Trailer S.T.A.L.K.E.R. nebyl v enginu
Jednou z nejpřekvapivějších her, které se objevily během čtvrtečního Xbox Games Showcase, byl regulérní druhý díl postapokalyptické střílečky S.T.A.L.K.E.R.. Vyleštěné záběry působily zvláštním dojmem a nabízela se otázka, zda za nimi stál renderovací engine nebo jsou čistě CGI. A odpověď je někde mezi.
Autoři z ukrajinského studia GSC Game World přiznali, že se jednalo o takzvaný target render, tedy technicky vzato CGI trailer, který má zároveň ukázat, jak přesně by vývojáři chtěli, aby hra vypadala. Teoreticky se tak můžeme na podobné grafické zpracování těšit, ačkoliv jej v současnosti ještě autoři v rukou nemají.
FAQ about S.T.A.L.K.E.R. 2:https://t.co/dNJ1sqLf1M#stalker2#gscgameworld#goodhuntingstalker#faqpic.twitter.com/Xm0diOdu8P
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) July 23, 2020
Dále v twitterovém příspěvku potvrdili, že hra nabídne velký otevřený svět a větvení příběhu s více konci. Také potvrdili, že hra vyjde na PC a Xbox Series X společně s podporou služby Xbox Game Pass. Později se tedy dostane i na PlayStation 5.
Kdy se fanoušci dočkají ale GSC ani náznakem neprozradili.