Vývojáři nastiňují systém romancí v BG 3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři nastiňují systém romancí v BG 3

Vývojáři nastiňují systém romancí v BG 3

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

26. 9. 2020 15:35
Reklama

Poněvadž se Lariani zavázali, že třetí díl Baldurs Gate opětovně posune standard toho, co je v RPG žánru možné, je nevyhnutelné, že dojde i na interakci s dalšími herními postavami. V tomto smyslu se tak pochopitelně nabízela otázka, jak hra zpracuje milostné vztahy, tedy aspekt, který se stal kamenem úrazu již mnoha příběhových her.

V aktuálně vydaném vývojářském deníku se o problematice romantických interakcí rozpovídala vedoucí scénáristka Sarah Baylus. Při své rozpravě prozradila, že nabídka dialogových možností nebude výhradně závislá na již zvolených odpovědích, nýbrž i (či spíše hlavně na) činech a rozhovorech, u nichž byly dané postavy pouze pasivními pozorovateli.

Aby všeho zmatku okolo zohledněných aspektů nebylo málo, vstupují zde do hry i frakce a skupiny, na které ve světě Forgotten Realms natrefíme. Naopak výrazně upozaděny mají být u jiných her klíčové aspekty, jako je zvolená třída, rasa nebo pohlaví. Zde se vývojáři rozhodli hráče neomezovat a poskytnout maximální možný D&D zážitek.

Dynamika celého systému taktéž významně podpořena i diametrální odlišností osobních pohnutek jednotlivých členů hráčovy družiny. Ve výsledku by tak neměl nastat onen nešvar RPG žánru, kdy se můžete relativně jednoduše zalíbit každému členu skupiny za pomoci jediného zvoleného rozhodnutí. Když už je řeč o rozhovorech s vaší skupinou, ty by se měly primárně odvíjet v prostředí hlavního tábora, který současně poslouží i jako místo klidu a odpočinku. Zde vyznavači žánru dozajista vzpomenou, že obdobné využití tábora nastalo již dříve, a sice v případě Dragon Age: Origins.

Poněvadž si ale vývojáři z Larian Studios kladou opravdu, ale opravdu velké ambice, došli při dosavadním vývoji i k rozhodnutí, že milostné vztahy chtějí do budoucna začlenit i do kooperativního režimu více hráčů. V takovém případě by tak bylo možné pobláznit nejen srdce počítačem řízených postav, ale i živých spolubojovníků z masa a kostí. Než-li se však rozhodnete té či oné možnosti využít, měli byste vědět, že obdobné špásy vás nakonec mohou přívést i do situací, u nichž se samotná interakce nemusí nutně omezit na pouhopouhé lichocení a slovní narážky. No ostatně, posuďte sami.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama