Sledujte gameplay z Halo Infinite

24. červenec 2020 09:15 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (1)

Včerejší stream Xbox Games Showcase přinesl řadu novinek a premiérových záběrů. Tím, na co Microsoft sázel zdaleka nejvíce, je ale rozhodně šestý díl série Halo s podtitulem Infinite. Po letech čekání jsme se dočkali prvních gameplay záběrů a… komunita je z nich mírně rozpačitá.

Zhruba osmiminutový gameplay s minutovou cutscénou ukazuje Master Chiefa při prozkoumávání prostředí prstence Halo. Samotná hratelnost, střílení klasických nepřátel, využívání prostředí nebo cestování ve Warthogu jsou zřejmě naprosto věrné odkazu série. V mnoha ohledech by se dalo hovořit i o určitém návratu ke kořenům. Na druhou stranu je patrný nový prvek otevřenějšího prostředí s více dílčími úkoly, jako je sabotování nepřátelských protiletadlových hnízd.

Fanoušci (a my) však nebyli úplně unešení z technické stránky hry. Zda se skutečně jedná o next-gen zážitek, nebo jde jen o přeleštěný pátý díl ze současné generace necháme posoudit vás. 

Záběry každopádně také naznačily, že budou ve hře přítomné upgrady (něčeho, zatím nevíme), jak funguje ostře diskutovaná přitahovací kotvička a také konečně potvrdily, proti komu budeme bojovat. Master Chief se skutečně postaví proti Banished, kteří se rozhodli jednou pro vždy zamést s lidstvem. Jakou roli v příběhu sehrají Created ale stále netušíme.

Halo Infinite navíc nemá být "konečným" příběhem v tom pravém slova smyslu. Během let do něj autoři z 343 Industries slibují natlačit spoustu dalšího obsahu a příběhu z univerza Halo, což by znamenalo faktický konec tradičních pokračování tak, jak je známe.

Halo Infinite vychází na konci letošního roku pro Xbox One, Xbox Series X a PC.

Zdroj: Halo

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 24. 7. 2020 v 13.49

No MICROSOFT má prachy, o tom žádná, ale nemá a jen tak mít nebude letitý sehraný týmy AAAA kvality typu NAUGHTY DOG. OBSIDIAN (očesanej) nemá za sebou deset devítkovejch her, s minimálně 5 miliónama prodanejma kopiema. Navíc SONY má dobré vztahy se spoustou japonských týmů, Hideo Kojimu, tohle prostě nevytvoříte přes noc.

A jakoliv se "vypočítané" 343 industries může jevit na papíře dobře, Bungie to neni. Neznám jediný jméno v 343 industries , co by něco v herním průmyslu znamenalo. Prachy kreativitu nedělají.

Zestárl si CHIEFE už dávno, ale teď teprve to jde vidět, jak moc seš starej.

Editováno: 24. 07. 2020 v 13.51

Nahlásit nevhodný obsah