Diablo IV mění systém předmětů
i Zdroj: Activision Blizzard
Novinka Diablo IV mění systém předmětů

Diablo IV mění systém předmětů

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

17. 12. 2020 12:27
Reklama

Tým pracující na čtvrtém Diablu naposledy nabídl detaily k systému dovedností, jenž by měl být velmi bohatý a komplexní. V novém příspěvku přináší další nálož informací, které se zaměřují především na využívání herních předmětů.

Novinky představil vedoucí designér Joe Shely. Předměty vývojáři vnímají jako živou vodu, bez níž by Diablo zkrátka nefungovalo. Pro hráče jsou jedním z hnacích motorů, motivací k pokračování ve hře. I proto hráčům bedlivě naslouchali a nad jejich připomínkami se následně pečlivě zamysleli.

Příspěvek se věnuje například zbraním. Vývojáři zapracovali ne enginu, aby výrazněji reflektoval jejich vlastnosti. Nyní by tedy měly působit více realistickým dojmem, znát by měla být i jejich hmotnost, která definuje třeba rychlost, jakou s nimi hrdina může na bojišti máchat. Základní pravidlo říká, že jednoruční zbraně jsou mnohem rychlejší, obouruční lze zase využít na delší vzdálenosti, velký rozdíl je zároveň v uděleném poškození. Autoři si také dobře uvědomují význam zástupných ikon v menu, které reprezentují dané předměty. Nově budou více odpovídat skutečné podobě.

Diablo IV mění systém předmětů
i Zdroj: Hrej.cz

Změny přicházejí také v kvalitativním rozdělení předmětů. Autoři zachovávají barevné rozdělení, které podle nich značně urychluje orientaci v inventáři. Modré předměty jsou tedy dobré, žluté o něco lepší, oranžové už jsou poměrně vzácné. Toto rozdělení se však ve finále projevuje tím, že hráči ignorují téměř vše, co nezáří oranžovou barvou. A to by se mělo změnit, protože modré (magické) předměty nyní nabídnou mnohem silnější základní efekt. Zvýšen byl také počet pozic u žlutých a oranžových, celkem jich bude pět. V případě legendárních předmětů se efekt poslední pozice generuje náhodně. Mytické předměty pak autoři zcela vyřadili, zato se ale hráči mohou těšit na třídu unikátní výzbroje. V tomto případě jsou efekty pevně dané. Vývojáři si od změn slibují větší variabilitu v herním stylu, což by měli hráči ocenit.

Diablo IV mění systém předmětů
i Zdroj: Hrej.cz

Příspěvek naznačuje, že jde vývoj podle plánu, což je jistě dobrá zpráva. Stále však není známo, kdy čtvrtý díl vyjde. Možná se více dozvíme na BlizzConu, který letos bude čistě virtuální.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama