Diskuze
sledovat diskuziAbyste mohli reagovat, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat.
chvd napsal 28. 1. 2008 v 08.57
No myslím, že o tom, jak je tohle kvalitní hra a jak se z lidí tahaj peníze svědčí skvěle tento web:
http://www.flagshipped.com/
LudwigJan napsal 14. 12. 2007 v 09.49
Jěště jeden dotaz když máte brokvnicu a meč jak se to ovládá ??????????????????
LudwigJan napsal 14. 12. 2007 v 09.46
Děcka pozorte mam dotaz rozjede se nam to na sestavách
1. 3.0 GHz celeron 1.5 GB Ram a Ati Radeon 9250 ze 128 mb ??
2.Intel P4 3.0 Ghz 1Gb ram a 256 mb Grafiku
Díky za odpověď
SteelPeter napsal 19. 12. 2007 v 14.09
Spustím to hraji to , mam to ořezane, ale pohoda, hra super!!!!
Doporučuji a naroky jsou vedle CoD4 nebo MoH AB nizoučké nebojte se toho.
SteelPeter napsal 21. 11. 2007 v 10.47
Lidičky, myslíte že si to s 1GB ram a grafko 5900 xt zahraju?
reptile1980 napsal 12. 11. 2007 v 10.31
Tak akoze diabla sa predalo cez 20 milion kusov, takze urcite hellgate london je hra pre tych ktori diabla hrali a presli, ja osobne som presiel diablo 1 za vsetky postavy a diablo 2 dokonca za vsetky postavy na hell a niektore viac krat, takze hellgate je pre mna spicka a kludne by som jej dal 9.5/10...ked pise recenziu nejaky biosectorak, alebo halflifeista ako co je jasne ze da tomu 68% ked ho to nebavi...Ja napriklad bioshocku by som dal iba max 7,5/10 keby som bol redaktor, takze je to vec recenzenta a nikolif globalna zalezitost.
modryklucina napsal 12. 11. 2007 v 15.03
no myslim ze 68% az 80% to je tak to rozpeti kde zhruba hra je..psalo se porad jak prichazi pokoritel diabla...ale ve skutecnosti je to o nicem...nic novyho...a jednotvarny prostredi
Pilf4r napsal 11. 11. 2007 v 18.40
No teda na to, že se o tom všude psalo jaká to bude pecka to zas tak úžasně nedopadlo. Normální kopie Diabla ve scifi a 1st person pohledu.
Fil.Zabloudil napsal 28. 1. 2008 v 17.44
Ale právě v tom je zakopaný pes, Diablo 1 a nasledně i 2 byl takový počin v žánru RPG, že jakékoliv další akční RPG je vlastně jenom kopie těchto her stou či onou obměnou (až na pár vyjímek které jsou opravdu originální např KOTOR 1 a 2, apod), takže nemůžeš prostě říct je to kopie (to bys to mohl říct o 90% akčních RPG.
mickthemage (seznam.cz) napsal 11. 11. 2007 v 02.07
No ved prave, tato kombinacia klasickej fps a tps nepriniesla absolutne nic nove, NIC. Clovek by si povedal, ze zaner hack&slash by mohol niekto posunut niekam dalej. Jasne, je to na nejaky cas zabavne, ale hodnotit to zaslepene bez aspon mierneho logickeho uvazovania je..., je torchu bezmozgovite a zavana to - povedzme - vyssim priplatkom z nejakej strany ;)). Bioshock aspon priniesol zaujimavy Pribeh a strhujucu atmosferu. Hellgate ma oproti tomu len malo co ponuknut - maximalne tak nieco malo milovnikom doomoviek, pripadne nenapravitelnym diablistom.
falcos666 napsal 11. 11. 2007 v 00.20
Hellgate London mam..:) Pribeh je zatila dobry..hral sem za kabalistu ale docela mne to bavilo..je to skvela hra kdibich bral hru tak ma 9/10 ale problem je to ze tahle hra neprinasi nic nove podslnkem proto 7/10 ale docela to pobaavi...
