Star Citizen

18. listopad 2012 00:00 / Martin Klekner / Preview / Diskuze (14)

Související hry

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
10967336
soutezem napsal 20. 11. 2012 v 11.35

red-icius: Tak ono se to nutne nevylucuje, ale kdo z nas by chtel delat svuj fulltime job jen z lasky? Ja ani nahodou.

Vyhoda Kickstarteru spociva predevsim v tom, ze se odstrani nejmene jeden z clanku v nakladovem retezci. Tim myslim distributora a sponsora.

To krome uspory nakladu(+) a prime investici autorum(+), prinasi autorskou svobodu(+) a zaroven ovsem i nebezpeci prilisne "uzkoprofilosti" (+/-) vysledneho produktu. Jinak receno hrozi, ze tu hru si nikdo jiny krome tech hracu-sponzoru uz neporidi. Pokud to autorum nevadi, tak je vse ok, vyvoj i se zapoctenim zisku je uz pravdepodobne zaplacen (zalezi na financnim planu s kterym na Kickstarter pristupovali) a vsichni hraci dostali to co vicemene chteli a tim padem jsou vsichni spokojeni.

Nahlásit nevhodný obsah

10967336
soutezem napsal 20. 11. 2012 v 11.13

Mitsurugi: No asi reagujes na nekoho jineho, tohle jsem ja rozhodne netvrdil.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 19. 11. 2012 v 20.04

ono obecne je blbost myslet si, ze hry se delaji 'z lasky', ne, delaji se pro penize a to i v tomto pripade (proto koneckoncu kickstarer), a doku dbude pro EA ziskovy delat NFS, bude delat NFS.. to samy MoH, proc asi ted proziva resuscitaci po vzoru CoD? protoze to je levny a vynese to hodne penez. Co na tom, ze to je sracka, kdyz to prvni den prodeje zaplati naklady a pak staci vydat DLCcko, ktery zase vsichni radi koupi :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 19. 11. 2012 v 18.01

soutezem: To stejně nic nemění na tom, že tvůj argument o tom že hráči nechtějí kupovat hry od velkých studií je kravina.

Editováno: 19. 11. 2012 v 18.01

Nahlásit nevhodný obsah

10967336
soutezem napsal 19. 11. 2012 v 17.17

Ac jsem mel serii Wingcommander moc rad, tak se jeste vic tesim na v Kickstarteru taky nabizeny Elite: Dangerous.
Serie Elite a Frontier byly fenomenalni (ac zabugovany) a doufam, ze se jim podari vybrat dost penez. Clanek na tema Elite, bych tu taky rad videl.

Nahlásit nevhodný obsah

10967336
soutezem napsal 19. 11. 2012 v 17.15

red-icius: Ne ze bych s tvou poznamkou o prodejnosti kvalitnich (ne hardcore titulu) nejak zasadne nesouhlasil, ale tvoje srovnani prodejnosti mezi Wingcommanderem II a CoD je hodne mimo.

Wingcommander II vysel v roce 1991 na PC a jeho prodeje byl obchodni uspech. Znacka Wingcommander byla podobne slavna jako je dneska (multiplatformni) CoD, kdy se v oboru toci mnohem vice penez i bez ohledu na nemalou inflaci.
Navic v roce 1991 bylo kupovani her v pomeru k "jejich nekupovani" jeste horsi nez dnes a na PC skutecne neexistovala zadna ucinna metoda zabranujici kopirovani.

Nahlásit nevhodný obsah

14155361
clarc napsal 19. 11. 2012 v 16.24

asi jsem slepy, ale kdy by mela hra vyjit?

Editováno: 19. 11. 2012 v 16.24

Nahlásit nevhodný obsah

20817290
Freelancer napsal 19. 11. 2012 v 15.26

Mix Freelancera a EVE je presne to, čo som si vždy predstavoval ako ideálnu vesmírnu hru / simulátor. Najtažšie bude to teraz tých X rokov vydržať :D.

Nahlásit nevhodný obsah

20834602
net.Xtreme napsal 19. 11. 2012 v 12.17

K tématu, zbývá posledních pár hodin a poslední 'stretch goal' $6M. Vypadá to nadějně, ale každý dolar se počítá. Navíc máte šanci získat vstup do alfy, bety a hru levněji.

OT: Že se hra víc prodává znamená, že se dalo víc peněz do reklamní kampaně včetně recenzí... o kvalitě vypovídají jiné věci...

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 18. 11. 2012 v 21.42

vojtisekhovorka (gmail.com): tak si prohlidni cisla komercnich titulu, spocitej si kolika mistny jsou ty casky a pak se znovu ozvi :)

Hraci kupuji tohle, nebo mi budes tvrdit, ze hraci chcou kvalitni tituly? :D Tak proc kupujou komercni sracku? Jak rikam, nemuzes mluvit za hrace, procentualne mezi ne podle vseho ani nepatris :D (pokud hrace definuje i to co kupuje :P)

EDIT: nasel sem ti, ze ve sve dobe WingcommanderII prodal za 60 dni 100 tisic kopii. CoD proda behem 24hodin 5 milionu. A hraci chteji ...? :D

Editováno: 18. 11. 2012 v 21.45

Nahlásit nevhodný obsah

20855582
vojtisekhovorka napsal 18. 11. 2012 v 21.03

red-icius: Nechápu,co jsem nepochopil? Nechceš si snad kupovat kvalitní hry? A promile "mého" typu hráčů není.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 18. 11. 2012 v 16.58

vojtisekhovorka (gmail.com): z tebe mluvi brutalni naivita, v kontextu s prodejnosti CoD a NFS serii mi pripada, ze jsi vubec nepochopil, co hraci "chteji kupovat" :D

Nemuzes takhle mluvit za hrace, kdyz tvyho vysnenyho typu je maximalne jedno mizive promile hracu.

Nahlásit nevhodný obsah

20855582
vojtisekhovorka napsal 18. 11. 2012 v 15.57

Crowdfunding je budoucnost her. Hráči si nechtějí nechat namazat med kolem huby, aby pak dostali to samé co předtím (Need for Speed a další zk*rvené série). Hráči si nechtějí kupovat polotovary, aby pak platili dvojnásobek formou DLC a manažeři velkých firem si nad tím honili svá ega jak jsou úspěšní. Sám jsem zasponzoroval už tři hry na Kickstarteru, protože doufám, že to ty velké firmy položí. Díky Chrisi, jsi můj hrdina a věřím, že jim s touhle hrou nakopeš zadek!

Nahlásit nevhodný obsah

20834602
net.Xtreme napsal 18. 11. 2012 v 14.51

Vzhledem k tomu, co vče předvedli autoři v pre-alfa traileru jsem si docela jistý, že hra bude slavit úspěch. Už nyní je nejúspěšnější hrou v historii crowdfundingu a pořád zbývá více než jeden den a je možno dosáhnout na zajímavé cíle a udělat hru zajímavější hned při startu (Chris roberts plánuje hru později rozšiřovat o to, co nedokáže zabudovat hned na začátku, kvůli omezeným finančním možnostem).

Nahlásit nevhodný obsah

Star Citizen

  • Žánr: Vesmírný simulátor
  • Platformy: PC