Star Citizen přináší hodinový briefing

12. říjen 2020 12:40 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (5)

Autoři ze studia Cloud Imperium Games stále usilovně pracují na megalomanském projektu Star Citizen. Hra se nicméně ani po osmi letech vývoje nepřiblížila závěrečné fázi, což samozřejmě platí i pro singleplayerovou kampaň Squadron 42. Vývojáři nyní promlouvají k podporovatelům projektu v hodinovém videu.

Pod označením The Briefing Room hodlají fanoušky informovat o novinkách pravidelně, jednou za tři měsíce. V první epizodě nabídli dlouhé průchody interiéry vesmírných stanic, které okořenili vlastním komentářem. V něm zaznívají zajímavé myšlenky a nápady týkající se vývoje.

Komentář nabídl i sám Chris Roberts. Ve vydatném příspěvku na blogu zmínil slavný projev Johna F. Kennedyho, v němž promlouval o cestě na měsíc. Ono přistání se uskutečnilo až po dlouhých osmi letech po projevu. Roberts, spolu se svým týmem, evidentně bude potřebovat mnohem víc času. Od Kennedyho si také vypůjčil zajímavý výrok. „Rozhodli jsme se vytvořit ambiciózní a komplexní Star Citizen, ne proto, že je to jednoduché, nýbrž proto, že je to těžké. Tvoříme hru, o níž jste, a dovolím si říct, že všichni z vás, snili od chvíle, kdy jsme začali hrát. Hru, o níž jsem si nikdy nemyslel, že by bylo možné vytvořit kvůli ekonomickým a technickým překážkám.“

Roberts dále zmínil několik milníků a pár dalších výzev, které na tým čekají. Mezi ně patří například konfigurace serverů, díky níž se spojí tisíce hráčů v jedné jediné instanci. Právě tehdy se dle Robertse konečně dočkáme skutečného MMO. Zároveň naznačil, že by fanoušci mohli technologii prověřit už během příštího roku.

V rámci AMA sekce si pak nasypal trochu popela na hlavu. Studio dle jeho slov není spokojené s reportováním pokroku v rámci kampaně Squadron 42. Právě proto se rozhodli pro pravidelné vydávání videoblogů, v nichž se budou snažit předat důležité informace.

Sluší se připomenout, že Star Citizen drží rekord na poli her financovaných komunitou. V crowdfundingové kampani totiž autoři vybrali 300 milionů dolarů. Vleklý vývoj se bohužel odráží v nespokojených reakcí ze strany podporovatelů. Kdy hra skutečně vyjde, to nyní patrně neví ani sám Chris Roberts.

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 14. 10. 2020 v 13.30

Xspy: Nemá pro Elite vyjít brzo zase nějaká expanze? Ale ve slevách je, zrovna jsem před pár kdy koupil kompletní edici za 10 eur na Steamu :D

Nahlásit nevhodný obsah

1074576
Xspy napsal 14. 10. 2020 v 09.30

Hmmm konkurenční Elite je dávno za zenitem a ve slevách , ale tady ještě nemají ani betu

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 12. 10. 2020 v 21.15

No, i jako cílovka jsem už dávno naprosto ztratil zájem. Nějaké ty ukázkové verze zdarma sem si nechal s klidem utýct a v podstatě mě to už nezajímá. Dobře to dopracovali ..

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 12. 10. 2020 v 19.10

No jo, problém je, že když chtěli přistát na Měsíc, tak si řekli, že přistanou na Měsíc a udělali to. Kdyby Roberts šéfoval NASA, tak řekne, že přistanou na Měsíc, ale pak by si řekl, že Měsíc je pro lůzry a ohlásil by, že přistanou i na Marsu a poté by tam hodil rovnou i Jupiter :D

Editováno: 12. 10. 2020 v 19.12

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 12. 10. 2020 v 16.02

Osm let? Tak aspoň nemají crunch! :-)

Nahlásit nevhodný obsah