modryklucina napsal 10. 11. 2007 v 22.01
no asi tak prumer uz davno neni 50. kdyby byl tak nema tolik her hodnoceni pres 90.. prumer dnes uz vetsina prave na tech 70.. tyhle hry urco pobavi ale nejsou nikterak prevratne.. vse co ma kolem 50 uz je proste shit.. zkratka kdyby se poctive vyuzivala cela bodova stupnice tak hry kolem 90 ti procent jsou skutecne perli a ne jako dnes kdy devitka se tu udeluje i simpsnum.. dalsi prumerna hra..
doglove napsal 10. 11. 2007 v 23.20
no presne tak, taky nejak moc nechapu, proc stale pisi, ze hodnoceni je
1/10
kdyz spravne to je
1/5-10
modryklucina napsal 11. 11. 2007 v 12.56
no jo kdyby se to vazne bralo cely tak mame par 90 kovych titulu. proste vazne super hry ale dnes uz se treba zde udeli 9 ka hellgate ci simpsonum. a vazne jsou tyhle hry tak dobre jak orange box assassin creed gears of war a proste cokoliv dalsiho.. nikoli u hellgate je maximalni mozna znamka vydrena 8cka. ja bych se ztotoznil s ign tzn 68 tudiz vydrena sedmicka
Wild3r napsal 10. 11. 2007 v 19.56
Ja si hru predobjednal a same negativni nazory ale pro me recenze
nic moc ale s hodnocenim souhlasim uz dlouho sem se takhle nebavil jde o to proste komu hra sedne a me chytla nehorazne :)
Editováno: 10. 11. 2007 v 19.57
Bluemann napsal 10. 11. 2007 v 11.26
No nevim,zkoušel jsem demo a fakt mě to HODNĚ nudilo,za mě zatim tak 2 z 10...
doglove napsal 10. 11. 2007 v 11.02
AI nepratel neni ani dobra, ani spatna ani njaka...ona je opravdu absentujici ...to je neco strasneho....jsou chvil, kdy stojis naproti demonovi, on se ani nehybe maximalne obcas 5 kroku doleva a pet doprava a ty proste do nej strilis jednu pecku za druhou ... treba i nekolik minut, protoze demon je docela tuhej ... no fakt pozitek :)))))
nechapu, jak muze nekdo takhle ambicioznui titul zlikvidovat takovejma kopancema
modryklucina napsal 9. 11. 2007 v 19.43
hellgate je jedno z nejvetsich zklamani roku..kvalitni servery jako gamepost nebo ign udelily celkem adekvatni znamky...ign68% gamespot 70%...prumerna hra..
ubersexual napsal 10. 11. 2007 v 20.41
re: corp.axel
Zrušit bodový hodnocení, a bude! :-) jako za starejch časů recenzentů, kdy si čtenář přečetl článek a následně si utvořil na danou věc názor / náhled. Ne jako dneska, kdy si minimum hodlá vůbec něco číst [nač ztrácet čas, že? :-) ale o tom jsem už mluvil] a v rychlosti slítne bodový ohodnocení, jen aby mohl následně v diskuzi remcat o nadhodnocování nebo podhodnocování toho či onoho uměleckého díla. Ale co, jsou to ještě štěňata.
13_11
Nastvany_Cernobyl napsal 10. 11. 2007 v 19.42
re: 13_11
Souhlasim. Taky Dexter.Holland skvele definoval to, cim se vicemene ridim :-)
Dokazu se skvele pobavit i u takove pitominy jako je film Doom (na druhou stranu podruhe se na to koukat nehodlam), nebo si zahraju FIFA i kdyz je na trhu lepsi PES, protoze me proste bavi vic a nezajima me, ze dostala 5/10 nebo kolik...
Hellgate: London je na druhou stranu dost zabavna hra, ktere bych s klidem 8 az 9 dal. Pro me je tohle adekvatni a co je mi po tom, ze se to nejakemu amikovi nelibilo a dal tomu 68 procent, kdyz ja se u te hry skvele bavim?
