17. březen 2011 00:00 / Zdeněk Princ / Recenze / Diskuze (33)

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
Kikin napsal 31. 1. 2014 v 14.33

Nahlásit nevhodný obsah

20847868
duchoslap napsal 5. 4. 2011 v 22.09

Tak singlplayer mám hotov.100% synchronizace asi za 30 hodin(mám to asi měsíc).Baví mě to pořád.Jak singlplayer,tak multiplayer.Jsem poctivý člověk,který si AC:B koupit a nenechám si nějakým trapným ignorantem kazit náladu.A když už jsem u toho,řekl vůbec nějakou hru ze samého žánru,která je výrazně lepší než AC:B?Ubisoft rozhodně udělalo dobrou práci.Vytvořit hru za pouhý rok a ještě k tomu velmi rozsáhlou hru,která je navíc obohacená naprosto unikátním multiplayerem,to už je fakt dobrý.Když mě hra prostě nebaví,rozhodně neřeknu,že je špatná.GeSto určitě patří k té skupině,která kritizuje,mluví sprostě,neumí gramatiku,neumí ocenit dobrou hru a každý den chodí na Facebook.Koneckonců na pubertální dutohlavi narazíme všude.Já se aspoň nestidím říct kolik mi doopravdy je.14 let

Nahlásit nevhodný obsah

20827719
Highforce napsal 28. 3. 2011 v 15.16

GeSto: To bude v tvém případě nejlepší, jelikož se tu příšerně ztrapňuješ a nedokážeš uznat vlastní chybu. Takové vážně miluju. Umí jen pomlouvat, hulit, rozdávat si to s každou na potkání a přesně kvůli takovým mají slušní lidé těžší život. Neumíte si vážit věcí. Neřekl bych, kdybys napsal, že je Bratrstvo blbost, že tě to nezaujalo a náležitě bys svůj argument zdůvodnil. Bohužel, opak je pravdou. Sám by ses měl podívat na to cos napsal, jelikož se nejedná o "výplody na úrovni", resp. postrádají jakoukoliv přínosnou hodnotu a jedná se pouze o výplod nepříliš inteligentního jedince. A na rozdíl od tebe, hlupáčku, umím psát normálně. Vřele ti doporučuji, aby ses nad sebou vážně zamyslel, neboť bys mohl v životě špatně dopadnout.
Závěrem bych jen rád dodal, že jsem na tebe reagoval z toho důvodu, že jsi se zde začal nebetyčně vyjadřovat. Že jsem fanoušek a že mám limitovanou kodex edici nebylo směřováno tobě. Kdybys nebyl vůl, všiml by sis toho. A tvé ubohé nadávky jsou jen odrazem toho, že neumíš vymyslet žádné normální argumenty. Sbohem!

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 27. 3. 2011 v 23.19

Ok hraj si to i 2 mesice ja končím nemam na vas nervy a nechci banan BB ( jestli je hra spatna jen pro to, ze nesedla jednomu cloveku, potazmo tobe ) čti recenze !!!

Editováno: 27. 03. 2011 v 23.32

Nahlásit nevhodný obsah

20838493
Xenty napsal 27. 3. 2011 v 22.28

GeSto: No, ona jen pribehova cast AC 2 je tak dlouha a ja opravdu nepovazuju hru za dohranou po dokonceni zakladni pribehove casti... Dobre, AS takovou herni dobu fakt nema, ale AC i jo... Porad tady mluvis o frajerech, co hrajou co prijde, ale PORAD si mi tu nepostnul nakou tu podle tebe PORADNOU hru rekni, at vim, co to teda je, at to muzu taky zkusit. Rozhodne ti nebudu nadavat do kretenu, takovej nejsem, ale zamysli se nad tim, jestli je hra spatna jen pro to, ze nesedla jednomu cloveku, potazmo tobe, kterej ji ani nedal takovou sanci, protoze AC2 a ACB je vetsi rozdil nez se zda. A s tim IQ... Rozhodne Highforce alespon pise na urovni a ne emocne ovlivnene komentarne s nadavkami a uspechanou stavbou vety...

