
martinbucek: Sklonovani neni pocestovani, to je ceska gramatika. To by jinak musely americky jmena zustat v prvnim pade. Vy taky pisete se ''Zemanom''.
a hlavne su to slovaci, tak im nepocestujte mena....s Vladimirom Hrincarom.....a nie je beck ten cesko co skladal kedysi pre nich hudbu a ked mu dali nejaku vyssiu funkciu, hned utekal do forbes a hral sa na zakladela beat games?.....tak mu museli chlapci okresat funkcie a nie som si isty, ci este pre nich pracuje.....takze mile hrej, ked uz cerpate z wiki, ktoru si pre seba napisal beck sam, aspon by ste ju mohli po nom opravit........pretoze hyperbolic magnetism bolo slovenske studio,kosicke presnejsie, naco castokrat zabudate aj pri beat games a hrate sa ze je ceske....pri najmensom je ceskoslovenske.... a kto pocul rozpravat tich dvoch SLOVAKOV....viem ze vam to uz bez google translate robi problem....vie ze si ich facebook pozval v lete na konferenciu, kde mali par minutovy vystup spolocne s inymi vyvojarmi a bola preto len otazka casu, kedy pride aj nejaka ponuka
Klukům to přeju, jen teď nesklouznout pod molocha a nenechat si od něj všechno kecat podle demokrafických údajů... aby pak nebyl problém i to, že je jedna kostička modrá a druhá červená, jestli to není náhodou moc něco, co připomíná rozdělení lidstva v minulosti...
Gratuluji, fantastický úspěch a přeji jim to. Komu ale negratuluji, je hrej.cz.
"Jsou to tři roky, co Jaroslav Beck společně s Jánem Ilavským a Vladimírem Hrinčárem začaly pracovat na hře Beat Saber"
1) Nějak jsem nepostřehl, že by Jaroslav Beck, Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár měli ženské pohlaví.
2) Pokud se pamatuji, tak hra byla nápad dvojice Ilavský+Hrinčár, ještě jako Hyperbolic Magnetism. J. Beck se přidal až později. Studio Beat Games vzniklo 12.2.2018. Nechápu, proč je psán jako první, ten hlavní.
Editováno: 27. 11. 2019 v 11.45
Mipe napsal 28. 11. 2019 v 21.24
Nemám důvod někomu nepřát prachy když si je za svou práci zaslouží a z toho co jsem měl možnost vyzkoušet v herně je Beat Saber pecka která mě hodiny bavila. Jestli pro ně Facebook bude do budoucna přínosem nebo ne, mě netrápí. Kluci právem vydělali a zanechali za sebou počin který prorazil do světa. Možná až si v téhle malé zemičce začneme přát úspěchy navzájem a neproklínat se za každou pitomost, pak se budeme mít lépe všichni.