Editováno: 10. 11. 2007 v 19.43
ubersexual napsal 10. 11. 2007 v 19.24
AnimaliX [email.cz] -> Ježiš, to je teda pěkná blbost :-) A za chvíli už tě (vás) budou zajímat jen tituly od 80-85% ? - což se rázem bude považovat za průměr a vše nad 85 bude nadprůměr? A nastane taky někdy situace, kdy se za průměr bude považovat 10/10 či 100% ? Sorry, ale tohle je dost ujetý uvažování a zůstává mi jenom rozum stát, když vás tady tak poslouchám. Z principu se o průměrné hry vůbec nezajímáte (dle vašich slov je to 5 a níž), má to nějaký důvod? Připadá vám, jakoby měl každou chvílí ujet vlak? možná, viďte? .. pro mne je i pětková hra (průměrná = nepřináší sice mnoho inovací, ale funguje a pobaví) dost dobrá na to, abych si jí zahrál.
Snažim se tomu všemu zmatku porozumět, ale moc to nejde. Dneska chtěj všichni žít rychle a vyďobávat jen to "nejlepší", aby si na starý kolena nemuseli nic vyčítat ve smyslu: "uff, odehrál sem hry od 7 vejš, tak je to dobrý .. neztrácel sem čas zbytečnostma" - mně to přijde fakec praštěný. Sou to ale vaše životy, tak si s nima nakládejte, jak sami uznáte za vhodný. Já chci jen vyjádřit názor člověka, kterej to nežere jako většina ostatních. Mám rád průměrný hry stejně jako ty nad průměrem .. když jsou slušný a poskytnou mi zábavu, proč sakra ne? K čemu jsou primárně filmy, hry, hudba? To jest otázkou, na kterou si každý musí odpovědět sám.
13_11
doglove napsal 10. 11. 2007 v 10.59
To asi dost veris tem kritikum, co ty znamkaj davaj, ze? :D :D :D asi maj vsichni svy hodnoceni 150/100 :))))))
Dexter.Holland napsal 10. 11. 2007 v 08.20
to AnimaliX : jako u me to stejne, ale u filmu to rozhodne tak neni. Film je v tomto neco jako hudba. Nekomu se libi, nekomu ne...kdyz se divam na znamku, tak me vetsinou zajima, jesli je to 95% nebo 10%...to abych vedel, jestli je to shit nebo dobry film. Ale uz kdyz je to treba 30%, tak si nemuzu byt jisty, ze me to nebude bavit...
AnimaliX napsal 10. 11. 2007 v 05.59
A co je podle tebe prumer? 5/10 ? o neco co ma 5 resp. 50% se uz z principu vubec nezajimam :) prumer je tudiz 70-75% a vse co je nad 80 je nadprumer resp. kvalitni titul :)
Osobne se nezajimam o nic co ma pod 60% a to plati i v pripade filmu.
Editováno: 10. 11. 2007 v 06.01
AnimaliX napsal 9. 11. 2007 v 18.48
9/10 je teda hodne prehnane... co vim lidi to spis kritizuji a dava se tomu tak hodnoceni 7 maximalne 8/10, ale 9 to je teda ulet. Ja tu hru dohral a jako zapory tady nebyly vubec zminene treba jen cca 4 typy neustale se opakujicich prostredi ktere z te hry delaji po par hodinach docela stereotypni nudu. Jiste hratelnost tam je ale za tech cca 25 hodin herniho casu je to otravna zalezitost co se SP tyka.




























N.O.X (CEntrum.cz) napsal 7. 4. 2009 v 19.40
Zdarec lidi, nevite prosimvas nekdo jak mam rozdelit veci? Myslim napriklad rozdelit 60 soucastek na 40 a 20, nemuzu na to porad prijit.