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 27. 3. 2011 v 21.59

Xenty jo hral sem originalky 1 a 2 BC ne a nechapu jak muzes hrat AS dele nez 8 hodin to bys musel asi pocitat holuby na strechach ty kretene

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 27. 3. 2011 v 21.45

Highforce ja nadavam jenom na blbce ktery vyhodej prachy za tohle ... cum na muj prvni prispevek a ozval ses ty takze nechapu co resis ze nejses blbec ? nebo ze ses frajer ? nechapu co teda ses ? vole nejakej frajer co sedi u pc dnem i noci a hraje vsechno co prijde ? nemyslim jako urazku ale jako ze takhle to vypada a to jako moc inteligentni mi neprijde takze netahej sem iq ...

Editováno: 27. 03. 2011 v 21.53

Nahlásit nevhodný obsah

20827719
Highforce napsal 27. 3. 2011 v 18.29

GeSto: Proboha, takového omezeného vola svět vážně neviděl. Nevím, jestli si připadáš drsně, když tu jen nadáváš a kritizuješ, ale jestli ano, jsi na špatném webu. Ohledně věků bych být tebou pomlčel, neboť vzhledem k tvým arogantním a dětinsky vypadajícím komentářům ti vážně moc nebude. Jak by řekl jeden kamarád - Tvé IQ je nižší,nežli tvůj věk, což na tebe přímo sedí. Měl by ses nad sebou pořádně zamyslet. Na rozdíl od tebe umím normálně psát. Běž si své komplexy vylívat na facebook. Tady nemáš co pohledávat.

Nahlásit nevhodný obsah

20838493
Xenty napsal 27. 3. 2011 v 17.54

GeSto: Prosimte, abys mluvil slusne, to po tobe ani chtit nebudu, je videt, ze si cholerik, takze tohle nebudu resit, ale rad bych se zeptal na nakou tu tvou poradnou hru. Ohanis se tu "hardcore hracema", tak mi uved priklad te tve poradne hry... Protoze ti urcite taky vic nez 15 nebude a budes za vrchol povazovat Call of Duty... Netvrdim, ze ACB je dobry, ani ze je spatny, jen by me zajimaly nejaky poradny argumenty... A mimochodem serii se hra stava uz se dvouma dily a pokud si hral originalky, tak rozhodne nedohrajes kazdou behem 8 hodin.

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 27. 3. 2011 v 17.40

michalhrabak a ty si najdi holku a kup za 15 stovek něco pro ní než tuhle hru podle kecu co maš měl by ses zamyslet nad sebou když někdo napiše o hře že je to odpad proč máš debilni keci ? Asi něco není v pořádku !

Editováno: 27. 03. 2011 v 17.42

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 27. 3. 2011 v 17.25

Highforce ty blbečku jakej seš ty fanda AC série když maj akorát 2 hry jednička good a dvojka AC dohrána za 6 hodin a to co vyšlo těd je sklamáni všech hardcore pc hraču ktery ale narozdíl o tebe nemuseji hrát po nocích když rodiče spí a je rád za každou hru co muže hrát protože podle toho co s napsal ti je tak 14 a asi si ještě neviděl jak ma vypadat pořádna hra (a ne hra ktera se neumí za 3 roky vypořádat s kamerou a s klíše )...takže ty bež na nejakej funn server a ne na server kde se dělají recenze i když sou negativní ...

Editováno: 27. 03. 2011 v 17.32

Nahlásit nevhodný obsah

20827719
Highforce napsal 27. 3. 2011 v 14.26

michalhrabak (email.cz): Naprosto s tebou souhlasím :). Dementní individua jako "GeSto" se bohužel najdou všude, což je hodně smutný fakt, nicméně s tím nic nenaděláme. Já jakožto obrovský fanda AC série jsem nemohl jinak, než jít do kodex edice :). Super balení, super pařba :). Velmi se těším na další díl :).
GeSto: Dle tvých arogantních a urážlivých komentářů bych si tipl, že patříš k jedním z těch, kteří neumí skoro nic jiného, nežli kritizovat druhé za jejich názory. Nikdo tě nenutí, abys tuto hru hrál, nikdo tě nenutí sem chodit. Běž si radši "honit svoje ego" na přitroublý facebook a neotravuj slušné lidi. A pokud máš nějaký duševní problém, což vypadá, že asi jo, tak bych ti doporučoval vyhledat nějakou odbornou pomoc. Tvé chování není vůbec normální.
Star_rader: Nic ve zlém, ale vždy se dá z PC konverzí v recenzích "vymáčknout" více ;). Stačí jen chtít. A naprosto nesouhlasím, že grafika je zde průměrná (v podstatě řečeno v recenzi). Oproti verzím na konzoli se jedná o zlepšení. Neřekl bych, kdybyste porovnával grafiku u AC2 - tam je to jasně vidět, že je to z konzolí, nikoliv však u Bratrstva. Zde je grafika na PC velmi krásná a žádné "konzolové polygony" se zde nevyskytují. A pokud ano, tak zřídka kdy, ale takový hnidopich nejsem, abych koumal každý píď textury ve hře :D.

Nahlásit nevhodný obsah

20847698
michalhrabak napsal 27. 3. 2011 v 03.55

LojZza: Za 8 hodin to stihne, nemá tam tunu věcí, protože to někde upirátil :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847698
michalhrabak napsal 27. 3. 2011 v 03.53

LojZza: Běhám X hodin kolem dokola a plnim veškerou tu výplň až se v tom ztrácim, je tam toho hrozně moc co kutit atd atd .... :) 8 hodin je na prolezení hlavní linie a to asi fakt jen úplně čistě jen tu hlavní ...

Nahlásit nevhodný obsah

20847698
michalhrabak napsal 27. 3. 2011 v 03.51

Přeju ti s tvym přístupem a chovánim hodně štěstí do života, budeš ho potřebovat, jinak tě někdo ukamenuje a strčí ti do řitě vývrtku. Udělej lepší a pak něco mel ty večerníčku .... kdyby sis hry kupoval, tak k nim máš nějakou úctu. (mimochodem nic novýho? Aha, to bude asi tim že sis to stáhnul a nemáš multiplayer viď?) .... měj se :)

Nahlásit nevhodný obsah

20847698
michalhrabak napsal 22. 3. 2011 v 03.26

Sedum z deseti? Tolik odpadu bylo co dostalo sedum z deseti! Bál jsem se, že se jim ten datáč tolik nepovede, ale assassin se chytnul a nepustí, nabízí obří porci obsahu pro všechny nadšence.... pustit si takhle hezky ostře do grafiky .... to jsem teda nejed :) ..... Opravdu se autor tak nudil, že si všímal takovejch pytlovin? Dyť ta hra vypadá hodně pěkně, to by snad měly Eziovi svítit vlasy? Například ksichtění postaviček vypadá pořád hodně dobře .... no tohleto mě fakt namíchlo, to jde vidět, že jde fakt o extrémně subjektivní věc :) ... že se Hrej nestydí, dát takový strhující pařbě 7/10 ... neusnu z toho :) ... styďte se a hanba Vám! ... hlavně nezapomeňte uvýst zastarávající engine a hurá, žeňte se za co nejlepší grafikou.... třeba takovej Shogun vypadá skvěle, tam kdyby koně měli vidět přirození, tak se jim leskne jen radost pohledět :) ... a taky to neni sakra o tý grafice! Assassíny na Vás poslat :)) .... však se dočkáte........

Nahlásit nevhodný obsah

20825000
Chaozz napsal 21. 3. 2011 v 22.21

LojZza: Stihneš, np

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 20. 3. 2011 v 22.56

Souhlasim, mě to teda docela dost chytlo, asi nejvíc ze všech AC:)

Nahlásit nevhodný obsah

20824429
devos napsal 20. 3. 2011 v 18.40

málo, hra si zaslouží 8/10

Editováno: 20. 03. 2011 v 18.40

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 20. 3. 2011 v 16.15

běží to na dx9

Nahlásit nevhodný obsah

20841962
Nigfire napsal 20. 3. 2011 v 10.57

Jak je to prosím vás s tou grafikou? Autor píše, že to jede na starým DX9, ale pokud vím tak už první díl AC běžel na DX10 potažmo 10.1?
Jinak nevíte jestli má UBI nějakej el. distribuční kanál? Něco jako EA Downloader?

Nahlásit nevhodný obsah

20842214
LojZza napsal 19. 3. 2011 v 23.14

8 hodin? To ani ve snu. Nez udelas vsechny mise a podobne, tak to za 8 hodin urcite nestihnes.

Editováno: 19. 03. 2011 v 23.15

Nahlásit nevhodný obsah

20838092
GeSto napsal 19. 3. 2011 v 07.38

Ja vubec nechapu proč tady řešíte recenze ty vole když je to už dávno proflákla hra a taky nechápu proč by podle některých měl recenzent dělat recenzi novou pro pc verzi když tahle hra ma herní dobu sotva 8 hodin ... bych to udělal stejne okopčil s konzol a čau ps : stejně nemám zájem o hru tim že mě ubisoft nechal čekat tak dlouho od vydáni na konzole seru na ně nejak me přešla chut

Editováno: 19. 03. 2011 v 07.47

Nahlásit nevhodný obsah

13104859
Dhatz napsal 19. 3. 2011 v 00.33

největší fail je právě grafika se stíny co se bezdůvodně přepínají v cutscénách a přítomnosti do archaického nevysmoothovaného vzhledu a AO které se ani nedá vypnout.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 18. 3. 2011 v 16.40

Smazáno:)

Editováno: 18. 03. 2011 v 16.57

Nahlásit nevhodný obsah

1236185
Zdeněk Princ napsal 18. 3. 2011 v 16.24

deadman93: Recenze má délku standardního dvoustránkového článku v Levelu a upřímně si nemyslím, že bych něco zásadního vynechal. Hlubší analýzu multiplayeru nepočítaje, šance vyzkoušet si ho pořádně před zahájením prodeje nebyla. Čili vyjma faktu, že sem a tam zmíním, že už jsme to a tohle mohli v nezměněné podobě vidět na konzolích, se recenze od, řekněmě, standardních, ničím neliší.

Editováno: 18. 03. 2011 v 16.25

Nahlásit nevhodný obsah

20835838
deadman93 napsal 18. 3. 2011 v 07.30

Deadmann: S tím souhlasím! Taky mě to štve. Tak se ulehčuje práce.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 18. 3. 2011 v 00.53

Doplnění? Lidi co hrajou na pc zpravidla nečtou recenze na konzole, protože nemaj hry na konzole (hustý co).. Mně o nic nejde, jen nechápu argumentaci..

Nahlásit nevhodný obsah

8727336
NEkrom4nT napsal 17. 3. 2011 v 23.22

Deadmann: Kdyz se jedna prakticky o port z konzoli, tak jde o doplneni recenze z konzole, protoze jak jiz bylo receno hra je to totozna +lepsi grafika +DLC zdarma +prepracovane ovladani na klavesnici (s dosti konzoloidnim ovladanim menu). Nevim co je na tom k nepochopeni. Pokud ti jde o veci krom zminenych vylepseni jako je pribeh, hratelnost atd. tak ty jsou pro vsechny verze stejne, tudiz nepotrebujou psat znovu, to by rovnou copypastnout co uz bylo napsano.

Nahlásit nevhodný obsah

20842199
Deadmann napsal 17. 3. 2011 v 19.33